Sa Schimb Cauciucurile?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa Schimb Cauciucurile?

    Salut,

    Am un Logan 1.6mpi din 2007 cu cauciucurile originale Kormoran pe ea, masina are 56000 km si de cand am pus cauciucurile de vara pe ea, adica de vreo 3 luni, imi joaca volanul la viteze mici, pana in 50km/h dupa care nu sunt probleme. Am facut cam 1mie de km in perioada asta....

    Mecanicul mi-a zis ca ar trebui sa le schimb pe cele de pe fata pentru ca sunt deformate, intrebarea mea este, trebuie sa le schimb pe toate 4? Pe cele de pe fata oricum o sa le schimb si inteleg ca e bine sa fac si o geometrie, dar daca raman cele vechi pe spate ar fi probleme?

    Multumesc!

  • #2
    Daca nu iti facea la fel cu cele dinainte, probabil trebuie doar reechilibrate!

    Comment


    • #3
      si eu sunt de aceeasi parere cu colegul de mai sus,reechilibrate...
      MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

      Logan din Bicaz (Neamt)

      Comment


      • #4
        Le-am reechilibrat, cel care mi le-a reechilibrat mi-a aratat pe standul ala de echilibrare ca roata nu mai e tocita la fel peste tot. De asta cer mai multe sfaturi .

        Comment


        • #5
          daca trebuiau echilibrate juca volanul mai tare la viteze mari...eu sunt de parere cu mecanicul...schimba prima data pe fata , echilibreaza daca tot joaca schimbi si pe spate;)
          MY CLA

          Comment


          • #6
            Doar SCHIMBA-LE!

            Schimba toate cele 4 cauciucuri. Problema nu e numai jocul in volan pe care l-ai sesizat (pana la 50-60 la ora joaca volanul cam 1 cm, nu?) ci mai e si o problema de ADERENTA! : nu ai sesizat cumva ca patinezi la plecarea de pe loc mai in forta? si face ceva figuri la franarile mai tari?
            Vorbesc din experienta proprie:
            Cauciucuri MONTANA 2005 (acelasi profil ca si Kormoranele), pe la 50.000 am inceput sa sesizez JOCUL IN VOLAN!, echilibrari, permutari de pe o parte pe alta , de pe o punte pe alta.....fix-pix.
            Cand am fost sfatuit sa le schimb am zis ca "mai au carne pe ele" mai aveau cativa milimetri buni pana la martorul de uzura, dar cauciucul incepuse sa semene cu un plastic, suprafata devenise dura, sticloasa, si alunecoasa chiar in miezul verii pe caldura. Iarna aproape ca nu mai puteam pleca de pe loc daca era un pic de gheata. Bine ca nu am avut nevoie sa folosesc masina in iarna aceea.
            Pana la urma am urmat sfatul celor care spuneau sa schimb cauciucurile si.....le-am dat dreptate!
            Am schimbat la 60.000 (5ani) si TOATE problemele au disparut!
            Am pus tot niste cauciucuri ieftinute (Kormoran IMPULSER) dar am simtit imediat diferenta!
            Deci: schimba-le!
            Citeste forumul pentru sfaturi ce cauciucuri sa iei, care s-ar potrivi nevoilor tale dar NU MAI DA BANII pe echilibrari, geometrii....prostii.
            Cauciucurile alea pur si simplu SI-AU TRAIT TRAIUL!
            Succes!

            Comment


            • #7
              Schimba toate cele 4 cauciucuri. Problema nu e numai jocul in volan pe care l-ai sesizat (pana la 50-60 la ora joaca volanul cam 1 cm, nu?) ci mai e si o problema de ADERENTA! : nu ai sesizat cumva ca patinezi la plecarea de pe loc mai in forta? si face ceva figuri la franarile mai tari?
              Vorbesc din experienta proprie:
              Cauciucuri MONTANA 2005 (acelasi profil ca si Kormoranele), pe la 50.000 am inceput sa sesizez JOCUL IN VOLAN!, echilibrari, permutari de pe o parte pe alta , de pe o punte pe alta.....fix-pix.
              Cand am fost sfatuit sa le schimb am zis ca "mai au carne pe ele" mai aveau cativa milimetri buni pana la martorul de uzura, dar cauciucul incepuse sa semene cu un plastic, suprafata devenise dura, sticloasa, si alunecoasa chiar in miezul verii pe caldura. Iarna aproape ca nu mai puteam pleca de pe loc daca era un pic de gheata. Bine ca nu am avut nevoie sa folosesc

              Yeap, pana in 50-60 la ora joaca f putin, dar se simte si pe curbe de ex ca nu mai revine volanul cursiv/natural inapoi, zici ca e sacadat, parca n-ar avea masina servodirectie.

              La franari mai tari se duce in stanga sau in drepata, niciodata drept desi am testat sistemul de franare si acesta franeaza corect; dar am sesizat cand dau in anumite gropi sau cand trec peste canale ca masina fuge de fund, cum nu pot fi amortizoarele stricate ca totusi n-are asa multi km acum incep sa-mi explic niste chestii.

