Admisie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Admisie

    Am aruncat azi o privire la mine la logan,la admisie si nu prea am inteles mare lucru,in primul rind nu am gasit furtunul de retur din rampa de injectie si nici regulatorul de presiune(doar locul)nu m-am bagat mai departe pt ca nu stiu dac asa e normal (ceace mi-e greu sa cred)sau vechiul propietar si-a bagat nasul....Asa ca va rog sa ma desteptati,eventual o schema cu tot cu senzori m-ar ajuta enorm la ce vreau eu sa fac...Multumiri anticipate
    Last edited by Cristi_Xp; 9 December 2008, 19:56.
    sigpicnu o mai vind...am donato

  • #2
    pai daca nu exista regulator de presiune, la ce ar folosi returul?
    regulatorul de presiune e in pompa de injectie, cea din rezervor si nu mai este necesar retur pe rampa si nici regulator suplimentar pe aceasta.
    Last edited by NerviiMei; 9 December 2008, 18:48.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #3
      Ceata totala.....Regulator de presiune in pompa de injectie din rezervor?!?!?!?!?!?!? Sa reinventat mecanica? Glumesti,nu?
      sa recapitulam si sa ma corectezi unde gresesc:
      1 pompa de injectie?!?! Nu prea cred,poate la diesel si in nici un caz in rezervor,aia e pompa de benzina!
      2 oare cum se poate tine presiunea constanta in rampa de benzina ? E pompa asa de desteapta?Are regulator pe tur?Si atunci de ce e locul pe rampa?Asa a ramas de la modele mai vechi?


      Incearca sa scrii in romaneste,fara tz si alte artificii.
      Last edited by Cristi_Xp; 9 December 2008, 19:55.
      sigpicnu o mai vind...am donato

      Comment


      • #4
        Circuitul de admisie carburant nu are conducta de retur, iar regulatorul de presiune e situat in rezervor, comunicand cu diversi senzori pusi la racorduri in T.

        Si o schema pentru exemplificare.
        Attached Files
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Sah mat sau dus bunele mele intenti de a monta admisia de pe reno multam mult!
          p.S.Ai cumva si o schema cu senzori de pe admisie?
          Last edited by Cezar; 9 December 2008, 20:41. Reason: limbaj mirc
          sigpicnu o mai vind...am donato

          Comment


          • #6
            Ai un senzor de depresiune si unul de temperatura a aerului. Atat. Ambii sunt situati intre corpul clapeta si tulumba de duce aerul de la corpul clapeta la cilindrii. Furtunul ala ce l-ai vazut tu si l-ai confundat cu returul e vana de absorbtie vapori din rezervor. Si mai ai un furtunete inainte de corpul clapeta pe unde se face vacuum-ul pt servofrana si se recircula gazele de carter.
            initial am vrut sa te intreb unde ai vazut tu rampa de injectie comuna (commonrail) cu retur, dar te-au lamurit altii deja
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              eu eram convins ca motorul e acelasi lucru cu ce am avut eu pe megane dar se pare ca nu e asa,si asta explica de ce meganu mergea mai bine,nu doar de cutie e diferenta!
              sigpicnu o mai vind...am donato

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google