Viteza Maxima Logan 1.6 Mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cu loganul simt ca traiesc cand il conduc
    Da, e senzatia ca apesi si nu se duce.
    Aici e spilul. Cu loganul ai emotii cand abia trage, te gandesti: "hai o data, hai o data... ufff... am depasit" si respiri usurat. Cu BMW sau VW, bagi picioorul in pedala, te-ai dus si gata. Unde sunt emotiile? Nu-ti creste tensiunea, nu adrenalina... Avantaj Logan.

    Comment


    • Un fel de ruleta ruseasca.

      Comment


      • A sarit careva din voi cu parasuta? )))....asta ca senzatie

        Revenind....masinuta e destul de corecta ca motor, comfortul si restul nu ma intereseaza...

        Pt mine e un soi de fun car si dirty-job car.....

        Mie nu mia parut asa de amarata, la vmax numi trepideaza nimic, numi bate nimic...poate un greier prin bord si insonorizarea lasa de dorit...

        Daca va uitati in unele videoclipuri o sa vedeti curbe luate cu 165.....eu zic ca se poate, nu am inteles niciodata cum au reusit nemtii so rastoarne la 70.....

        Daca o pregatiti putin eu zic ca se comporta onorabil...

        Comment


        • Apropo de sarit...ai dreptate, cred ca senzatia este mult mai intensa daca sari cu o ... umbrela!

          Comment


          • La 200 km/h pe ceas cu 185/65/R15 cu 1.6 16v chel e senzatie ... senzatie ca joci cap si pajura cu moartea mai ales cand bate vantul din lateral.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • va cacati pe voi ca nu prinde 300, ca nu-i stabila la 200, dar 100 de euro pe niste arcuri calumea n-ati da, niste gume calumea nu v-ati pune, ca se uzeaza repede, mai bine kormorane din 1985, la filament se face economie, discuri de frana schimbate nu, ca doar n-are nimic daca e subtire discul, fisurat si bate un pic, nu prea tare, dar vreti sa va carati cu 200 pe niste drumuri indoielnice, sa aveti senzatii, intr-o caruta de 9000 de euro noua, pe care o raportati la coteturi de 50000 de euro. luati-va masini de 50000 de euro daca vreti senzatii diselul nu-i bun ca se strica, benzinarul nu-i bun ca bea mult...bag de seama ca pt roman inca n-o ajuns tehnica la un nivel care sa-l satisfaca. si saraci si cu pretentii...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Originally posted by Seba View Post
                daca tu compari masini de 100cp cu masini de 200cp si la final iti da cu virula, in sensul ca ala de 100 nu trage ca ala de 200, atunci problema nu-i la masina cara-te si cu alte carute de 70-100cp, de genul polo, fabia, 207, fiesta si-o sa vezi ca tot asa se misca si alea. problema e la utilizator, in genral romanul se asteapta la logan sa fie racheta comparatvi cu un bmw 323 care costa de 5 ori mai mult, sa fie de 2 ori mai confortabil si cel putin de 20 de ori mai fiabil. daca s-ar putea, nici gumele sa nu se uzeze si sa nu consume combustibil, ci sa-l produca.
                Mie mi s-a-ntamplat sa curga benzina de la rezervor, mult timp am avut impresia ca masina produce asa cum m-am asteptat, ulterior am vazut ca se stricase busonul
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Originally posted by aleXpeed View Post
                  La 200 km/h pe ceas cu 185/65/R15 cu 1.6 16v chel e senzatie ... senzatie ca joci cap si pajura cu moartea mai ales cand bate vantul din lateral.
                  Ce vresiune 'cheala' de Logan avea motor 1,6 16V?

                  Comment


                  • Versiunea de casa, fara servo, fara A/C.
                    Attached Files
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Citind pe aici ca senzatii, alea-alea, parca îmi pare rau ca n-am bagat si eu piciorul în 1,4 înainte sa-l vând, ca sa am termen de comparatie. Niciodata nu i-am dat "sa vad cat baga".
                      Last edited by Fanez; 24 August 2016, 16:48.

