Viteza Maxima Logan 1.6 Mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filmati fratilor si cu un gps pus pe bord..o sa ramaneti surprinsi de viteza reala...

    Comment


    • melc, tu deja ai 1.6 modificat cat se poate. 1.4 cu interne de 1.6 si foarte modificat, nu se mai cheama 1.4 stock (sau 1.4 doar cu soft) tu cred ca iei tot bordul, dar nu e relevant pt. ideea '1.4 doar cu soft care duce atat'
      internal combustionizer

      Comment


      • Originally posted by MihaiiahiM View Post
        Despre permis suspendat nu era vorba pentru ca ala se suspenda la peste 35km/h fata de limita maxima admisa, iar pe autostrada este 130, deci 162km/h (viteza maxima in carte) - 130(viteza legala maxima admisa) = 32 km/h diferenta, deci nu se suspenda permisul pentru ca cei 2 km se incadreaza in eroarea radarului.
        Refa calculele pentru ca dreptul de a conduce(nu permisul) se suspenda la peste 50Km/h fata de limita maxima admisa pe sectorul de drum respectiv.
        Intr-un fel e bine ca stiai de 35km./h - asa o lasi si tu mai moale si ramai si cu permisul in buzunar.

        Originally posted by dannyx78 View Post
        Ultimul meu post aici :
        6. Din cate stiu eu ( posibil sa ma insel ), semnalul de viteza nu e luat de pe roti..deci, daca diametrul rotilor e mai mic ar trebui ca viteza reala sa fie putin mai mare decat cea aratata. de acord ca acul "fura" cam 10km/h..dar totusi...
        Te inseli, indiferent de unde ia semnal tahometrul, acesta este calibrat pe un anumit diametru al rotii iar fizica ne spune ca: fata de un diametru de referinta, atunci cand acesta scade, va rezulta o acceleratie mai mare dar o viteza maxima mai mica.

        Originally posted by MihaiiahiM View Post
        8. Proba cu radar.... nu sunt curios sa o fac, ca nu am bani de amenda si nici fara permis nu pot sa stau. Daca cumva, vor aparea echipaje pe autostrada, si daca cumva cunosc pe cineva....o sa fac o proba si o sa fac rost si foto radar. pana atunci...fiecare crede si considera cum vrea
        Proba cu radar nu ai cum s-o faci(chiar daca_cunosti pe cineva) - tot ce inregistreaza aparatul radar si alcooltestul(Drager) este verificat de superiorii agentilor de circulatie si se cer sanctiunile aplicate pentru inregistrarile incadrate la contraventii.

        Originally posted by MihaiiahiM View Post
        9. Si posibil sa nici nu mai fac probe..imi risc viata pt nimic In afara de gaura in rezervor, nu castig nimic
        Aici ai fost cel mai intelept si asa sa faci - chiar ca nu castigi nimic dar cel mai important, nici nu pierzi nimic.

        Comment


        • @Cromatic are dreptate colegul @dannyx78.

          Poti pune ce roti vrei pe masina ca acul tot atat va arata, adica este calibrat pe un stas asa cum spui tu, doar viteza reala diferita in functie de diametrul rotii. Cu cat acesta este mai mare, cu atat merge masina mai repede, treaba de clasa a II-a, dar repet, acul arata tot atat indiferent de roata. Diferenta se poate masura cu un gps sau se poate calcula foarte usor, in functie de diferenta de lungime a rotii, parca 2 pi R .
          Last edited by MihaiiahiM; 18 May 2013, 21:07.
          sigpic

          Comment


          • Exact. Ca daca e sa o luam asa, punem un 195/45/R15 in loc de 185/65/R15 si sa vezi cum prinzi pe ceas 220 km/h (sa zicem... ca exemplu..) insa viteza reala va fi de 170 sa zic, atat pe GPS dar si resimtita in masina.

            Cand aveam 215/40/R16 (echivalent cu 195/50/R15) in loc de 185/65/R15 si aveam 100 km/h indicati pe vitezometrul masinii nici nu aveam impresia ca am 100 ci un soi de 90...

