Probleme Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Motor

    Buna ziua
    daca se gaseste cineva sa ma lamureasca macar, sau sa-si spuna parerea, va multumesc
    am un logan 1.6 mpi la mana a2a ,nu stiu ce probleme are de cand o am(au luat-o parintii,nu asta conteaza), si mi se opreste in mers dupa o perioada de drum sau timp.... Nu stiu care este motivul(se ineaca);cineva mi-a dat ideea ca atunci cand imi face figura,in mers, sa scot contactul si sa-l pun la loc, si porneste din nou....Dar nu stiu care este problema(pompa de benzina,sau altceva...) la service nu am avut "curajul" sa ma duc, si nici nu vreau sa dau banii SI pe evaluarea lor... ;si inca ceva: are sonda lambda legatura cu defectul asa cu care ma confrunt.....
    DACA ESTE CINEVA CARE SE PRICEPE BINE LA PARTEA TEHNICA SI AR AVEA TIMP SA-MI EXPLICE , VA ROG DACA PUTEM VB PE"PRIVAT" PE MESSENGER ID meu : superchargered88
    multumesc!

  • #2
    Am patit si eu asa de 2 ori insa aveam acumulatorul defect atunci la tine nu stiu din ce sa fie.

    Comment


    • #3
      Pompa de benzina se dezamorseaza in sarcina. Trebuie o vizita la service pentru verificari.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema care am spus-o si eu ca o are amicul meu cu 1.4 (tot asa, cumparata de ocazie).
        Urmaresc cu viu interes rezolvarea (daca mergi in service).

        Comment


        • #5
          Proba de drum in sarcina cu manometrul de benzina montat pe masina si verificat presiunea in sarcina

          Comment


          • #6
            Multumesc de msg

            Comment


            • #7
              Originally posted by iliecocu View Post
              Proba de drum in sarcina cu manometrul de benzina montat pe masina si verificat presiunea in sarcina
              .... Ok, dar care este explicatia ca atunci cand iau contactul si il pun din nou o ia? Se "reseteaza" si-si revine ptr o perioada?
              altceva.... Poate fi si din cauza ca s-ar infunda cu impuritati?
              multumesc

              Comment


              • #8
                Cand pui din nou contactul pompa se amorseaza din nou.
                De la impuritati nu poate fi, ca altfel facea tot timpul.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Pompa fiind scufundata in benzina nu se pune problema de amorsare poat fi infundat sorbul pompei si atunci nu are timp sa aduca presiunea la 3 bari si trebuie al doilea impuls

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by iliecocu View Post
                    Pompa fiind scufundata in benzina nu se pune problema de amorsare poat fi infundat sorbul pompei si atunci nu are timp sa aduca presiunea la 3 bari si trebuie al doilea impuls
                    multumesc de sfat, am sa ma orientez

                    Comment


                    • #11
                      eu am avut aceeasi problema si am rezolvat-o la diller cu test . sonda oxigen aval defecta. am cumparat-o de la dezmembrari cu 1 mil ca la iei era 7 mil. nu conteaza poate fi si pe 1.4 si de pe 1.6, sunt lafel. dupa ce o schimbi trebuie mers si resetata problema din calculatur. un test este 29 ron la Meridian taxi

                      Comment


                      • #12
                        am si eu o problema ,sper ca nu am postat gresit

                        de 2 ori pana acum in ultima luna,dupa ce am oprit motorul se aude in continoare un zgomot ca si cum ar functiona un ventilator sau ca si cum s-ar auzi un motor la o masina alaturata.Am ridicat capota si nu imi dau seama ce se aude,se opreste zgomotul dupa ce pornesc motorul si il opresc iar.Nu am folosit aerul conditionat.
                        a mai patit cineva asa?
                        mentinoez ca sunt incepator si masina o am de 3 luni

                        Comment


                        • #13
                          Nu e nici o problema e doar GMV-ul (electro-ventilatorul) pentru racirea motorului, porneste de multe ori dupa oprire si in mers.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            si se opreste singur?

                            turatia la relanti cu motorul cald este la 500rot pe min. e in regula?
                            multumesc

                            Comment


                            • #15
                              ...si pana la urma nici o rezolvare la problema.

                              Porblema (amicului meu) a rezolvat-o in felul urmator: baga numai beznina OMV 100, si de cand baga de asta, NU i s-a mai oprit motorul din senin.
                              Cand a bagat inapoi de asta normala de 95...poc...in mijlocul intersectiei...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google