E bun consumul, normal. Cam asa consuma un 1,6 MPI in extra-urban.
Consum 1.6 mpi 8v
Collapse
X
-
-
e bun consumul, daca ai mers extraurban cu 110-120km/h... se poate si un pic mai putin, dar depinde cat de aglomerat si cat de virajat e drumul. oricum, in jur de 7% e ok (mai ales ca pe frig inghite mai mult decat vara)Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by mareom View PostNu stiu daca o sa ma credeti, dar maica-mea cu Loganu ei (1.6 8v) are un consum mediu in exterior de 5,8 l/100km (merge intre 90 km/h si 140 km/h depinde de drum)
cu aceeasi viteza
Comment
-
de unde ti-a iesit a doua cifra dupa virgula ?...ca pe compu de bord nu se afiseaza. din calcule ? opricum, 5.9% se poate obtine, daca mergi mai batraneste, sau vara, fara clima... iarna consuma mai mult motorul din cauza aerului receDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
8% consum mixt (50% - urban, 50% - extraurban). Mersul extraurban a fost cuminte 110-120 km/h. In oras a vazut de toate: 10 min la semafor, turatii pana la 5000 in unele cazuri, in alte cazuri accelerat brusc, uneori subturat, mers mai mult cu motorul rece. Ce poti sa ceri mai mult? Aaaa mai putin adica.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
curba de consum specific nu ne-o da pe nici un grafic al motorului onor compania renault. dacia 1300 avea curba respectiva in manual, dar cum dacia a evoluat la logan, asta n-are nevoie, ca oricum userul "e prosti" s nu stie sa citeasca o diagrama (parerea lor despre noi)...
si eu mor de ciuda ca nu zic astia de la dacia totul...dar adevaru-i ca nici 30% din conducatorii de masini nu stiu sa interpreteze un grafic de motor asa cum trebuie, baga-mi-as picioru...
o turatie calumea unde sa schimbi fara sa mergi apoi subturat si sa ai si ceva cuplu, e 2800-3000...dela 2000rpm ai disponibil 90% din cuplu, deci 115Nm din 128, adica ceva mai mult decat are 1.4mpi cuplu maxim la 3000rpm...
in general, la 90-100 se consuma cel mai putin. evident, in tr 5.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Posto turatie calumea unde sa schimbi fara sa mergi apoi subturat si sa ai si ceva cuplu, e 2800-3000...dela 2000rpm ai disponibil 90% din cuplu, deci 115Nm din 128, adica ceva mai mult decat are 1.4mpi cuplu maxim la 3000rpm...
in general, la 90-100 se consuma cel mai putin. evident, in tr 5.
iarta-ma omule dar chiar i-ai omorat pe multi cu explicatia asta ... de aia nu mai trec astia la Logan curbele de consum, turatii, dar chiar si alte date tehnice (vezi spre exemplu chestiunile cu cifra octanica - prezente la 1310). Ca unii chiar le iau at literam si merg in trafic ca ....
Lumea nu inteleg ca exista niste recomandari si o "plaja" de referinta, dar ea nu trebuie respectata tot timpul. Adica: seba zicea ca plaja de 2800-3000 e optim, dar daca ai 2700 sau 3100 nu trebuie sa intrii in panica. Vezi mareom (mare caracter) ce schimba deseori la turatii cu cifre de inceput mari si multe zerouri .Asta nu inseamna ca e bine sa mergi in a 4-a cu 1000rpm. Fiecare trebuie zic eu sa simta masina. Sa nu mai vorbim de gradul de incarcare al masinii. Toti vorbim schimbarea optima, dar nu luam in considerare (sau macar sa amintim) greutatea pe care o transporti ceea ce modifica ecuatia.
Poate am gresit eu in afirmatiile mele, dar asta e parerea mea, experimentata pe Logan in 3000km (nu vorbim de batrana 1310).Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca
Comment
-
bubu, ma referam la masina maergand pe drum drept, cu o incarcare medie, 2-3 oameni, adica si fara mult bagaj. evident, cu cat creste sarcina, motorul trebuie dus mai sus in ture. dar cum omul se refferea la un consum mic si totusi fara sa chinui motorul, nu cred ca exemplul tau cu mareom e cel mai bun de urmat
n-am zis ca plaja optima e 2800-3000, reia fraza si-o sa vezi: acolo am zis ca e bine de schimbat, ca sa nu "cada" motorul in afara plajei de cuplu cand dai treapta superioara. plaja de functionare optima la 1.6 e 2000-4500rpm (acolo ai 90% din cuplu), numa ca nu se "pupa" 4500rpm cu acea curba de consum care nu ne e specificata. desi inclin sa cred ca respectiva curba de consum are alura de la majoritatea motoarelor de genul celui de pe logan, adica un consum minim pe la 2200-2500rpm...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
cristisony, vezi ca masina are 5 viteze 8 in afara ? pai o blanui bine, daca papa asa mult. sau si-n imprejurimile bucurestiului circulatia e tot asa inghesuita ca-n oras? intr-a 5-a la 120 n-ar trebui sa ai mai mult de 7%...dar daca mergi numa in frane si accelerari, atunci poti scoate si mai mult. apropo, daca marea masa de masini se deplaseaza cu 80-90, degeaba incerci tu 110-120, ca vei reusi in cel mai bun caz medie de 95 dar cu consum de 130-140...poate de aici consumul mareDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment