mie mi se pare ciudat. cu dacia 1300 se prindea 140 la ora acum 40 de ani, iar in zilele noastre cu motoarele actuale (care au alta tehnologie, alte materiale) care pe deasupra sant si mai mari in cilindree si cu caroseriile cu 40 de ani mai noi care se presupune ca sant mai aerodinamice sa nu putem prinde decat 150,160. e de-a dreptul rusinos
Viteza Maxima Logan 1.6 Mpi 8v
Collapse
X
-
si in plus la aceste masini nu se doresc aceste viteze din constructie. alte criterii stau la baza proiectarii unei masini. consum , siguranta activa si pasiva , etc
atingerea vitezei de 60 si 100 km/h in timp bun e suficienta. cu loganul la 150 pe dn-uri sau prin localitati e sinucidere si oricum consuma dublu ...
si reamintesc ca si eu am prins 195km/h pe ceas pe autostrada cand era masina aproape noua .o/____\o
(i)
.........
Comment
-
maxim Logan 1.6
Adevarat,si eu am atins 195 pe ceas pe autostrada Turda-Gilau si cred ca daca prinzi o linie dreapta,fara curbe prea inchise,vre o 10 km depasesti 200/h.Loganu e din 2007 fara nici o avarie sau reparatii majore.La vara pe autostrada din Dobrogea incerc sa depasesc 200,eventual sa i bag ceva mai bun in rezervor,poate 1/2 litri de kerosen la un plin.
Comment
-
Eu ma duc intr a 5 imediat in jurul lui 80km/h-conducere economica.A--si pe Transilvania eram singur in masina si probabil era ceva vant,turatie cred in jur de 5000,nu mai retin exact,nu la asta esti atent cand vezi celalalt ac apropiindu se de 200-noroc de circulatie slaba acum o luna.Mi amintesc si 160 pe DN 1 Feleac -Turda-la vale deci,tot cu a 5 si era sa ma calce un turism sportiv rasat asa ca m am dat la o parte sa nu l fac de ras.
Comment
-
.
Da,cam asa ceva 4000-4500 la 160.Am observat o chestie care ma intriga-la 90 cai are nevoie de ceva timp sa si intre in ritm,nu reactioneaza imediat ce apesi acceleratia chiar la maxim,ci abia dupa 5-10 secunde ajunge la viteza corespunzatoare gradului de apasare si de la 140 la 190 dureaza cam 15-25 secunde pana ajunge la viteza asta,asa ca m am obisnuit depasirile sa le fac atunci cand am spatiu liber suficient pe contrasens fiindca reactioneaza greu.Nu am reglat nimic in plus pe la motor,nu am imbunatatit o cu nimic,e asa cum a iesit din fabrica si au umblat la ea numai cei de la Dacia -Renault la reviziile programate.La multi ani.
Comment
-
Da. Are sens. Si a mea face la fel. Este puturoasa la depasiri chiar daca bagi piciorul in pedala, in treapta a 5-a. Din pacate a mea nu prea vede drumuri lungi decat de cateva ori pe an cand trec pe la rude la Alexandra, in rest Bucuresti cat cuprinde. Sunt cu reviziile la zi, fara improvizatii sau altele si ingrijesc destul de mult masina. De obicei la depasiri trec din treapta a 4 in a 5-a si asa simt ca are mai mult svac motorul. Deh. Pentru ce drumuri avem noi in Romania mi se pare decent 160-180 viteza pentru un logan, mai ales ca ajung greu la vitezele astea.Daca alti vor avion poate sa-si ia x6 Numai bine!
Comment
Comment