Consum 1.6 mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by vanilla2009 View Post
    pai de ce sa mergi subturat?cine te pune sa mergi in oras cu 50/h in viteza a cincea?baga a treia...shi nu mai consuma atat.
    Din potriva, in treapta III-a o sa consume mai mult decat in a V-a (in cazul in care mentii turatia in treapta 5 si nu vrei sa mai accelerezi ca atunci creste consumul). Treapta V cu 50km/h inseamna subturat si treapta III cum zici tu pt 50km/h este bine sau chiar putin cam mult, cred ca in jur de 2400rpm. Eu merg cu treapta IV in oras de regula 55-65km/h si in jur de 2000-2250rpm.

    Originally posted by Cornel83 View Post
    Nu stiu la ce te referi cand spui subturat in oras>
    Crezi ca daca schimbi la 2000-2100rpm ii faci rau?
    Sau te duci in 3500rpm ca-i mai bine, doar ai cuplu, si ceva putere...nu?

    Eu schimb la 2100rpm - 2200rpm Treptele 1, 2, 3, 4
    La schimbarea in a-5-a o duc in 2500rpm si consider ca nu-i asa o tragedie petru motor, dar este binisor si pt. buzunarel.
    HAI SA FIM SERIOSI MOTORELE SUNT FIABILE , NU?
    Nu prea sunt de acord cu schimbatul la 2000-2200rpm pentru ca in treapta superioara motorul va avea in jur de 1200rpm unde cuplu si putere sunt aproape deloc si simt ca se chinuie sa traga, de aceea prefer sa schimb 2500-2850rpm in oras. Schimb si la 4000rpm daca ies de pe o straduta si nu am visibilitate foarte mare, am apucat sa ies si vad ca vine un nene cu 50km/h, de ce sa schimb eu ca mortu sa ma injure respectivul ca i-am luat fata si a trebuit sa franeze pana la 20km/h cand am puterea necesara sa ajung la 60km/h schimband treptele I si II la 4000rpm - am dat exemplul asta ca asta ma enerveaza cel mai tare, cand imi iese un audi/vw/opel(chiar si logan) in fata si zici ca merge tractat.
    Este posibil chiar asa sa scoata lumea consumuri mici in oras, mergand 50km/h si treapta IV, ceea ce eu consider ca nu e benefic pentru un motor pe benzina. Vreti economie luati 1.5dci care cred ca este cel mai economic motor pe motorina folosit in regim NORMAL nu SUBTURAT cum merg unii.

    Nu am nimic cu nimeni, fiecare merge cu masina cum vrea el dar sa fie sigur ca isi ia injuraturi cand ii ia jumatate de minut sa ajunga la viteza maxima legala in oras.
    Chiar daca e galagios motorul peste 3000rpm nu inseamna ca se chinuie, asa suna puterea , glumesc. Pentru un motor care poate 6000rpm sunt de parere ca este NORMALA turarea pana la 4500rpm dupa aia am impresia ca este prea solicitat, acum ce ziceti si voi mie asa mi se pare.
    Last edited by bad_hrc; 21 May 2010, 18:20.

    Comment


    • Originally posted by vasile78 View Post
      @vanilla nu ai inteles ce a vrut sa spuna omul, oricum condusul subturat duce la economie de carburant.
      chiar asa sa fie oare ? poate duce la distrugere de transmisie si infundat injectoare ... :-)

      **

      Numai noi in Romania mergem incet ... cat se poate de incet .. chiar subturat daca se poate. Nu suntem educati sa conducem in conditii de trafic. Prin Viena (exemplul acesta mi-a venit in minte) daca nu ii dai talpa cand se poate iti primesti la claxoane de nu te vezi (sa nu mai zic daca intarzii mai mult de 1 sec la semafor cand se face verde ...)


      S.

      P.S.: presupun ca ai spus-o in gluma ...
      Last edited by Silviu; 21 May 2010, 20:45.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Eu am scos in 450 km, un consum de 6.4% in conditiile in care am mers cu 110-120 pe majoritatea drumului, mai putin unde nu aveam unde sa ii dau, iar in localitati cu 80. Am avut si 2 accidente care m-au pus sa merg cate 10-15 minute la relanti fiecare. Am mers la intoarcere la fel, 110-120, pe o portinue de 15km am mers cu 40-50 (drumuri... bune), iar apoi pe circa 5-10 km am mers cu 140, pana la 160. Eu zic ca a iesit bine. Am si remapare si filtru sport.

