Dacia Logan De Cupa / Cupa Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Logan De Cupa / Cupa Dacia

    Deschid acest thread pentru a afla cat mai multe informatii despre competitia sportiva CUPA DACIA.

    In acelasi timp dorim sa aflam ce inseamna si ce implica modificarea unui autoturism Logan astfel incat sa indeplineasca conditiile impuse.

    Ma refer mai exact la kit ul obligatoriu RST si la modificarile ce sunt permise : suspensie ( ce marca / model ), placute frana, anvelope etc

    Nu regulamentul sau reglementarile tehnice sunt o problema. Se gasesc pe site ul FRAS la o simpla cauta
    Vreau sa identificam cu exactitate modelele, piesele, si marcile pieselor ce sunt permise in modificari

    orice informatie este bine venita

  • #2
    hai ca ti`ai mai facut un topic de palavrageala

    Comment


    • #3
      da...din pacate toate thread urile tehnice nu aduna la un loc cate pagini are topicul cu leduri in bord

      Comment


      • #4
        Ma bag si eu aici cu o evacuare facuta de Pilot, cu specificatiile date de CNR pentru Dacia Logan.Sper sa fie ontopic.
        - Diametru tubulatura 45mm, complet, teava inox T304 (diametru impus pt esapamentul de Logan din campionatul de raliu, conf. cerintelor FRAS)
        - Catalizator metalic de permitivitate mare (Magnaflow 200 cpsi)
        - Teava in locul tobei intermediare
        - Toba finala inox, cu structura interioara direct-flow, sistem de absorbtie pentru reducerea zgomotului. S-a folosit lana de inox in locul vatei bazaltice pentru sunet mai agresiv.
        - Suporti de prindere pe tampon din inox
        Pret:1350 lei
        Attached Files
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #5
          regulamentul este usor ambiguu in ceea ce priveste catalizatorul. spune ca trebuie sa fie pe masina si in stare de functionare dar nu spune clar daca este permis catalizator sport sau ce norma de poluare trebuie sa scoata

          diametrul traseului nu poate fi mai mare tecat cel original dar nu este specificat nimic de toba intermediara. stiam ca trebuie sa fie pe masina

          suspensia ma intereseaza. ce model si marca este. sunt 2 variante de Bilstein facute special pentru RS. una de asfalt si una de macadam.
          ma intereseaza amandoua detaliate pe piese

          Comment


          • #6
            da un mail la firma lui grigorescu si afli de acolo specificatiile.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              din diferite motive as vrea sa aflu raspunsul la anumite intrebari inainte sa iau legatura cu Grigorescu.

              Comment


              • #8
                Multi din paticipanti au mai multe modificari decat iti zic ... printre aceste modificati : portate admisie,evacuare ,planare chiulasa,usurare volanta, coborarea centrului de greutate si alte tipsuri vare noi nu le stim...

                Sincer nu inteleg de ce vrei sa stii, ca reper iti pot spune ca masina lui RacingCode a fost maxim upgradata fara a bate la ochi pentru grupa lui

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alessandro View Post
                  din diferite motive as vrea sa aflu raspunsul la anumite intrebari inainte sa iau legatura cu Grigorescu.
                  are rost sa te intreb , la ce te ajuta ? )
                  Cosmine vezi ca in regulament FIfA iti zice ca ai voie sa iei 0,5mm din chiulasa .N-am vazut niciunde sa interzica portarea etc . Sebastian s-a dat la Grupa N nu la Joe. Cupa joe cred ca are mai multe restrictii.Eu l-am intrebat pe Grigorescu la un raliu de soft si mi-a zis ca e ceva de reno sport , si ca are 3-5 cai frumosi in plus ,acu daca m-a aburit e partea 2a .
                  Last edited by Cristi_Xp; 9 January 2012, 00:23.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    imi cer scuze pentru dezinformare , recunosc , am vorbit fara sa cunosc regulamentul

                    Comment


                    • #11
                      Sebi s-a dat la H2, fiindca masina lui nu mai indeplinea conditiile grupei N, el s-a dat la coasta unde de exemplu la cauciucuri ai voie cu semi-slick sau slick spre deosebire de cupa Dacia unde pe asfalt se merge cu michelin pilot exalto, etc

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Cristi_Xp View Post
                        are rost sa te intreb , la ce te ajuta ? )
                        Cosmine vezi ca in regulament FIfA iti zice ca ai voie sa iei 0,5mm din chiulasa .N-am vazut niciunde sa interzica portarea etc . Sebastian s-a dat la Grupa N nu la Joe. Cupa joe cred ca are mai multe restrictii.Eu l-am intrebat pe Grigorescu la un raliu de soft si mi-a zis ca e ceva de reno sport , si ca are 3-5 cai frumosi in plus ,acu daca m-a aburit e partea 2a .
                        un prieten m a rugat sa ma informez. atata tot.

                        nu prea tine faza cu modificari pe shestache la N2 se fac controale destul de riguroase. cel putin din spusele organizatorilor

                        @ cristi xp hai ma nu fi rau ca e Klar nu Joe

                        marea necunoscuta este suspensia. nimeni nu stie nimic

                        Comment


                        • #13
                          erau ceva informatii pe siteul logancup.ro dar vad ca nu mai exista deloc.

                          Originally posted by alex86 View Post
                          Sebi s-a dat la H2, fiindca masina lui nu mai indeplinea conditiile grupei N, el s-a dat la coasta unde de exemplu la cauciucuri ai voie cu semi-slick sau slick spre deosebire de cupa Dacia unde pe asfalt se merge cu michelin pilot exalto, etc
                          de la inceput de tot s`a dat la H2 ?
                          Last edited by Cristi_Xp; 9 January 2012, 02:30. Reason: Automerged Doublepost
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Sustin acest Proiec!! Deoarece sunt Pilotul care va merge pe acesta masina!!
                            Dorim sa cerem ajutorul tuturor care ne pot da o informatie un sfat orice e bine venit deoarece suntem noi in acest domeniu. (Mentionez ca Alessandro va fi Copilot)
                            Noi vrem sa luam startul cu masina gata in aprilie la prima etapa care va fi la brasov si sa reusim sa parcurgem la toate etapele de anul acesta. ( obiectiv destul de ambitios pentru doi tineri debutanti). Pe masura ce vor aparea elemente noi vor fi expuse de mine sau de catre Alessandro aici pe acest forum. Vorm expune idei si poze cu masina si cu tot ce va fi montat pe ea!!
                            " If in doubt...flat out "

                            Comment


                            • #15
                              Multa bafta........

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google