              Mda, o sa iau tot niste Kormorane, avand in vedere ca anul viitor as vrea sa dau masina, cine o cumpara-o, daca vrea, sa-i puna cauciucuri mai bune.

              Ms de sfaturi baieti!

              NU mai cita postul anterior (QUOTE), foloseste Post Reply! E logic carui post te adresezi
              Last edited by 77sky; 8 July 2012, 10:56.

              Comment


              • #8
                Da...ia tot Kormoran, nici nu stiu daca mai gasesti in vreun magazin.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by misupriest View Post

                  Mda, o sa iau tot niste Kormorane, avand in vedere ca anul viitor as vrea sa dau masina, cine o cumpara-o, daca vrea, sa-i puna cauciucuri mai bune.

                  Ms de sfaturi baieti!
                  Pentru fraza asta meriti batut....puteai avea decenta sa spui ca o sa dotezi masina cu niste cauciucuri mai ieftine fiindca nu iti permiti, dar nu sa spui direct ca te doare undeva de viata altuia...
                  "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                  Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                  Comment


                  • #10
                    Pai daca a mers pana acum cu Kormorane, 56 de mii, e destul de clar ca nu prea ii pasa de viata lui, iar tu, @fuzzy, ai pretentia sa-i pese de viata altuia?
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #11
                      dar cei care cumpara sh-uri reesapate din 2000-2001 din targ si se lauda cu ce anvelope au ei pe masina....macar omul daca pune kormoranuri le pune noi...crezi ca daca va da cu 200 de euro in plus pe anvelope isi va recupera banii din pretul masinii??? tot atat va lua pe ea. si tu daca ai fi in locul lui la fel ai proceda. cine cumpara masina si vrea sa alerge cu ea sa-si puna anvelope de cea mai buna calitate...dar daca omul merge cu maxim 100km/h nu inteleg de ce ar trebui sa investeasca in anvelope.
                      si eu sunt adeptul anvelopelor de calitate..pentru ca alerg cu masina ca tampitul...
                      Last edited by spanu; 10 July 2012, 20:15.
                      fara

                      Comment


                      • #12
                        nu s-a nascut nimeni in michelin, continental sau yokohama
                        se poate merge si cu kormorane, problema e la cum te comporti cu ele
                        una e sa mergi cu un cauciuc nou, fie el si kormoran si alta e sa mergi cu un kormoran sau montana de 5 ani
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #13
                          @fuzzy si @vitriol: eu intreb una si voi va.... in gusturile mele. Imi iau niste cauciucuri noi si corecte pentru Logan si pentru cat de mult utilizez eu masina, 15mii de km pe an e putin totusi. Iar asta cu pasatul de viata mea sau a altora, e chiar de clasa a 5 a.....nu are rost sa mai comentez, apreciez rautatea care oricum e de mare caracter .

                          @spanu: mersi, cam asa e, nu alerg cu masina, merg regulamentar si oricum valoarea ei va scadea mereu indiferent de cati bani bag in ea, timpul trece si oricum Kormoranele astea m-au dus din Siria pana in Portugalia si din nordul Norvegiei pana la Atena, asa proaste cum sunt ele, m-am adaptat si m-am descurcat dar acum se pare ca trebuie sa le schimb.

                          @827sam:ai dreptate!
                          Last edited by misupriest; 10 July 2012, 22:54.

                          Comment


                          • #14
                            initial am vrut sa zic sa le schimbi pe toate 4, sa nu te caci pe tine, ca e in joc siguranta ta. dar cum vad ca nu tii nici la a ta si nici la altuia, eu zic sa le alsi to pe astea, neechilibrate, sa le echilibreze ala de cumpara masina, daca tot o vinzi...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Depinde ce cine si ce vrea...

                              Un set de 4 cauciucuri noi (Kormoran, Motrio...ceva pana la 2,5 mil) sunt arhisuficiente pentru cineva care merge normal (nu "ca tampitu'") cu masina.
                              Sunt suficient de bune pentru cineva care respecta limitele de viteza, adapteaza comportamentul si viteza conditiilor de drum si face cam 10.000 km pe an.
                              Daca si tii la siguranta ta aceste cauciucuri trebuie sa le dai jos de pe masina pe la 4-5 ani sau 50-60 mii km. Cam atat stiu ele. Poti sa le dai la un taximtrist care iti va spune si "saru-mana".
                              Poate ca noul proprietar va face numai 5000 de km pe an, se va duce cu masina doar in concediu si pana la serviciu si inapoi, iar aceste 4 cauciucuri noi vor fi excelente pentru el.
                              Poate ca noul proprietar va fi vre-un pui de reisar si atunci n-are decat sa pun ce cauciucuri vrea el....dar de obicei astia nu dau bani pe cauciucuri ci prefera abtibilduri, tobe sport, remapari....se stie...
                              Ultimul detaliu: sa nu iei Barum Brilantis, la mine cu astea avenit masina si nu sunt deloc multumit de ele, sunt zgomotoase si aderenta lor lasa de dorit.
                              Cand am pus cauciucurile de iarna s-a facut liniste in masina.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google