Consum 1.6 mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu consum cam 10 in oras in regim de taxi,am loganu din 2004 si am consum instant care imi indica la o viteza constanta de 160 km/h (7km) catre 20 % deci tind sa il cred pe mike si sa ma incred in calculele lui
    sigpicnu o mai vind...am donato

    Comment


    • eu am un consum mediu de 7,9% oras+exterior,dat fiind faptul k mai mult merg pe oras

      eu am un consum mediu de 7,9% oras+exterior,dat fiind faptul ca mai mult merg pe oras
      Last edited by AG*68*ALE; 23 January 2009, 03:58. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Originally posted by sebi_rr View Post
        eu consum cam 10 in oras in regim de taxi,am loganu din 2004 si am consum instant care imi indica la o viteza constanta de 160 km/h (7km) catre 20 % deci tind sa il cred pe mike si sa ma incred in calculele lui
        Singura voastra posibilitate este sa mergeti constant 160 dintr-o benzinarie in alta si calculati consumul la pompa. Veti vedea ca va inselati.
        Cu respect !
        9! 9! 9!
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by sebi_rr View Post
          eu consum cam 10 in oras in regim de taxi,am loganu din 2004 si am consum instant care imi indica la o viteza constanta de 160 km/h (7km) catre 20 % deci tind sa il cred pe mike si sa ma incred in calculele lui
          daca tu ai Logan 1.6 cu consum instant si la 160KM/h iti indica 20% atunci sigur ai probleme cu CBul ...

          hai sa fim seriosi ...

          S.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • sunt cit se poate de serios(mi-ar place sa nu fie adevarat) la 160 ca al meu doar atita merge instantul arata intre 19 si 20 asta testat de doua ori,nu are sens sa vind gogosi
            sigpicnu o mai vind...am donato

            Comment


            • man, serios, ceva nu se "pupa" acolo...25-30% consumam pe sannicolau pe pista, da-o naibii de treaba. a 2-a la peste 5000rpm mai mereu. apropo, merge si mai mult de 160 pe ceas, deci clar ceva e defect acolo la bani tot de 20% iti consuma sau doar la afisaj ai recorduri din astea? sau te-ai uitat la consum cand accelerai de la 120 la 160? atunci da, dar las-o sa mearga cativa km constant cu 160 sa vezi cat de frumos scade la maxim 10%.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Ai incercat si cu pompa? Tot consumul asta ti-l dadea?
                Este ciudat ca mie la 160 imi arata instantul 10.2 l
                9! 9! 9!
                sigpic

                Comment


                • 150 constant 9.8... pe A1. dar mers vreo 10 km... dupa vreo 5 km se stabilizeaza...
                  Better late than never, but never better late

                  Comment


                  • Nu se poate )) cu sa ia 9,8 la 150/h??
                    Eu ce sa mai inteleg, din ce am citit pana acum trebuia sa fie in jur de ~8,5. Aaaa...probabil ca a batut vantu domle ))))

                    Comment


                    • asa ma gindeam si eu,e ceva cu cintec dar asta e:piciorul in podea,160,4500 ture,nici o tura in plus,nu mai vrea.....instantu peste 19 aprox 7 km(cine cunoaste,bucata de drum de pe la costei)
                      sigpicnu o mai vind...am donato