            E ca si cum scot rotile masinii de pe fata si o las pe discuri ca o sa prind limitare cu a 5-a si pe ceas indicat va fi 210.. dar in realitate o sa am 50 km/h, asta e si ideea faptului ca diametrul total al rotilor conteaza foarte mult pentru claritatea vitezei cat mai reale. Cu roti de diametru total mai mic decat cel de fabrica vom avea eroare a vitezometrului masinii mult mai mare decat cel de fabrica + entuziasmul ca "domne' am prins 300..." dar real nu este deloc asa.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Ce exact bre Alexe?
              Tu zici ceva, nea Mihai spune altceva.
              Tu si Cromatic aveti dreptate, doar ca nea Mihai nu intelege.
              Asa cum credea eronat ca 185/55/15 are diametru mai mic ca 195/50/15.

              Comment


              • eu cu "1.4" am luat si astazi 180km/h (n-am mai comutat pe benzol pentru inca 10 km/h), probam daca repunerea catalizatorului afecteaza cu ceva top speed-ul. rotile sunt 185/65 r15 continental dot 2011 umflate la 2,1 bar, pinion tr. 5 dizal. s-a dus fix la 5000 rpm, calculati voi viteza reala. si ca sa nu fie discutii, informez deja ca masina mea este laureate+gpl, ca sa nu auzim de-alde "e usoara" sau "alte roti". 2 pers in masina, 9 litri benzol, cam 15 l gpl in rezervor, plase cu diverse in portbagaj.

                SE POATE, dar nu cu masina stock.cand era 1.4 cel mai mult am prins 165 km/h, la vale, cu vant din spate.

                Comment


                • Originally posted by Cezar View Post
                  Ce exact bre Alexe?
                  Tu zici ceva, nea Mihai spune altceva.
                  Tu si Cromatic aveti dreptate, doar ca nea Mihai nu intelege.
                  Asa cum credea eronat ca 185/55/15 are diametru mai mic ca 195/50/15.
                  Te inseli ca de fiecare data. Dupa matematica mea 55 nu are cum sa fie mai mic decat 50.

                  Nu imi place sa o lungim la nesfarsit, dar ai spus; citez: "m-am uitat acum pe my ride: 185/55/15. Poate cu 195/50/15 atinge 200" concluzia de aici fiind ca daca pui roti mai mici atingi viteza mai mare.

                  Eu am crezut si cred in continuare ca vorbim aici de viteze reale, sau cel putin cat mai apropiat de reale (ma refer aici la mici abateri), ci nu de artificii facute ca sa vedem acul de la vitezometru cat mai sus.

                  Concluzia: I-ai spus omului sa puna roti mai mici ca sa prinda viteza mai mare, dar mai bine ii spuneai sa puna roti pe 14 si atunci era viteza si mai mare (pe ceas). Pe noi ne intereseaza ca viteza pe ceas sa fie cat mai apropiata de cea reala, adica fara minciuni si artificii cu roti mici.

                  Stiu ce zis si intotdeauna zice numai ce stiu.
                  Last edited by MihaiiahiM; 19 May 2013, 01:00.
                  sigpic

                  Comment


                  • Oooo....dar oare ce o fi acel 50? O cifra simpla? sau un procentaj?
                    Tu compari 55 cu 50. Este evident nivelul de informatie.

                    Te pup, pa!

                    PS: vorbim de viteze reale, cum vorbeam de acei 210 km/h pe care ii poate motorul de feon diesel, de 75 cai!
                    Last edited by Cezar; 19 May 2013, 01:03.

                    Comment


                    • Originally posted by Cezar View Post
                      Oooo....dar oare ce o fi acel 50? O cifra simpla? sau un procentaj?
                      Tu compari 55 cu 50. Este evident nivelul de informatie.

                      Te pup, pa!

