Viteza Maxima Logan 1.6 Mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dannyx78 View Post
    ...........
    5. Asta e tot ce e schimbat la masina ( in afara de chestiile de estetica )
    ..........................
    Si cauciucele sunt stock sau 185/55/15 ?
    La 5000 rpm la mine acul e aproape de 180, la tine e "optimist" tare.

    Originally posted by Kojak View Post
    Cum dracu faceti mah de ajungeti la viteze de-astea cu 1.4...ca la mine mai mult de 4500-4700rpm n-am vazut sa urce in tr. 5., ......................
    E stricata bre, si a ta si a mea.

    PS: trebe drum drept muuuuult, ajungi pe tr V si la 5500 rpm ...daca il pui pe Cezar sa te traga cu Porschele.
    Last edited by Octavian; 19 May 2013, 11:17. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by Cezar View Post
      Deci cunostiintele tale n-au legatura cu "matematica" ta.
      Ca intr-un post spui: "Te inseli ca de fiecare data. Dupa matematica mea 55 nu are cum sa fie mai mic decat 50."
      Insa in altul "Dupa cunostintele mele este un raport, raportul inaltimii fata de latime (raportul de inaltime)".

      Sa traiasca google! Sa fie iubit!

      Acum sa nu ceri sa fie inchis si acest thread, pt ca nu se poate

      Le: lasa modificarile postului si hai la eurovision, ca la masini nu ne prea pricepem.
      Grea e matematica asta bre!!!

      Hai sa iti explic ca poate asa intelegi.

      x (impartit) y inmultit 100 = 55
      z (impartit) w inmultit 100 = 50 oricare ar fi x,y,z,w

      Traducerea la ce am spus mai sus, adica la "55 nu are cum sa fie mai mic decat 50" este aceasta: "x (impartit) y inmultit 100 - nu are cum sa fie mai mic decat - z (impartit) w inmultit 100".

      Mai este cazul sa dau alta explicatie?

      Uite un calculator unde poti sa vezi diferenta de viteza intre cele doua tipuri de roti, diferenta este imensa, de 1-2km/h.


      Si te rog sa inchidem discutia asta ca o lungim prea mult si fara sens.
      Last edited by MihaiiahiM; 19 May 2013, 13:06.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by Octavian View Post

        E stricata bre, si a ta si a mea.

        PS: trebe drum drept muuuuult, ajungi pe tr V si la 5500 rpm ...daca il pui pe Cezar sa te traga cu Porschele.

        Cre' ca...ca prea vad p-aci pe la baietii cu 1.4empeii numa 5300-5500rpm intr-a 5-a.
        Nu drum drept...ca se plafoneza, trebe panta de 10% minim si vijelie puternica (nu adiere) din spate...panta sa fie lunga asa de vreo doj'da km.
        Cam in conditiile astea as ajunge cu a mea la doosute pa bord.
        Last edited by Kojak; 19 May 2013, 15:30.

        Comment


        • Originally posted by Cromatic View Post
          Da, nu stiam...
          In cazul asta inseamna ca ai alte modificari, din fraza cam asta se deduce.
          se stie ca a lui nu e 1.4 stock. e printre primii care si-au pus interne de 1.6 plus altele, daca tin bine minte (cauta prin posturile lui ca o sa gasesti exact).
          internal combustionizer

          Comment


          • Originally posted by MihaiiahiM View Post
            Grea e matematica asta bre!!!

            Hai sa iti explic ca poate asa intelegi.

            x (impartit) y inmultit 100 = 55
            z (impartit) w inmultit 100 = 50 oricare ar fi x,y,z,w

            Traducerea la ce am spus mai sus, adica la "55 nu are cum sa fie mai mic decat 50" este aceasta: "x (impartit) y inmultit 100 - nu are cum sa fie mai mic decat - z (impartit) w inmultit 100".

            Mai este cazul sa dau alta explicatie?

            Uite un calculator unde poti sa vezi diferenta de viteza intre cele doua tipuri de roti, diferenta este imensa, de 1-2km/h.


            Si te rog sa inchidem discutia asta ca o lungim prea mult si fara sens.

            Hahahahaha..... esti incredibil
            Aici nu merge inchisa

            Explicatii n-ai cum sa dai, pt ca nu ai informatiile necesare. Poate dupa ce faci research inainte. Pana atunci, PA!

            Comment


            • Originally posted by MihaiiahiM View Post
              Grea e matematica asta bre!!!

              Hai sa iti explic ca poate asa intelegi.

              x (impartit) y inmultit 100 = 55
              z (impartit) w inmultit 100 = 50 oricare ar fi x,y,z,w

              Traducerea la ce am spus mai sus, adica la "55 nu are cum sa fie mai mic decat 50" este aceasta: "x (impartit) y inmultit 100 - nu are cum sa fie mai mic decat - z (impartit) w inmultit 100".

              Mai este cazul sa dau alta explicatie?

              Uite un calculator unde poti sa vezi diferenta de viteza intre cele doua tipuri de roti, diferenta este imensa, de 1-2km/h.


              Si te rog sa inchidem discutia asta ca o lungim prea mult si fara sens.
              Domnule Cezar.

              Avand in vedere faptul ca am fost sanctionat cu 3 puncte pentru "injurii", sanctiune ce am primit-o pentru postul de mai sus, te rog, potrivit aliniatului care suna cam asa: "Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru." din regulamentul acestui forum sa imi explici care sunt injuriile aduse.

              Potrivit dictionarului limbii romane "injurie" inseamna "insultă, jignire (gravă)"

              Va rog sa imi spuneti cu ce v-am jignit asa grav!

              Pe de alta parte cuvintele dumneavoastra: "TE-AI DAT LA CUR", scrise si cu majuscule, nu reprezinta in nici un fel o injurie?