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        va cacati pe voi ca nu prinde 300, ca nu-i stabila la 200, dar 100 de euro pe niste arcuri calumea n-ati da, niste gume calumea nu v-ati pune, ca se uzeaza repede, mai bine kormorane din 1985, la filament se face economie, discuri de frana schimbate nu, ca doar n-are nimic daca e subtire discul, fisurat si bate un pic, nu prea tare, dar vreti sa va carati cu 200 pe niste drumuri indoielnice, sa aveti senzatii, intr-o caruta de 9000 de euro noua, pe care o raportati la coteturi de 50000 de euro. luati-va masini de 50000 de euro daca vreti senzatii diselul nu-i bun ca se strica, benzinarul nu-i bun ca bea mult...bag de seama ca pt roman inca n-o ajuns tehnica la un nivel care sa-l satisfaca. si saraci si cu pretentii...
                        Nu faci treaba cu 500 de euro bagati in Logan. Poate 5000 de euro, dar asa euroii aia ii pui capac la pretul Loganului si ti-ai luat ceva ce poate fi numita masina fara a da nastere la confuzii.
                        Tocmai, cei care isi cumpara Logan in necunostinta de cauza ca vor trai o viata la limita. Din pacate, viata lor se poate termina pentru cateva mii de euro ce nu au fost disponibile.
                        Da, poti muri si in intr-o maina de 100 de mii de euro, dar mai usor o mierlesti intr-un Logan. Depinde cum se petrece accidentul. Daca dai de unul ca Huidu, nicio sansa. Te duci la stele, alea devarate, nu la alea NCAP date pentru inclinatia capotei ce protejeaza pietonii, semnal de centura necuplata si alte trasnai inventate.

                        La un test small overlap front, cel mai des intalnit tip de accident pe sosele, probabil ca nu mai recunosti masina.
                        Last edited by mr.K; 24 August 2016, 19:00. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Nu ai dreptate la treaba cu 500 euro
                          Eu cu mai putin de atat, am facuto sa ia bordul...

                          Asta fara sa o usurez...fara sa umblu la aerodinamica(deasupra si sub) si fara sa folosesc combustibil alternativ...

                          Este mult offtopic...as vrea sa reveniti la vmax, nu la nemultumiri sau alte discutii

                          Originally posted by aleXpeed View Post
                          La 200 km/h pe ceas cu 185/65/R15 cu 1.6 16v chel e senzatie ... senzatie ca joci cap si pajura cu moartea mai ales cand bate vantul din lateral.
                          Cu jante de clio williams si 195/65 r15 nu...
                          Sta foarte bine sub mine si ia curbe fara sa transpire...nici ea, nici eu

                          Nu stiu cum e la altii ( nu ma refer la tine Alex) dar a mea e destul de inchegata...

                          In videoclipul cu camera vedeti viteza prinsa reala pe GPS...camera are gps; am prins 170 real cu AC pornit si gpl...si mai ducea, pe bord aveam acul la 175-176 , la mine eroarea este mai mica pt ca am 195/65

                          La dimensiunile standard, ca sa aveti 170 real pe gps trebuie sa luati 180 pe bord...

                          Cazanul meu a luat cel mai mult 195 pe bord..
                          Real probabil undeva la 185-190...

                          Cum apuc spatiu si timp o sa pun si ceva cu 195..
                          Last edited by Hirayama; 24 August 2016, 21:51. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • 195/65 are talonul mai mare fata de 185/65, deci anvelopa este si mai instabila.

                            Cu tot respectul, stimabile, dar aberezi. Asta ti-o spune unul care a incercat de la 195/45/15 pana la 205/40/17, trecand prin multe alte dimensiuni - astea toate pe o singura masina, inclusiv cu 205/45/17, dimensiune care este trecuta in documentele masinii (vezi topicul loganului agitat).

                            Iar jantele de willi nu sunt cu mult mai altfel decat cele de Logan, de aliaj, atunci cand vorbim de stabilitate. Daca imi spuneai de SL2118/2120, EvoCorse, OZ Racing, ATS DTC, atunci alta era situatia, altfel sta anvelopa pe una din aceste jante, altfel e protejata la dejantare.

                            Daca postam sa ne laudam, masina mea veche (12 ani) face acum 140-200 cam la fel de repede cat faci tu 80-120. Mai sus de 200 nu merge, ca deja are 6500ture acolo.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • N-am inteles unde e aberatia...
                              Am pus poze cu cat a prins masina...
                              Am pus film cu cat a prins masina...
                              Pe film se vad inclusiv curbe luate la 140-160
                              Am pus film cu cat a prins masina REAL pe GPS....

                              Deci unde e aberatia?

                              Stiu ff bine ca au talon mai mare decat cele standard...insa mie numi pare instabila si ma descurc cu ea...are destule pe ea, nu numai cauciucuri...
                              Gandestete ca si latimea jantei mai compenseaza din inaltimea talonului

                              Si daca e sa ne laudam, si a mea are tot 12 ani, rugina , si merge dupa cum ai vazuto...

                              Si fara alt arbore cu came, fara evac...fara aerodinamica, fara usurare...ca stiu si din astea, dar nu are rost la cazan, imi ajung celelalte

                              Topicul deja sa transformat in cor de smiorcaieli si plansete ca nu merge ....nu face

                              Pai ff bine dnilor fiecare sa mearga dupa cum poate, si lasatima pe mine asa cum sunt....de acord?

                              Comment


                              • Daca va ajuta cu ceva...

                                La 5500 rpm viteza reala este de 180 kmh

                                La 5000 rpm viteza reala este in jur de 165 kmh

                                Cu anvelope 185 65 15. Anmelopele mai mari reduc din eroare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google