        PS: Viteza media: 80.1 km/h
        sigpic

        Comment


        • Aveti perfecta dreptate in ceea ce priveste subturarea motorului....sunt o gramada care,pentru a scoate un consum cat mai mic,merg subturat,crezand probabil ca asa nu mai chinuie motorul,dar e gresit.eu personal prefer un stil mai agresiv...nu foarte...schimb mereu peste 2200-2500 si nu am un consum care sa ma ingroape.Dar cu siguranta nu o sa-mi primesc niciodata injuraturi la semafor...)

          Comment


          • eu schimb mereu la 2500rmp ....in bucuresti imi ia 9,5L /100km
            afara 5,5-6 l/100km....la 70-80km/h ...pana la 110 consuma bine, la 170 imi ia 10L/100km
            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

            Comment


            • @Silviu de la condusul subturat nu se infunda si nici nu se distruge nimic, taximetristii conduc toti subturat altfel muncesc degeaba si culmea cei mai multi kilometri se vad in bordul taxiurilor!
              * Noi in Romania mergem incet pentru ca ne doare in cwr de restul, nu stim sa conducem sau incercam un consum minim pe care nu stim sa-l obtinem. Eu schimb viteza pe la 2100-2200 RPM si culmea, nu incurc pe nimeni ba chiar ma incurca altii pe mine, schimb repede pana ajung la 60 km/h in treapta 4 si am consum de 9% in oras.
              Am fost si eu la plimbare prin Europa si am avut impresia ca si cei mai zapaciti soferi romani sunt vitezomani pe langa spanioli sau italieni de exemplu, aia dorm pe ei!

              Eu nu merg incet, doar schimb vitezele mai des, daca vrei consum mic trebuie sa ai un stil de condus elastic, oricum cel mai concludent exemplu sunt taximetristii.

              Comment


              • sa nu-ti doresti sa dai peste o baba intr-o rotunda care merge cu 30 la ora....numai peste d-astea aveam parte in italia.Crima frate..si acolo mai slabut cu injuraturile sau claxoanele ca te trezesti imediat cu un telefon la carabinieri si ....aia te salta nu ca la noi.
                Asta cred ca e stilul ideal de condus...schimbat la 2100-2500 de ture,schimbat vitezele cat mai des...

                Comment


                • Originally posted by vasile78 View Post
                  @Silviu de la condusul subturat nu se infunda si nici nu se distruge nimic, taximetristii conduc toti subturat altfel muncesc degeaba si culmea cei mai multi kilometri se vad in bordul taxiurilor!
                  * Noi in Romania mergem incet pentru ca ne doare in cwr de restul, nu stim sa conducem sau incercam un consum minim pe care nu stim sa-l obtinem. Eu schimb viteza pe la 2100-2200 RPM si culmea, nu incurc pe nimeni ba chiar ma incurca altii pe mine, schimb repede pana ajung la 60 km/h in treapta 4 si am consum de 9% in oras.
                  Am fost si eu la plimbare prin Europa si am avut impresia ca si cei mai zapaciti soferi romani sunt vitezomani pe langa spanioli sau italieni de exemplu, aia dorm pe ei!

                  Eu nu merg incet, doar schimb vitezele mai des, daca vrei consum mic trebuie sa ai un stil de condus elastic, oricum cel mai concludent exemplu sunt taximetristii.
                  Suntem pe aceeasi lungime de unda si eu tot asa consider nu jenez pe nimeni daca schimb la 2200rpm.
                  Imi dau seama ce spun si baietii ca si eu tot asa mergeam inainte un condus ceva mai sportiv ce m-a facut sa ma schimb:
                  Motorul sana nasol 3000rpm nu se aude ok, cel putin in trepte mici I, II, III.... la a IV, V e alceva....
                  Injuraturi nu imi i-au ca merg regulamentar si ma dau in dreapta cand vad lume grabita...
                  Dai talpa (ca sa nu jenezi)....si in 300-400 m ii dai frana ca de ...e semafor sau sunt unii care nu se inteleg in trafic...etc etc
                  Nu inseamna ca daca schimbi la 2200 nu ajungi la 60 Km/h.... la ce aia calului sa dau talpa cand in fata am coloana sau semafor....
                  Am mers si sportiv... dar nu ai unde in ROMANICA putine zone putine.. (orase ca de aste e vb).
                  E o treaba si cu mersul asta economic pe care unii din noi nu o intelegem...
                  Am vazut multi ma depasesc si apoi o dau in nas ...ca de vor sa fie primii la semafor (sa astepte mai mult ca asa le place lor )

