Dacia Logan De Cupa / Cupa Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cea mai mare problema de care ne lovim efectiv ca de un zid este suspensia

    Kit asfalt + kit macadam = 5000 euro de la mai multe firme acelasi pret. nimeni nu zice insa ce contine. la naiba 5000 este jumatate din bugetul pe sezon
    de asta tot insist pe partea asta sa aflu cu exactitate ce model de amortizoare si arcuri sunt admise si sa incercam sa le procuram in regie proprie
    Last edited by alessandro; 9 January 2012, 17:14.

    Comment


    • #17
      Esapamentul vandut de Renault Sport era Orbisound daca tin bine minte.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #18
        esapamentul nu intra in kit ul RST. este optional.

        suspensia din pacate nu are legatura cu nici un HR sau Bilstein B4 B8 de strada

        este special conceputa de Bilstein pentru RS cu tije groase intarite si tarie special calibrata dupa caracteristicile arcului.
        pretul unui astfel de kit este de 2500 euro
        sa nu mai zic de scut si bersou care sunt un must la macadam si ajung la 1000 eur

        o suspensie stock de exemplu are mri sanse sa nu reziste la nici macar o speciala din raliul Sibiului

        Comment


        • #19
          Nici nu am zis ca e din kit, doar ca nu e magna spanac sau ce scria mai sus.
          Ia si citeste http://shop-competition.renault-spor...ccueilfr.html#
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #20
            sfatul meu e sa mergeti macar un pic prin firma lui grigorescu, altfel o sa va treziti ca doar voua nu va iasa compresia la verificarea tehnica, doar voi aveti evacuare pe 46 si nu pe 45mm, doar voi o sa aveti chiulasa planata si nu e voie, etc, etc... sper c-ati prins ideea.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Bun sfat seba!
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Seba View Post
                sfatul meu e sa mergeti macar un pic prin firma lui grigorescu, altfel o sa va treziti ca doar voua nu va iasa compresia la verificarea tehnica, doar voi aveti evacuare pe 46 si nu pe 45mm, doar voi o sa aveti chiulasa planata si nu e voie, etc, etc... sper c-ati prins ideea.
                Am intzles foarte bine ce vrei sa spui si 99% suspensiile vor fi achizitionate de la G.Grigorescu.( si pretul este cel mai bun de pe toata piatza )

                Speram ca in jur de 2-3 saptamani sa vina si masina! cu toate ca din discutziile avute astazi multe dintre vise au fost spulberate si " unii dintre colegii participanti aproape ca e dezamagit si vrea sa renuntze" Dar in ciuda problemelor aparote vom munci mai mult la acest proiec si il v-om termina la TIMP!

                P.S. cineva care a cumparat ceva de la G. Grigorescu ma poate contacta si pe mine pe privat pentru niste intrebari si lamuriri!!
                " If in doubt...flat out "

                Comment


                • #23
                  tocmai ii spuneam lui alexei pe pm mai devreme, de anul asta e obligatoriu sa avem hans la casca, deci casca cu clipsuri = 150 euro in plus fata de casca normala, suportul pt casca = minim 400 de euro in plus fata de bugetul calculat la finalul anului trecut. sa-i f..a cainii, cu raliurile lor cu tot...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google