Viteza Maxima Logan 1.6 Mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aleXpeed View Post
    Mai bine ca ai luat BAN ca-l meriti pe deplin.

    Eu cu 1.4 MPI full + GPL am prins 174 km/h (reali!), drum drept, amenda pe radar. Sa-si dea gaborii cu sepcile de asfalt ca era motor de 1.4.

    Sigur 1.6 poate mai bine.
    Super tare obiectia !!! )

    Comment


    • Motor 1.4, resoftat, pe sectorul de A1 Deva- Simeria; benzina 98 Lukoil si fara vant; drum drept. Mai tare nu mergea nici de-a naibii...
      Attached Files

      Comment


      • la 5000 rpm acul ar cam trebui sa arate sub 180 km/h.
        vezi atasamentul (la 5000 rpm ai real 169km/h)


        oricum, eu n-am vazut nici un 1.4 softat sa treaca de 5000rpm intr-a 5-a pe loc drept, decat pe butuci.
        Attached Files
        Last edited by zeegermans; 18 May 2013, 03:33.
        internal combustionizer

        Comment


        • Daca nu ai vazut, il vezi acuma...sa nu mai fie discutii ca e pe butuci...http://www.youtube.com/watch?v=PhpFt5PhP_o

          Comment


          • zeeger, pune un table oficial, nu unul facut de copii in paint
            dany, nu te mai chinui ca n-ai cu cine. Nu merita sa-ti risti viata pentru niste "ingineri" care se iau dupa datele altor "ingineri"

            Comment


            • Originally posted by dannyx78 View Post
              Daca nu ai vazut, il vezi acuma...sa nu mai fie discutii ca e pe butuci...http://www.youtube.com/watch?v=PhpFt5PhP_o
              Super demo si cum se duce. Ai ceva schimbat la ea?
              real power..... diesel power by

              Comment


              • Rupe, nu altceva. Cred ca i-a schimbat cauciucurile cu unele 195/50.15.

                Razvane, tu stii sa faci calcule? Sau doar sa te uiti la ce iti arata acul?

                PS: daca am prins 305 km/h cu Porschele pe autostrada usor in panta, asta nu inseamna ca am reusit eu prin performantele mele de sofer deosebit ce stie sa accelereze ( ) datele spuse de producator. Pentru ca daca o iau invers, sunt sigur ca nu reusesc sa fac o medie de 281. Plus ca 305 erau pe ceas!!!! Probabil ca are si el o eroare.

                Pardon, m-am uitat acum pe my ride: 185/55/15.
                Poate cu 195/50/15 atinge 200.

                E, ce conteaza domnule...Important este ca s-a atins PA ceas 195!!!!! Da?

                Acum vorbeste invidia din mine, ca deja mor aici: Pai sa poata un logan 195? Mor de invidie. Imi iese pe urechi! VREAU SI EUUUUUU!!!!
                Last edited by Cezar; 18 May 2013, 09:59. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Eu cred ca bordul arata eronat.

                  Comment


                  • Originally posted by dannyx78 View Post
                    Motor 1.4, resoftat, pe sectorul de A1 Deva- Simeria; benzina 98 Lukoil si fara vant; drum drept. Mai tare nu mergea nici de-a naibii...
                    Degeaba ai pus poze si filmulet ca tot sunt comentarii. Mai acum ceve vreme mi-au zis si mie sa fac poze si filmulet ca nu cred, ca nu vad, iar daca le pui poze si film incep cu chestia ca are ceasul eroare si alte chestii. Asa ca vei ajunge la concluzia ca nu merita sa demonstrezi nimic pentru ca nu ai cui sa demonstrezi. Aceasta este parerea mea personala.

                    La mine spuneau ca nu trece de 162km/h ca vezi domne, asa scrie in carte, dar le-am propus sa le dau masina si sa treaca cu talpa la maximum prin fata unui radar si nu s-a bagat nimeni. Le-am spus ca le platesc eu amenda, dar tot nu au vrut.

