Motor Turat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor Turat

    Am un logan 1,6 16V E5 aproape nou. Dupa aproximativ 3000km am observat faptul ca la turatie de 3000 - 3500rot/min in treapta 3 daca scot din viteza motorul ramane la aceasta turatie 5-6secunde si abia dupa acest timp turatia scade. Am fost la reprezentanta in Deva au pus tester-ul si in afara de o eroare la combustie (cica de la benzina nu tocmai buna, alimentam de la OMV) nimic anormal. Am schimbat locul de unde bag benzina (numai Petrom) dar problema a ramas doar ca se intampla mult mai rar. A mai patit cineva acest lucru? Daca da cum ati rezolvat?

  • #2
    Incearca sa ridici o idee piciorul de pe acceleratie inainte de a calca ambreiajul si ai sa vezi ca nu o sa mai ramana....si a mea mai face asa.. .dar nu urc chiar in turele alea. E un lag de la acceleratie care e electronica...nu exista legatura fizica intre pedala si corpul clapeta care cica nu mai exista ca pana la E5 si ar fi o clapeta electronica, comandata de un motoras electronic...nu stiu prea multe, asa am citit pe forum la 1.6 16V...mai citeste si tu si mai vezi...cat despre eroarea aia de combustie nush ce sa zic....eu cand mi am luat-o in august 2011 la 90km s a aprins martorul de defectiune electrica/electronica (cica de la senzorul de detonare)...oricum eroare de soft... s a rezolvat prin resoftare. e chestia sa te obisnuiesti cu masina...si eu ma speriam la inceput...ramanea turata pe la 2500 cand scoteam din a treia dupa ce ma lansam in demaraj.
    Numai bine!

    Comment


    • #3
      De ce nu o urci in turele alea ? E f. normal, sunt motoare turate care cer ture.Daca vei merge subturat vei avea probleme. Asa ca mai dai talpa, sau poate ai si tu 3000 km si ii faci rodajul ?

      Comment


      • #4
        Doar ce am sarit weekendul trecut de 3000km si a vazut si ea 120 km/h. Nu stiu daca e bine sa nu ii dau mai mult dar cred ca 3500 rpm ii este destul. Poate pe viitor o sa i dai 4000 4200 dar ma mai gandesc....am avut dacia 1310 inainte sa am loganul si aveam fobie de turatii mari ca sa nu ii stric mototrul...sa pape ulei etc...stiu ca motoarele astea sunt cu totul altceva si le place in turatie fara sa pape ulei la 100k km...scap de fobie si o sa o si alerg! Numai bine!

        Comment


        • #5
          e posibil asa sa fie programata masina . Are clapeta electronica 16v cu euro 5 si se comporta un pic diferit fata de celelalte desi pe megane nu face asa .Posibil sa fie o problema pedala-clapeta ... desi in momentul ala trebuia sa inregistreze o eroare de incoerenta intre pedala si clapeta .
          Ai putea sa te programezi totusi pentru un update de soft , mai degraba de acolo ar fi problema .
          Last edited by Cristi_Xp; 9 December 2011, 13:54.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Originally posted by MarianD View Post
            Am un logan 1,6 16V E5 aproape nou. Dupa aproximativ 3000km am observat faptul ca la turatie de 3000 - 3500rot/min in treapta 3 daca scot din viteza motorul ramane la aceasta turatie 5-6secunde si abia dupa acest timp turatia scade. Am fost la reprezentanta in Deva au pus tester-ul si in afara de o eroare la combustie (cica de la benzina nu tocmai buna, alimentam de la OMV) nimic anormal. Am schimbat locul de unde bag benzina (numai Petrom) dar problema a ramas doar ca se intampla mult mai rar. A mai patit cineva acest lucru? Daca da cum ati rezolvat?
            eroare de combustie ? asa mi au spus si mie cand nu imi pornea masina. mi au spus ca cilindrii au pe ei niste senzori care citesc combustia proasta. sa pun benzina buna sa fac un plin si nu voi mai avea probleme. aberatii mai mari ca reprezentanta unde lucrau

            problema era aerul fals pe la clapeta.

            Comment


            • #7
              Daca nici OMVul nu mai are benzina buna ce sa mai zic de Petrom. Deci clar ca aia de la reprezentanta abereaza...la greu.

              Comment


              • #8
                Nu stiu daca stiti ca benzina de la OMV este cea de la Petrom. Firma lor este OMV-Petrom... deci pretul difera dar aceeasi zeama.

                Comment


                • #9
                  Difera la ce ii aduga. Si Mol vinde benzina de la Petrom insa conteaza ce aditivi ii baga. Eu pe masina veche, cand puneam de la Petrom dardaia la relanti din toate incheieturile. Cand puneam de OMV sau Mol nu mai zicea nimic.

                  Comment


                  • #10
                    Eu de cateva luni folosesc benzina de la Rompetrol si se comporta foarte bine.

                    Comment


                    • #11
                      salut am si eu un loga 1,6 16v e5 cu 4000 km si a mea face cumva ciudat la deturare cand schimbi vitezele ramene turata cateoata l la 1000 ture cateodat la 1200-1300 sta 2-3 sec si apoi scade normal la 700.si ce mi sa parut cidat scade cam greu in deturare. e o problema sa ma duc peste ei la reprezentanta sau asa fac toate....

                      Comment


                      • #12
                        degeaba te duci , nu se cunoaste nicio rezolvare,la fel cum nu se cunoaste nici la alea de pornesc si se opresc sau fluctueaza relantiul dupa pornire,la o masina noua de cateva mii de km.Vor exista candva probabil updateuri de soft, ca nu pare a fi ceva mecanic,deocamdata nimic oficial.
                        Nu e normal sa faca asa,dar nu cunoaste rezolvarea.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Eu cred ca este o masura de protectie a cutiei de viteze si in acelasi timp un "feature". In momentul cand schimbi dintr-o treapta inferioara intr-una superioara o poti face imediat fara sa dai drumul la ambreiaj usor cum faceai la dacia 1310 deoarece motorul ramane turat intre schimbari. In felul acesta nu se produc smuncituri in transmisie. Eu zic ca aceasta ramanere in turatie este intentionata.

                          Comment


                          • #14
                            Am si eu 16 16v si am trecut de 30000. Masina e din decembrie 2010 si are aceleasi simtome de revenire a turometrului dar chestia asta am observat-o si la laguna 2 din 2009 mai mult decat atat am fost la reprezentanta si testerul nu sesizeaza nimic. Alimentez numai de la petrom exceptand iesirile din tara.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by razvan_rvi View Post
                              salut am si eu un loga 1,6 16v e5 cu 4000 km si a mea face cumva ciudat la deturare cand schimbi vitezele ramene turata cateoata l la 1000 ture cateodat la 1200-1300 sta 2-3 sec si apoi scade normal la 700.si ce mi sa parut cidat scade cam greu in deturare. e o problema sa ma duc peste ei la reprezentanta sau asa fac toate....
                              problema tapoate sa fie la senzorul de pe volanta, majoritatea loganurilor au aceasta problema, trebuie scoasa mufa curatata cu un pic de spray WD40 si cred ca o sa dispara

                              probleme cu turatia si cu moartea motorului subit se datoreaza senzorului de turatie si mufei de la volanta , am avut aceste probleme si la mine s-au rezolvat astfel
                              Last edited by cata89ro2000; 20 March 2012, 14:20. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google