                      PS: vorbim de viteze reale, cum vorbeam de acei 210 km/h pe care ii poate motorul de feon diesel, de 75 cai!
                      Dupa cunostintele mele este un raport, raportul inaltimii fata de latime (raportul de inaltime) si se calculeaza impartind inaltimea sectiunii la latimea sectiunii si inmultind cu 100, asta daca imi mai amintesc eu bine. O zi buna.
                      Last edited by MihaiiahiM; 19 May 2013, 01:08.
                      sigpic

                      Comment


                      • Deci cunostiintele tale n-au legatura cu "matematica" ta.
                        Ca intr-un post spui: "Te inseli ca de fiecare data. Dupa matematica mea 55 nu are cum sa fie mai mic decat 50."
                        Insa in altul "Dupa cunostintele mele este un raport, raportul inaltimii fata de latime (raportul de inaltime)".

                        Sa traiasca google! Sa fie iubit!

                        Acum sa nu ceri sa fie inchis si acest thread, pt ca nu se poate

                        Le: lasa modificarile postului si hai la eurovision, ca la masini nu ne prea pricepem.
                        Last edited by Cezar; 19 May 2013, 01:16.

                        Comment


                        • Originally posted by MihaiiahiM View Post

                          Poti pune ce roti vrei pe masina ca acul tot atat va arata, adica este calibrat pe un stas asa cum spui tu, doar viteza reala diferita in functie de diametrul rotii.
                          Originally posted by Cezar View Post
                          Ce exact bre Alexe?
                          Tu zici ceva, nea Mihai spune altceva.
                          Tu si Cromatic aveti dreptate, doar ca nea Mihai nu intelege.
                          Asa cum credea eronat ca 185/55/15 are diametru mai mic ca 195/50/15.
                          In aceasta fraza m-am referit ca are dreptate. Acul este calibrat dupa un anumit etalon. Daca ridici masina pe butuci si ii dai blana cu a 5-a, intr-adevar iti indica 210 km/h vitezometrul, chiar daca masina in realitate sta pe loc. Sau in a 3-a la 3000 rpm. vitezometrul iti va indica sa zic 60 km/h indiferent ca masina se afla pe butuci sau in mers cu roti de tractor. Viteza reala depinde mai departe de diametrul rotilor.
                          Last edited by aleXpeed; 19 May 2013, 03:25. Reason: paranteze.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Originally posted by razvanamza View Post
                            eu cu "1.4" am luat si astazi 180km/h (n-am mai comutat pe benzol pentru inca 10 km/h), probam daca repunerea catalizatorului afecteaza cu ceva top speed-ul. rotile sunt 185/65 r15 continental dot 2011 umflate la 2,1 bar, pinion tr. 5 dizal. s-a dus fix la 5000 rpm, calculati voi viteza reala. si ca sa nu fie discutii, informez deja ca masina mea este laureate+gpl, ca sa nu auzim de-alde "e usoara" sau "alte roti". 2 pers in masina, 9 litri benzol, cam 15 l gpl in rezervor, plase cu diverse in portbagaj.

                            SE POATE, dar nu cu masina stock.cand era 1.4 cel mai mult am prins 165 km/h, la vale, cu vant din spate.
                            Pai tu ai pacalit tahometrul prin schimbarea raportului de transmitere in cutia de viteze de unde ia semnal, chiar daca ai pastrat roata stock, tahometrul citind o alta turatie implicit si viteza afisata a fost mai mare.

                            O alta problema este aceea ca odata cu erorile de viteza apar si erorile la distanta parcursa, deci nici km. parcursi nu sunt reali.

                            Ca sa va dati seama si mai concret ca vitezometrul nu afiseaza valoarea reala masurati distanta parcursa cu aceeasi viteza in aceeasi unitate de timp dar cu roti diferite.

                            http://www.automobiletv.ro/promotion.php?id=13

                            ...sau mergeti doua masini in paralel cu aceeasi viteza pe ceas dar cu roti diferite si apoi trageti concluziile.
                            Last edited by Cromatic; 19 May 2013, 10:11. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • ba pardon, raportul pentru tahometru este acelasi indiferent de cutie, la logan.

                              Comment


                              • Da, nu stiam...
                                In cazul asta inseamna ca ai alte modificari, din fraza
                                SE POATE, dar nu cu masina stock.cand era 1.4 cel mai mult am prins 165 km/h, la vale, cu vant din spate.
                                cam asta se deduce.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google