                    Despre permis suspendat nu era vorba pentru ca ala se suspenda la peste 35km/h fata de limita maxima admisa, iar pe autostrada este 130, deci 162km/h (viteza maxima in carte) - 130(viteza legala maxima admisa) = 32 km/h diferenta, deci nu se suspenda permisul pentru ca cei 2 km se incadreaza in eroarea radarului. Basca eroarea ceasului de la masina, eroare cu minus.

                    Dar in gura sunt tari de tot, meseriasi de o viata.

                    Originally posted by MihaiiahiM View Post
                    Degeaba ai pus poze si filmulet ca tot sunt comentarii. Mai acum ceve vreme mi-au zis si mie sa fac poze si filmulet ca nu cred, ca nu vad, iar daca le pui poze si film incep cu chestia ca are ceasul eroare si alte chestii. Asa ca vei ajunge la concluzia ca nu merita sa demonstrezi nimic pentru ca nu ai cui sa demonstrezi. Aceasta este parerea mea personala.

                    La mine spuneau ca nu trece de 162km/h ca vezi domne, asa scrie in carte, dar le-am propus sa le dau masina si sa treaca cu talpa la maximum prin fata unui radar si nu s-a bagat nimeni. Le-am spus ca le platesc eu amenda, dar tot nu au vrut.

                    Despre permis suspendat nu era vorba pentru ca ala se suspenda la peste 35km/h fata de limita maxima admisa, iar pe autostrada este 130, deci 162km/h (viteza maxima in carte) - 130(viteza legala maxima admisa) = 32 km/h diferenta, deci nu se suspenda permisul pentru ca cei 2 km se incadreaza in eroarea radarului. Basca eroarea ceasului de la masina, eroare cu minus.

                    Dar in gura sunt tari de tot, meseriasi de o viata.
                    La mine mai spuneau si ceva de stabilitate, ca de la 130 este foarte instabila...

                    Originally posted by Cezar View Post
                    Rupe, nu altceva. Cred ca i-a schimbat cauciucurile cu unele 195/50.15.

                    Razvane, tu stii sa faci calcule? Sau doar sa te uiti la ce iti arata acul?

                    PS: daca am prins 305 km/h cu Porschele pe autostrada usor in panta, asta nu inseamna ca am reusit eu prin performantele mele de sofer deosebit ce stie sa accelereze ( ) datele spuse de producator. Pentru ca daca o iau invers, sunt sigur ca nu reusesc sa fac o medie de 281. Plus ca 305 erau pe ceas!!!! Probabil ca are si el o eroare.

                    Pardon, m-am uitat acum pe my ride: 185/55/15.
                    Poate cu 195/50/15 atinge 200.

                    E, ce conteaza domnule...Important este ca s-a atins PA ceas 195!!!!! Da?

                    Acum vorbeste invidia din mine, ca deja mor aici: Pai sa poata un logan 195? Mor de invidie. Imi iese pe urechi! VREAU SI EUUUUUU!!!!

                    Comentarii gratuite si inutile. Dar de, trebuia pusa in evidenta afirmatia "daca am prins 305 km/h cu Porschele pe autostrada...".

                    Cat despre faza cu "Pardon, m-am uitat acum pe my ride: 185/55/15. Poate cu 195/50/15 atinge 200." cred ca e taman pe dos.

                    Ia vezi e pe dos sau nu?
                    Last edited by MihaiiahiM; 18 May 2013, 11:41. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • Cum dracu faceti mah de ajungeti la viteze de-astea cu 1.4...ca la mine mai mult de 4500-4700rpm n-am vazut sa urce in tr. 5., oricat as urca-o inainte intr-a 4-a. Vreau si io.
                      Mai mult de 175 nu vrea nici moarta, si asta cu ceva ajt. din partea vantului...si cu tot cu resoftare. Cu 170 am reusit sa merg constant cativa km, in schimb cu 175, nu...scade imediat la 170 sau chiar 165-160.
                      Bine, oricum e instabila ca dracu de la 140-150 incolo, da' asta-i alta poveste.
                      Last edited by Kojak; 18 May 2013, 12:16.

