Consum 1.6 mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu vreau sa fac un experiment si anume sa opresc motorul la semafoarele care stiu ca dureaza mult S-ar putea sa schimb si bateria dupa aia, e a patra iarna a masinii

    Comment


    • @roy pai ocolesc si eu pe unde pot. am zis, bara la bara duce spre 10% (asta vara cam asa era cu ac pornit)

      @bad_hrc uita-te la fifth gear, episodul 8, din ultima serie. parca acolo testau un megane cu start-stop. nu mai stiu exact rezultatele, dar cu motorul oprit la stop, masina putea sa faca mai multi km cu aceeasi cantitate de combustibil. probabil e rentabil, dar pe termen lung e posibil sa afecteze putin si electromotorul.
      pt. o economie considerabila, tot gpl-ul ramane cea mai buna solutie.
      internal combustionizer

      Comment


      • Originally posted by bad_hrc View Post
        Cand ies in afara, daca-i aglomerat merg ca toata lumea, daca e doar un ametit care a iesit la plimbare normal ca-l depasesc. In rest in functie de economia de combustibil care vreau s-o fac, oricum sub 100km/h niciodata.
        Am impresia ca si anvelopele influenteaza consumul si am si bujiile ngk iridium care nu stiu cata economie fac.
        Fac destula, toata treaba e ca ai aprinderea mai buna astfel ca arderea e putin optimizata asa ca rezultatul duce intr-un raspuns mai bun al motorului ergo cu putin cap faci si economie de benzina.
        "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
        Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

        Comment


        • Originally posted by bad_hrc View Post
          Eu vreau sa fac un experiment si anume sa opresc motorul la semafoarele care stiu ca dureaza mult S-ar putea sa schimb si bateria dupa aia, e a patra iarna a masinii
          De cand ai permisul? Cica mai nou la examenele de permis se baga "condusul ecologic" la care printre altele este si solutia asta cu oprirea motorului la semafoarele ce dureaza peste un anumit timp.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • Permis am din 2006, atunci nu trebuia sa conduci ecologic ca era 3,3 litru de benzina . Treaba cu opritul la semafor s-ar putea sa mearga, doar sa sting farurile (ceea ce noaptea nu se poate) ca s-ar putea dupa cateva semafoare sa o impig. Tehnologia start/stop cred ca e buna pentru consum si banuiesc ca au baterii si alternatoare mai potente.

            Comment


            • Daca ar avea timer ca la constanta ar merita, ca stii cat ai de asteptat. Insa nu as recomanda la amsini fara S&S de fabrica. E mai scump un electromotor decat tot carburantul economisit.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Nu merita sa opresti masina la semafor de nicio culoare.

                Presupunand ca ajungi exact cand se face rosu (dar de multe ori nu astepti atat) ai de asteptat undeva la 60-90 de secunde, maxim 120 in cazuri exceptionale.

                Avand in vedere ca avem un consum de ~0.8 l / h (motor cald), deci cu 100 ml il tii pornit 7 minute si 30 de secunde, calculati voi care este economia la 1 minut - 1 minut si jumatate. Este fix pix (~15 ml de benzina). La 70 de semafoare scoti un litru de benzina )). Plus ca uzezi aiurea bateria, electromotor si nu numai.

                Masinile cu sistem start-stop au alternator, electromotor si baterie imbunatatite fata de variantele normale ca sa reziste la atatea porniri + ca motoarele pornesc mult mai usor decat la noi, nu invart de 2-4 ori pana pleaca. De fapt nici nu prea iti dai seama cand porneste, foarte repede, fara vibratii.
                Last edited by Shakar; 5 December 2012, 17:46.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • Sa nu mergem mai departe si sa spunem ca uzura cea mai mare a motorului se produce la pornire.
                  sigpic

                  Comment


                  • Acum ca a venit frigul....cine ne poate zice un consum de iarna la un benzinar de 1.6?...regimul de mers+timpul de incalzire a motorului in repaus+consum instant la o constanta de 60km/h (cine are), si un consum general la 100km in oras, in conditiile de mai sus.

                    Eu unul, fara cb, cu pornire motor, lasat dimineata cel putin 10 minute, seara cam 1minut, fac cu 10 l cam 110km-oras. poate si mai putin. Consum calculat la o incarcare de 10l.
                    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                    Comment


                    • cristi3775, consumul in oras depinde foarte mult de... ORAS... si de traseul pe care-l parcurgi prin oras... teorie valabila atat iarna, cat si vara...

                      Nu stiu cum e la tine la Neamt, dar consumul tau e foarte bun...
                      Eu in Cluj, la ce traseu aiurea parcurg am consum de 11-11,5 l/100km...

                      Comment


                      • Originally posted by Martian View Post
                        cristi3775, consumul in oras depinde foarte mult de... ORAS... si de traseul pe care-l parcurgi prin oras... teorie valabila atat iarna, cat si vara...

                        Nu stiu cum e la tine la Neamt, dar consumul tau e foarte bun...
                        Eu in Cluj, la ce traseu aiurea parcurg am consum de 11-11,5 l/100km...
                        Pune-ti gaz !

                        Comment


                        • leutzule, imi imprumuti bricheta ta?

                          Comment


                          • De cand cu frigul am ajuns la 14%, nu apuca sa se incalzeasca motorul ca lumea pana ajung la scarbici.

                            Comment


                            • in conditiile de fata,adica frig si zapada,5 min. incalzire motor....cam 10-11%consum

                              Comment


                              • Originally posted by Martian View Post
                                cristi3775, consumul in oras depinde foarte mult de... ORAS... si de traseul pe care-l parcurgi prin oras... teorie valabila atat iarna, cat si vara...
                                Pai vezi tu.....eu am mai explicat mai demult cum procedez:
                                -pornesc masina, si sta intotdeauna in fiecare dimineata cel putin 10 minute pornita...pana curat zapada, sau se dezgheata cat de cat parbrizul, in cazul in care este inghetat. NU mai folosesc racleta pe parbriz.
                                -numai bine, am deja 2 linii la apa, si se simte izul de caldura in masina. Plec spre oras, si las copii la scoala+gradinita..distanta parcursa 7.2km, las fumeia la servici, si ma indrept spre locul de munca al meu (e variabil ca locatie).=10-13km.
                                -seara, cand imi culeg familia, nu precedez ca si dimineata, numai ca acum timpul este de maxim 3 minute.

                                Zilnic procedez la fel....si cam asta e consumul.

                                Nu am apcucat a face un test de 100km condus continuu in oras, intr-o singura zi, sa pot face o comparatie.....de asta am intrebat, pe cei care au Cb eventual si cu instant, ce consum au.
                                Ma intereseaza un consum instant cu a 4 a la 2000 tr....
                                Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google