                  Referitor la cei din afara... sunt adormiti rau de tot ... Au aia rabdare cat noi la un loc nu auzi grofaind ca disperatii...
                  Nu te supara frate dar viena la tine cred ca e bucale sau ceva din Romanica noastra...ceva specific noua ramanilor...
                  P.S.

                  MERSUL ECONOMIC NU INSEAMNA DISTRUGEREA MOTORULUI SAU JENAREA TRAFICULUI SUNT NISTE DIFERENTE....

                  Comment


                  • din punctul meu de vedere asta cu subturatul e foarte enervant pentru cei care merg mai sus in ture si consumul creste. e enervant sa vezi ca unu merge subturat si are un consum foarte mic pe cand tu mergi in cuplu maxim si ai cunsum mult mai mare si de la asta se ajunge la o discutie care nu se va termina niciodata. inainte sa iau carnetul a condus tatal meu care merge subturat, facea in bucuresti consum de 8.5. cand am luat eu carnetul si mergand "normal" faceam consum de 11... era frustrant. singur problema care a fost in cei 4 ani de condus masina subturat a fost ca s-a aprins de 2 ori martorul de poluare si a consumat mai putina benzina. mersul subturat duce 100% la un consum mult mai mic, pentru acceste persoane accelerare brusca nu exista.

                    Comment


                    • vasile78 si Cornel83, voi schimbati la 2000-2200rpm dupa care ii dati talpa? Intreb pentru ca la inceput, cand am luat masina, am incercat si eu schimbat la 2000 si fara sa accelerez foarte tare si cand plecam de la semafor vedeam cum cel din fata se duce iar cel din spate cum statea aproape sa ma impinga. Daca acceleram foarte tare tragea putin mai bine dar cu sunetu acela specific mpi foarte pronuntat. Deci va rog sa-mi impartasiti si mie secretul vostru.

                      Originally posted by Cornel83 View Post
                      Dai talpa (ca sa nu jenezi)....si in 300-400 m ii dai frana ca de ...e semafor sau sunt unii care nu se inteleg in trafic...etc etc
                      Nu inseamna ca daca schimbi la 2200 nu ajungi la 60 Km/h.... la ce aia calului sa dau talpa cand in fata am coloana sau semafor....
                      Nu m-am referit ca ii dau talpa si ma opresc in semafor, am explicat ca am patit de multe ori cand ies de pe stradute si intru pe o strada principala sa fie parcata o dubita/masina de teren/orice masina cu folie pe geamuri 100%, pur si simplu nu am visibilitate si ma trezesc jumatate iesit in strada si masini deplasandu-se regulamentar spre mine. Ce pot sa fac in situatia asta? Sa ma dau inapoi si sa pierd iarasi 2 minute ca vine o coloana de 10 masini sau sa ma bag si sa-i dau talpa. Daca ma bag si plec prea incet nu ma injura 1, ma injura 10. Nu stiu cum este traficul in orasul tau, dar la noi asa este.

                      Comment


                      • Originally posted by Cornel83 View Post
                        MERSUL ECONOMIC NU INSEAMNA DISTRUGEREA MOTORULUI SAU JENAREA TRAFICULUI SUNT NISTE DIFERENTE....
                        dar poate stiai ca mersul economic implica chiar ne-subturarea motorului (care este cel mai ne-economic still de condus posibil)

                        @vasile78, tu ai condus o masina de taxi tinuta in regim subturat? eu da si sincer nu mi-a placut nici cum mergea motorul si mai ales cum facea cutia de viteze la viteze mai mari (nu de oras).
                        Iar motor subturat inseamna un stres foarte mare pe sistemul de transmisie (cauta si pe forum ca s-a mai discutat, cu argumente tehnice, sau daca nu crezi ce spun unii mai informati, cauta un document tehnic simplu despre transmisie sa te convingi) plus calamina pe injectoare datorita ne arderii complete a combustibilului. Iar cum spui tu ca schimbi la 2100rpm si ai stil de condus sustinut (vreo sa ajungi repede in tr 4 la 60KM/h) atunci sigur fortezi ansamblul motor-transmisie destul de mult.

