Reparatii necesare 1.6 MPI 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reparatii necesare 1.6 MPI 2005

    Va salut!

    Am un Logan 1.6 MPI din 2005 cu ~85000 km, este masina familiei, acum am ajuns sa o conduc numai eu.

    Avand in vedere ca implineste 10 ani anul acesta, ma gandesc ca mai trebuie reparat una-alta la ea. Inafara de distributie (o singura data) si ulei+filtre nu a avut parte de schimbari. Doar senzorul de turatie a mai fost curatat de vreo 3-4 ori si caroseria reparata pe casco 2012 (vopsita complet si schimbat bara fata-spate).

    Masina e ok in principiu, dar are niste chichite:
    - intra greu in treapta intai
    - are un zdranganit/tremurat cand e condusa mai mult in oras cu multe apasari pe ambreiaj
    - la turatie mai mare uneori trage bine uneori simt ca nu prea.

    Ce ar trebui sa mai schimb/repar la ea?

    Va multumesc!

  • #2
    cred ca distributia ar fi un inceput bun...
    se pare ca te pregatesti de un ambreiaj dar verifica si uleiul din cutie(eventual il inlocuiesti)
    cureti corp clapeta, motoras relanti, senzor volanta.

    aa si bujiile daca nu s-au schimbat niciodata

    Comment


    • #3
      pompa de apa... antigel.....

      verifica-i capetele de bara.... bucse...

      dupa atatia ani..sigur au imbatranit..
      Last edited by FANE_CLK; 27 May 2015, 12:15.
      sigpic
      Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

      Comment


      • #4
        Originally posted by FANE_CLK View Post
        Antigelul a fost schimbat?
        Normal )

        Ce service recomandati prin Bucuresti? De preferat mai de cartier, mai ieftin, dar cu oameni priceputi si implicati. Am fost de cateva ori la Viorel, service ce mi l-au recomandat niste amici ca este ieftin, dar nu m-au impresionat pentru ca nu prea aveau chef sa mai verifice una alta.

        Comment


        • #5
          Ieftin cu oameni priceputi si implicati NU exista!
          Daca vrei calitate, scoti banul.
          Daca nu, nu.

          Comment


          • #6
            Trebuie sa fie o cale de mijloc, mai ales ca este vorba de o masina ce valoreaza maxim 1500 euro, avand in vedere ca nu are taxa platita.
            Last edited by 77sky; 13 June 2015, 22:47.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cezar View Post
              Ieftin cu oameni priceputi si implicati NU exista!
              Daca vrei calitate, scoti banul.
              Daca nu, nu.
              Nimic mai adevarat; in fond, ce dorim sa platim?
              ...
              Calea de ...mijloc implica un oarecare compromis; in acest caz renunti la multe pretentii.
              Last edited by IancuMIC; 27 May 2015, 13:13.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                pacat ca exista si varianta scump si prost......

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #9
                  Peste tot exista varianta aceasta.
                  Eu m-as orienta strict spre cei pe care-i pot trage la raspundere.
                  Si prefer sa dau 10 lei in plus, dar sa stiu ca-l pot trage de urechi si sa-l coste!

                  Sau, ia legatura cu un forumist si-ti face el tot. Sunt multi pasionati: lau, alesandro, dsign, etc.

                  Comment


                  • #10
                    Mergi la Serus, fac si treaba buna si stiu si diagnoza.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Cezar View Post
                      Ieftin cu oameni priceputi si implicati NU exista!
                      Daca vrei calitate, scoti banul.
                      Daca nu, nu.
                      Perfect adevărat!
                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      Mergi la Serus, ...
                      @alxo91: Preţurile practicate de Serus s-ar putea să nu fie ceea ce tu cauţi...

                      Comment


                      • #12
                        Corect! Mai astept pareri, poate chiar voi apela la un forumist, dar astept sa mai citesc prin forum una alta, ca-s nou pe aici. Mersi!
                        Last edited by 77sky; 13 June 2015, 22:48.

                        Comment


                        • #13
                          Incearca la service-ul acesta. E ieftin si face treaba buna.

                          Comment


                          • #14
                            Cel mai bine, vino pe la intalniri, imprieteneste-te cu noi.

                            Cu siguranta, te vom ajuta.

                            Azi te-ai inscris pe forum, azi vrei sa afli totul......
                            sigpic
                            Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alxo91 View Post
                              Va salut!

                              Am un Logan 1.6 MPI din 2005 cu ~85000 km, este masina familiei, acum am ajuns sa o conduc numai eu.

                              Avand in vedere ca implineste 10 ani anul acesta, ma gandesc ca mai trebuie reparat una-alta la ea. Inafara de distributie (o singura data) si ulei+filtre nu a avut parte de schimbari. Doar senzorul de turatie a mai fost curatat de vreo 3-4 ori si caroseria reparata pe casco 2012 (vopsita complet si schimbat bara fata-spate).

                              Masina e ok in principiu, dar are niste chichite:
                              - intra greu in treapta intai
                              - are un zdranganit/tremurat cand e condusa mai mult in oras cu multe apasari pe ambreiaj
                              - la turatie mai mare uneori trage bine uneori simt ca nu prea.

                              Ce ar trebui sa mai schimb/repar la ea?

                              Va multumesc!
                              In ordinea asta:
                              - regleaza cablul de ambreaj pentru a compensa uzura (pana la 110 000 de km am reglat de 2 ori ambreajul)
                              - schimba bujiile - ar fi bine sa pui macar NGK V-line. Nu baga bujii de supermarket ca mai mult rau faci
                              - schimba senzorul de turatie - curatarea lui e frectie la picior de lemn
                              - schimba lichidul de frana ca sigur e imbatranit
                              - mergi la un tester de baterii sa iti spuna cata viata mai are bateria in ea, nu cumva sa te lase in drum
                              - baga ulei bun (5w40 sau 0w40 daca ai buget)

                              Pe la 80 000 de km si 10 ani te poti pregati de schimbat:
                              - pivoti - poti pune pivoti Moog, sunt ok si au pret bun (~50 ron bucata)
                              - capete de bara - ar fi bine sa pui Lemforder sau Swag (~80 ron bucata)
                              - bielete bara stabilizatoare (~40 RON bucata)
                              - placute de frana in caz ca nu ai schimbat deja - Ferodo sunt o alegere buna.

                              Ia consumabile de calitate si du-te la un mecanic de incredere.
                              Dupa ce faci toate astea te poti gandi la o resoftare Dimsport (~150 de ron) si vei fi multumit de masina.
                              Logan GPL 1.4

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google