Consum 1.6 mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Martian View Post
    Danyell, daca la 110 Loganul 1.6mpi consuma 5 eu imi mananc buletinu'...
    La vale mananca si 3 ... Sa ai pofta
    sigpic

    Comment


    • yrman, asta cu 3 imi aminteste de un banc cu trabantul de pe la Radio Erevan... cei de generatie mai "noua" s-ar putea sa nu-l stie, asa ca le fac eu "instructajul"...

      Intrebare: Poate prinde un Trabant 100km/h?
      Raspuns: Da, dar numai in cadere libera...

      Vasile78, ai spus o chestie care se pare ca pana acum n-a prea luat-o nimeni in calcul, si anume DRUM DREPT... Prin partea asta de tara, pe unde ma invart eu, drum drept... e o chestie de maxim cativa kilometri... ori e deal, ori e curba, ori e si una si alta...
      Last edited by Martian; 28 September 2012, 20:32. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Originally posted by yrman View Post
        La vale mananca si 3 ... Sa ai pofta
        Pardon, daca se joaca pe d-astea pot spune ca la coborare de la Balea mi s-a injumatatit consumul mediu pe cb, asta ar insemna consum de fix 0% doar pe coborare?
        "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
        Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

        Comment


        • Am facut in august un drum pana la Sovata si imprejurimi, in total cu intoarcerea fix 1000 km.
          Consumul mediu aratat de CB a fost de 5.9, dar am pus arerul conditionat doar pe drumul de intoarcere.
          De obicei la drum lung daca merg omeneste cu ea nu sare de 6, dar in Bucuresti nu scot sub 10 consumul.
          In vara asta nu prea am scos nimic ca am mers mai mult pe bicicleta.
          Ce minunat este sa treci pe langa abuteiaje dimineata si sa te duci glont unde ai treaba.
          Si-a scos bicicleta banii de trei ori vara asta, nu mai zic de sportul facut.

          Comment


          • Originally posted by Martian View Post
            Vasile78, ai spus o chestie care se pare ca pana acum n-a prea luat-o nimeni in calcul, si anume DRUM DREPT... Prin partea asta de tara, pe unde ma invart eu, drum drept... e o chestie de maxim cativa kilometri... ori e deal, ori e curba, ori e si una si alta...
            Consider ca e cinstit sa pui si ruta pe care ai obtinut un anume consum, de exemplu nu poti compara consumul urban din Galati cu cel din Bucuresti unde e aglomeratia dracului sau cu cel din Cluj unde sunt dealuri de nu poti sa le urci daca esti un pic beat decat in 4 labe...

            Comment


            • Dupa un drum Bucuresti-Buzau-Banita mers linistit, doua persoane cu 2 sacose, maxim 90km/h, 60-65 in localitati. Mers predominant in treapta a 5-a, chiar si la 60km/h, CU AC.
              Sunt 100% convins ca daca mergeam in localitati cu tr. 4-a (cum ar fi fost normal) crestea consumul.
              La intoarcere am fost 4 persoane si portbagajul plin, in rest aceleasi conditii iar la intrare in bucuresti imi arata 5,7.
              In concluzie, se poate, dar mers batraneste, 90km/h, nu cum zice lumea 110km/h. Sincer cred ca un factor important a fost lipsa vantului, am prins o zi in care nu a batut prea tare, de obicei se cam juca cu mine pe sosea.
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by bad_hrc View Post
                In concluzie, se poate, dar mers batraneste, 90km/h, nu cum zice lumea 110km/h.
                Ce numesti tu mers batraneste e mersul legal... ce e peste costa, consum crescut si o amenda daca esti "norocos".

                Comment


                • Nop, batraneste = mers legal din punctul de vedere al limitei de viteza + accelerarea aia de nu-ti dai seama daca creste ori scade acul pe vitezometru. Eu nu obisnuiesc sa alerg cu masina pe drum decat daca ma grabesc si atunci depasesc cu maxim 10km/h ceea ce e admis si de radare.
                  Ma derajneaza ca unii vin si spun de consumuri de 5% cu mers 110km/h dar nu specifica ca au mers SINGURI in masina. Mi se pare normal ca o masina care are incarcatura suplimentara 70kg sa consume mai putin decat una care are 70*5 + 50 kg in portbagaj, poate chiar mai mult. 400kg in plus isi pun altfel amprenta pe consum decat 70kg, nu?

                  Comment


                  • Corect! Greutatea este o constanta in a stabili un consum ideal, pe langa multe altele (vant, aerodinamica masinii, etc). Ai dreptate, cred ca o comparatie reala intre doua masini in ceea ce priveste consumul ar trebui sa se faca avand in vedere aceeasi factori decisivi. Din pacate asta este doar in teorie. In practica fiecare spera sa consume cat mai putin la suta de km.

                    Comment


                    • bad_hrc, cred ca asta e raspunsul corect. Diferenta dintre mers cu 80-90km/h si 100-110km/h e cam aia pe care ai obtinut-o tu, de 0,4-0,5 l/100km. Si 90km/h si 110km/h, se cam incadreaza in limita legala... Un pic tras de par, dar... esti in limita "magica" de 10km/h...

                      Un pic pe langa subiect, ca e vorba de un 16v a unui coleg...
                      Pe timp de noapte, resetat CB din mers la iesirea din Cluj, mers cu treapta 5 si 70 km/h pana la intare in Dej(se poate merge constant, nu se urca, curbe largi etc.)... Consum mediu... 4,8l/100km...

                      Deci... se poate... dar... numai in anumite conditii...

                      Comment


                      • Si dupa 40km in care i-a aratat 4,8, cum s-a oprit la un semafor crestea vazand cu ochii De obicei cand intru in bucuresti imi arata 6,5 si cand ajung acasa e 8, cel putin asa am patit cand am venit de la mare.

                        Comment


                        • Cam asa cred ca se intampla la mai toti. Sincer iti spun m-am stresat de multe ori sa conduc cat mai economic posibil sa vad cat de bun consum scot. Problema e ca in oras se duce naibi economia din moment ce se ruleaza mai mult treptele inferioare de viteza. Extraurban e altceva, merge motorul constant, se vede diferenta.

                          Comment


                          • bad_hrc, de obicei partea asta, legata de conditiile in care s-a obtinut consumul respectiv multa lume o cam face "uitata"... Si nu inteleg de ce...

                            Se stie ca fiecare tigan isi lauda magarul, dar... cu masura...

                            Oricum, discutiile de la noi sunt copilarii fata de ce se dezbate pe forumurile dedicate TDI-urilor SH... Acolo sa vezi performante maxime si consumuri minime...

                            Comment


                            • Lasa ca am mai auzit de bmw 528 din 90 care consuma 9 in oras (ma gandesc ca seara, ziua nici o sansa). Imi imaginez ca si tdi-urile alora consuma 4 in oras, doar ca stiu pe cineva cu un golf4 2.0(sau 1.9) tdi de 133 cai si in aglomeratia din bucuresti ii consuma 8.

                              Comment


                              • Nici macar un Ferrari pe benzina nu se pune cu un TDI(cu "i" rosu) german din 2003...
                                Dar asta se discuta in alta parte...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google