                        **

                        a se diferentia condusul elastic de cel subturat, e cu totul altceva.

                        S.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Cu tot respectul, in tarile amintite de tine se conduce normal in orase, cat despre italieni si limita de viteza pe autostrada cred ca numai limitarea data de puterea masinii se aplica.

                          Drum de cca 500 km cu Logan 1.6 Ambition, 4 persoane, AC 50% din distanta, s-a mers realtiv tare, viteze extraurban pana in 140 kmh, depasit tot ce am prins din urma (fara sa fac raliu) cu un consum de 6.6 %.

                          Frana de motor si folosirea ei in traficul de zi cu zi aduce multe la consum, nu mersul subturat.

                          60 kmh in treapta a 4-a nu se numeste subturare decat daca esti cu pedala in podea si mai urci si-o rampa.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by bad_hrc View Post
                            vasile78 si Cornel83, voi schimbati la 2000-2200rpm dupa care ii dati talpa? Intreb pentru ca la inceput, cand am luat masina, am incercat si eu schimbat la 2000 si fara sa accelerez foarte tare si cand plecam de la semafor vedeam cum cel din fata se duce iar cel din spate cum statea aproape sa ma impinga. Daca acceleram foarte tare tragea putin mai bine dar cu sunetu acela specific mpi foarte pronuntat. Deci va rog sa-mi impartasiti si mie secretul vostru.



                            Nu m-am referit ca ii dau talpa si ma opresc in semafor, am explicat ca am patit de multe ori cand ies de pe stradute si intru pe o strada principala sa fie parcata o dubita/masina de teren/orice masina cu folie pe geamuri 100%, pur si simplu nu am visibilitate si ma trezesc jumatate iesit in strada si masini deplasandu-se regulamentar spre mine. Ce pot sa fac in situatia asta? Sa ma dau inapoi si sa pierd iarasi 2 minute ca vine o coloana de 10 masini sau sa ma bag si sa-i dau talpa. Daca ma bag si plec prea incet nu ma injura 1, ma injura 10. Nu stiu cum este traficul in orasul tau, dar la noi asa este.

                            Dar va inteleg tot ce spuneti....voi ma intelegeti???
                            Depinde unde mergi (orasul), ora la care mergi, situatia in care esti...
                            NU a zis nimeni ca nu trece de 2200rpm dar nu e ceva obisnuit la noi...
                            Referitor la transmisie la ce componente are jh3 in ea nu imi fac probleme...(dimensionari de arbori AP si AS etc etc).... mai mari probleme imi fac cand mai ajung la 5500rpm ca se mai intampla si asa....
                            Scuze daca am suparat pe cineva...Suntem in faza de discutie si parere...Poate nu ne dam seama fiecare de stilul de condus ...poate mai avem momente si de acalmie si de adrenalina.
                            Bafta baieti

                            Comment


                            • @Cornel83, nu se supara nimeni :-) doar discutam.

                              Eu am vorbit din punct de vedere tehnic; motorul subturat aduce uzura suplimentara;

                              bineinteles ca fiecare e liber sa-si aleaga propriul stil de condus si are propria convingere ca stilul respectiv este cel mai bun pentru el.

                              colegul vasile78 a punctat foarte bine un lucru: trebuie sa te adaptezi in functie de trafic adica sa conduci elastic.

                              **

                              haideti sa revenim la topic: consum motor 1.6 8v

                              S.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • 900km exclusiv in oras => 9% consum! Motorul supra turat duce la o uzura mult mai mare decat cel subturat, vorbim de motor ca un total nu numai de injectoare, soarece intinzator etc... Eu cand trebuie sa ma bag, masina vede turometrul la limita, dar asta nu este un obicei... Decat sa apas numai pedala din dreapta, prefer sa ma joc si cu restul pedaleleor!
                                Last edited by vasile78; 22 May 2010, 18:19.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google