Consum 1.6 mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mike>cam asa o tin si eu la drum intins.........Si in depasiri in functie de trafic o duc ori cu a 5, ori daca ma grabesc 3000-4000(in tr a 4)!!

    Comment


    • La depasiri ce incep la 60-70km/h si care credeti ca va ajunge 110km/h sa terminati depasirea, folositi cu incredere tr3. Nu se strica motorul si va "scoate" mult mai bine decat in tr4 de la 80-120.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Cu o mica adaugire. Sa nu fie "asupritoarea" in dreapta cand faceti chestia asta.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • Asupritoarea sa mearga cu troleibuzul, ca ala nu se tureaza tare...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Csebalyn>eu depasiri fac mai rar, ca sunt incepator, si de obicei cand intru in depasire am destul timp si nu trebuie sa fortez asa tare masina............

            Comment


            • Asa mi-au mai spus si alti soferi sa folosesc treapta a 3-a pentru depasiri ca e o trapta mai puternica si ai sprint mai bun decat cu a 4-a. Nici eu nu ma bag in depasiri riscante stau si astept ocazia cea mai buna si mai sigura.

              Comment


              • La MPI-uri e bine sa retrogradezi cand depasirea este mai din scurt. Nu este ca la motoarele pe carburatie la care intra pompa de sprit si dadea un plus de putere.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • Iar de asupritoare ea sta de obicei in spate cu fata, am mai avut cateodata ceva conflicte pe tema condusului (si ea are carnet de 6 ani dar nu a prea sofat neavand masina pana acum si nici acum nu se baga la condus ca ii e frica) dar sfaturi stie sa dea. Acum sa nu intelegeti ca chiar ma asupreste la volan, am scris despre asta la alt topic.

                  Comment


                  • Ideea nu-i sa te inveti sa depasesti din scurt, sau sa mergi riscant, dar cu tr3 termini treaba mai repede. Nu indemn la condus "kamikaze" prin sfatul de a depasi in anumite situatii cu tr3, fiecare conduce cum crede.
                    iar de motor sa nu va speriati ca urla, nu pateste absolut nimic daca ocazional mai prinde si 5000rpm. E chiar indicat ca la cateva sute de km, vreo 10-20km sa se faca la 4000rpm, desfunda si arde ramasite din cilindri, injectoare, bujii, catalizator...
                    asupritoarea puneti-o in portbagaj cand faceti "desfundarea"
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Dati frate a treia cu incredere pina la 140 150 ca nu are nimic mai ales pe curbe sau in depasiri folositio la maximum(eu asa fac)
                      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                      Comment


                      • Tare as vrea sa vad tr 3 la 140/h...Eventual 150 (eu nu am reusit). Chiar nu stiu ce rezerve mai ai la 130 in tr 3 intr-o curba, unde esti la limita cu tot ce inseamna putere si forta.
                        As folosi cu incredere tr 4, si asa e un condus sportiv, deh, nu toti suntem sportivi.

                        PS: tr 2 la 100 a mers...
                        PPS: chiar vreau sa vad un clip cu 150 pe tr III la un Logan de 1.6
                        Last edited by Octavian; 8 July 2008, 00:41.

                        Comment


                        • Am mers si eu cu tr 3 la 130/h si cred ca se mai ducea, dar cum se auzea motorul imi era frica sa nu imi iasa o bujie pe esapament .. Nici macar nu era a mea

                          Originally posted by ten View Post
                          14 imi ia mie in oras cu aer cond, iar in afara 7-8
                          cam mult frate..Imi ia mie tucson-ul 15 l in oras cu a.C on..Motor de 2 l si cutie automata.
                          Last edited by Seba; 8 July 2008, 10:00.

                          Comment


                          • Am depasit aseara un tir cu a 4 la 120km/h ..4100-4200 turatii..Fara nici o emotie.....Sunt multumit de cum trage......

                            Comment


                            • Scz de offtopic dar chiar sunt curios si eu sa vad un clip cu a 3-a la 140-150...Eu nu am reusit mai mult de 125 in tr3-a.
                              1 point 6 litre 8 vsigpic

                              Comment


                              • Fara chip, in urma caruia sa ii se scoata limitarea de rpm nu se poate. Max e 125 km/h in a 3 a.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google