              Astept un raspuns public si oficial din partea dumneavoastra, in calitate de moderator si cel care ati aplicat sanctiunea.
              sigpic

              Comment


              • Tu chiar ne crezi prosti, nu?
                Te asteptam cand iti mai revii putin.

                Raspunsul meu oficial si public pt tine este :PA! Ne vedem cand nu o mai dai la intors!
                Last edited by Cezar; 20 May 2013, 23:03.

                Comment


                • explicati ma si voi oamenilor ca se uita saracii si nu inteleg nimic....

                  sa luam exemplu 185/65r15
                  185 este latimea caii de rulare in mm adica 18.5 cm
                  65 este inaltimea anvelopei sau se mai spune talonul anvelopei si este procent din calea de rulare=> 185 *65/100 (65%=0.65)=120.25mm, adica 12 cm (acest 12 cm este doar intr-o parte pentru a calcula diametru trebuie sa inmultim cu 2 pentru ca avem si sus si jos cauciuc )
                  iar ultima este dimensiunea jantei care este 15"

                  pentru a afla diametrul unei roti calculam simplu 12cm*2 +38.1 cm (diametru janta)= 62.cm

                  Matematica pe Mihai il cam batea dar asta e. Sper din tot sufletul sa nu lucrezi in functia de contabil cum scria pe masina sau sa tin eu minte prost altfel e grav rau de tot.

                  Dintr-un numar x daca scoatem un procent mai mare va da un rezultat mai mare.

                  185*0.65 (65%)=120.25 mm
                  185*0.6 (60%)=111mm
                  din astea 2 rezulta ca 185 60 r15 are un diametru mai mic cu exact (120.25-111)*2 (ca sa invete si mihai... daca nu as fi pus paranteze ar fi denaturat rezultatul) =>18.5mm, adica 1.85cm (in diametru)
                  Sa mai zic de dimensiunea pe care o au marea majoritate din club? 195/50r15?
                  aceasta anvelopa are talonul de 97.5mm, fata de stoc e o diferenta de 22.75mm*2=4.55cm

                  Sa va mai si explic cum se calculeaza eroarea la viteza.

                  185/65/r15 am zis 120.25*2+381=621.5mm
                  195/50/r15 am zis 97.5*2+381=576mm
                  facem regula de 3 simpla
                  Daca in cazul in care avem rotile de 621.5mm avem 100km/h
                  Daca am avea 576mm am avea ...x
                  x= 576*100/621.55=92.68 km/h.
                  Din toate astea => ca vitezometru ne minte cu aproximativ 7% in plus, daca agaugam si eroarea kilometrajului (la mine e de 10% la 100km/h)=> o eroare de aproape 20%. Adica tu ai pe vitezometru 120 km/h si in realitate mergi cu 100km/h.

                  O noapte placuta si sa nu uitati sa mai puneti din cand in cand mana pe cate un almanah.
                  Last edited by o8MeLC; 21 May 2013, 02:07.

                  Comment


                  • pardon, almanahe . Melcu', vezi ca eu si cu tine nu avem voie pe aici. Nu suntem nici 1.6, nici stock

                    Comment


                    • cam aici v-ati incadra, dar ideal ar fi sa puneti un link cu modificarile masinii, ca sa se inteleaga ca masina cu modificarile respective a atins viteza x.
                      am un amic cu 320i vanos care se tot da la liniute si-i ia pe toti cu motoare de 2.0, dar nu zice niciodata ca el are sub capota 328i vanos + dif blocant + altele. nu-i chiar corect, nu?
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • la mine stie tot forumul: interne 1.6, restul de la 1.4: axa volant, cv. tr.5 lunga de dizal, si un soft racingcode. cat despre greutate: gpl si echipare laureate, adica masina grea. daca eram "chel" ca melcu luam 200 sigur.

                        Comment


                        • Originally posted by Seba View Post
                          .... verifica sa nu ai cablul de acceleratie slabit ...... trebuie sa ia macar 175 pe ceas fara prea mari eforturi.
                          Daca se poate detalii despre subiect; la acceleratie in afara de faptul ca deschide sau nu deschide complet ce altceva ar mai fi de verificat? Intreb pt ca ar putea avea legatura cu o problema pe care o am eu....La mine deschide complet la 80% din cursa pedalei ( asa lam reglat).....

                          Comment


                          • regleaza-l sa se deschida 100%. cand vrei sa accelerezi rapid, procedeaza insa "anormal", adica nu baga pedala la fund ci apas-o treptat. urca in tr.4 pana aproape de 160, si abia acolo poti sa-i dai 5. ar trebui sa-ti arate 180 pe ceas.

                            Comment


                            • Originally posted by razvanamza View Post
                              regleaza-l sa se deschida 100%. cand vrei sa accelerezi rapid, procedeaza insa "anormal", adica nu baga pedala la fund ci apas-o treptat. urca in tr.4 pana aproape de 160, si abia acolo poti sa-i dai 5. ar trebui sa-ti arate 180 pe ceas.

                              Nu ai inteles bine sau nu m-am exprimat eu prea clar- clapeta se deschide 100% insa am reglat-o sa fie asa la aprox 80% din cursa pedalei ( adica la mine e dechisa maxim cu mult inainte sa fie la podea).....Cat priveste modul de accelerare, evident ca nu brusc, nu este Ferrari- daca se apasa brusc, dimpotriva,se inrautateste reactia....
                              Deci intrebarea mea inca sta in picioare....

                              Comment


                              • Ambitionul meu ca iesit din fabrica a prins si mentinut 175 km/h mai bine de 10km. Posibil ca ceva imbogatire la wot sa mai ajute cativa km/h in plus, insa aveam si anvelopele cam dezumflate.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google