Salutare,
Se pare ca am putin ghinion, la aprox. 10.kkm dupa schimbat distributia a inceput sa curga pompa (pompa apa noua), neavand incotro am schimbat iarasi kitul, cureaua a fost udata de antigel in fine...
Problema este ca dupa ce am schimbat ultima pompa -meyle- se incalzeste motorul la 2 linii intr-un km parcurs, ceea ce nu mi se pare normal. Mentionez ca in bord apa nu sare de 4 linii.
* termostatul a fost schimbat deja si cand era montata pompa cealalta se incalzea in 5-6 km mers normal
Ma gandesc ca nu are debitul necesar pompa. Chiar nu imi dau seama de ce asa mare diferenta si nu cred ca se ducea sonda de apa imediat dupa ce am schimbat pompa sa imi indice eronat.
Se pare ca am putin ghinion, la aprox. 10.kkm dupa schimbat distributia a inceput sa curga pompa (pompa apa noua), neavand incotro am schimbat iarasi kitul, cureaua a fost udata de antigel in fine...
Problema este ca dupa ce am schimbat ultima pompa -meyle- se incalzeste motorul la 2 linii intr-un km parcurs, ceea ce nu mi se pare normal. Mentionez ca in bord apa nu sare de 4 linii.
* termostatul a fost schimbat deja si cand era montata pompa cealalta se incalzea in 5-6 km mers normal
Ma gandesc ca nu are debitul necesar pompa. Chiar nu imi dau seama de ce asa mare diferenta si nu cred ca se ducea sonda de apa imediat dupa ce am schimbat pompa sa imi indice eronat.
Comment