                      Comment


                      • Originally posted by Razvy View Post
                        zeeger, pune un table oficial, nu unul facut de copii in paint
                        dany, nu te mai chinui ca n-ai cu cine. Nu merita sa-ti risti viata pentru niste "ingineri" care se iau dupa datele altor "ingineri"
                        tabelul nu e facut de mine, dar alea sunt cifrele reale. pe pagina trecuta cineva a spus foarte clar ca raportul pentru viteza 5 e 33.94. poti verifica singur: 5000 rpm x 33.94 = 169.700 (exact cat e trecut si in acel tabel)

                        eu sunt absolut convins ca acel 1.4 nu e doar resoftat si atat. are cu siguranta mai multe schimbate la el si-ti zic asta pt ca eu am 1.6 stock (euro 3, negatuit) si pot da o tura oricand cu alte 1.6 softate si nu duc (pe loc drept, fara vant din spate) cat duce acel 1.4
                        Last edited by zeegermans; 18 May 2013, 13:09.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • Ultimul meu post aici :
                          1. Nu e schimbat nimic in motor, e doar resoftat ( de cineva de la Dacia / ce a facut nu stiu, si nici nu ma intereseaza f tare, eu sunt multumit de ce a facut / resoftarea o am de peste 50.000 km, si nu am nici cea mai mica problema )
                          2. Bujii NGK Iridium
                          3. Toba sport ( finala )
                          4. Suspensie sport ( arcuri Eibach )
                          5. Asta e tot ce e schimbat la masina ( in afara de chestiile de estetica )
                          6. Din cate stiu eu ( posibil sa ma insel ), semnalul de viteza nu e luat de pe roti..deci, daca diametrul rotilor e mai mic ar trebui ca viteza reala sa fie putin mai mare decat cea aratata. de acord ca acul "fura" cam 10km/h..dar totusi...
                          7. De obicei, folosesc benzina de 98 de la Lukoil.
                          8. Proba cu radar.... nu sunt curios sa o fac, ca nu am bani de amenda si nici fara permis nu pot sa stau. Daca cumva, vor aparea echipaje pe autostrada, si daca cumva cunosc pe cineva....o sa fac o proba si o sa fac rost si foto radar. pana atunci...fiecare crede si considera cum vrea
                          9. Si posibil sa nici nu mai fac probe..imi risc viata pt nimic In afara de gaura in rezervor, nu castig nimic

                          Comment


                          • Originally posted by MihaiiahiM View Post

                            Comentarii gratuite si inutile. Dar de, trebuia pusa in evidenta afirmatia "daca am prins 305 km/h cu Porschele pe autostrada...".

                            Cat despre faza cu "Pardon, m-am uitat acum pe my ride: 185/55/15. Poate cu 195/50/15 atinge 200." cred ca e taman pe dos.

                            Ia vezi e pe dos sau nu?

                            Comentariul era adresat lui RAZuvan ce era curios daca masina mea depaseste viteza declarata de producatorl. Ca esti tu superficial si dezinteresat sa te informezi inainte de o scoate o para pe gura, e partea 2 a.

                            185/55/15 are diametru mai mare decat 195/50/15.
                            Deci, iar crezi gresit, nu stii, nu te documentezi.

                            Legat de viteza maxima, ti-am oferit plata unui plin cu condusul tau (nu al meu, pt ca eu nu ma pricep sa apas pedalele asa ca un profesionist), ca o contracarare a cererii tale. Cine n-a vrut? Cine a cerut sa inchida topicul? CINE S-A DAT LA CUR?
                            IN continuare oferta mea ramane valabila: vin cu tine in masina, iti platesc plinul si te invit sa iei un radar cu 210. Ba iti dau si o prima pentru prostia si ignoranta mea.

                            Cat despre colegul ce a mers cu 195:repeta situatia cu roti stock, sa vezi surpriza cand da cu virgula.

                            Comment


                            • Daca are 185/55/R15 pe fata va fi clar ca la 190 km/h indicati pe ceas viteza reala va fi muuult mai mica decat daca ar avea 185/65/R15 care sunt mai mari ca diametru total al rotii... si in plus de asta, cu 185/65/R15 sunt curios daca mai prinde 190 pe ceas.

                              Am observat ca 1.4-ul ala e chel, in sensul ca nu ar avea airbag in dreapta din ce am vazut in filmulet.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Jur ca ma faceti sa iau bordul cu 1.4 !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google