                      Comment


                      • tavi, nu cumva iarna consuma mai mult ca vara? un 9 e mai aproape de ceea ce ai citit tu pana acum... 8 e pt 140...nu fii "jiji contra", ca nu-i frumos iar un 9 pe timp de vara la 150 poate sa fie mai mult de 10 pe timp de iarna. deci 9.8 nu e defel mult, nici putin, e oarecum normal.
                        Last edited by Seba; 23 January 2009, 17:36.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Uite va spun si io consum din asta seara. Bucuresti - Iasi 6% 373 km cu viteza medie 74.8 km/h. 5 ore in cap am facut. Apropo mai aveam azi dimineata 3 liniute la rezervor, am alimentat Atentie => 45 de litri (cu forta) si pana la iasi nu a scazut decat una singura. Pe cb arata ca a consumat 22.4 litri.
                          9! 9! 9!
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Seba View Post
                            tavi, nu cumva iarna consuma mai mult ca vara? un 9 e mai aproape de ceea ce ai citit tu pana acum... .................
                            Urat sa te agati de treaba asta )) si-ti spun si de ce: DA, consuma la drum lung iarna mai mult ca vara, cand afara sunt -10...-14 grC corect, se schimba consumul (chiar 1,5 litri in plus) , dar la 0...+5 grC...e placere curata pt motor (si chiar ca zilele astea n-au fost sub 0 grC).

                            Rationamentu ca la 140 ia 8% , la 160 ia 9% , la 170 ia 10% (ca exemplu ca am vazut ca asa le calculezi) nu e bun. Pentru 20-25 km in plus (fata de 140 sa spunem) forta de inaintare creste foarte mult, motorul avand nevoie de mult mai multa putere cum ar fi sa ajunga de la 100 la 120 spre exemplu, de unde si consumul creste aproape exponential, NU liniar (adica 90/h - 120 creste mult mai putin decat 150 - 180, nu se pastreaza valorile)

                            PS: De ce 1.4 poate un ~162 maxim si un 1.6 16V 183 maxim (luam datele de producator) ?? Deci pt 20-25 km in plus ai nevoie de vreo 30 cp si ceva cuplu mai mare....

                            PPS: masina lu Sebi probabil ca are ceva probleme, 19% la blana...hm...
                            Last edited by Octavian; 24 January 2009, 11:25.

                            Comment


                            • Originally posted by Octavian___30 View Post
                              Urat sa te agati de treaba asta )) si-ti spun si de ce: DA, consuma la drum lung iarna mai mult ca vara, cand afara sunt -10...-14 grC corect, se schimba consumul (chiar 1,5 litri in plus) , dar la 0...+5 grC...e placere curata pt motor (si chiar ca zilele astea n-au fost sub 0 grC).

                              Rationamentu ca la 140 ia 8% , la 160 ia 9% , la 170 ia 10% (ca exemplu ca am vazut ca asa le calculezi) nu e bun. Pentru 20-25 km in plus (fata de 140 sa spunem) forta de inaintare creste foarte mult, motorul avand nevoie de mult mai multa putere cum ar fi sa ajunga de la 100 la 120 spre exemplu, de unde si consumul creste aproape exponential, NU liniar (adica 90/h - 120 creste mult mai putin decat 150 - 180, nu se pastreaza valorile)

                              PS: De ce 1.4 poate un ~162 maxim si un 1.6 16V 183 maxim (luam datele de producator) ?? Deci pt 20-25 km in plus ai nevoie de vreo 30 cp si ceva cuplu mai mare....

                              PPS: masina lu Sebi probabil ca are ceva probleme, 19% la blana...hm...
                              offtopic: Tavi filosof trebuia sa te faci ... :-) asa-ti mai place sa despici firele in 4 ... :P

                              ontopic:
                              cand sunt -5 grade afara ... da mergi cu 120KM/h in contact direct cu aerul rece ... deci nu e acelasi lucru ca si cum ai sta pe loc la -5 grade ...

                              iar la 163KM/h pe bord, eu cand veneam din Italia, CB resetat, arata intre 8.7-9% (n-am consum instant dar am resetat CBul) mers intins vreo 30KM la viteza aia ... mentionez afara erau vreo 32grade celsius ...
                              dar oricum consumul e mare si normal la viteza aia

                              S.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Iarna nu-i ca vara
                                10-12 vs 8.5-10
                                Last edited by Seba; 24 January 2009, 16:00. Reason: Automerged Doublepost
                                1.6 MPi Icy White

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google