Se aude ca-i turat sau doar ceasu ramane la turatia aia?
Motor Turat
Collapse
X
-
Si la mine se mai tureaza cateva sute de ture, chiar si mai mult daca calc ambreiajul imediat dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie, atunci cand schimb in primele 3 trepte. Banuiesc ca e normal daca are din fabrica un laq la acceleratie. Eu alimentez numai de la Petrom iar masina are 1 an si 6500 km.
Comment
-
la varianta 16v i.au ramas 105 cai, modificarea a avut doar varianta 16 mpi 85 cai si ambele motoare e4 si e5 trag la fel de bine doar ca pe unu poti sa.l duci pana la 6500 pe altul pana la 5500. o explicatie??????
i se mai intampla cuiva sau doar mie ??
in a 5-a la 5500 are 190 si se limiteaza....
Comment
-
Posibil sa gresesti tu putin...daca zici ca in a 5-a nu trece de 5500. Poate...nu mai poate! E deja la viteza maxima.
Incearca sa vezi unde se termina cu limitarea in a 3-a, ar trebui sa ajunga usor la 6500 rpm si cam 130-140 la ora....succes!
Comment
-
Originally posted by razvan_rvi View Postla varianta 16v i.au ramas 105 cai, modificarea a avut doar varianta 16 mpi 85 cai si ambele motoare e4 si e5 trag la fel de bine doar ca pe unu poti sa.l duci pana la 6500 pe altul pana la 5500
pai nu trag la fel.
1.6 16v euro 4
Accelerare 0 la 100 km/h (s): 10,2
1.6 16v euro 5
Accelerare 0 la 100 km/h (s): 11.30 (in masura in care 1.6 8v euro 4 are 11.5s)
o fi avand tot 105 cai, dar e posibil sa-i aiba pe hartie, sau "rotunjiti" asa cum 1.6 8v euro 4 avea pe hartie "90 cai" de la 87 real.internal combustionizer
Comment
-
eu am si varianta e4 din 2008 si e5 din 2011 pe hartie poate sa fie dif dar m.am dat cu un prieten cu amandoua pana pe la 140 de mai multe ori,si de p loc si din mers cand la volanul la una cand la cealalta,nu e dif deloc.si cea e5 in toate vitezele se lim la 5500,am testat.o iar in a 5 la 190 intra limitatorul.prob n.ar fi, ar fi doar k eu la nevoie schimbam la 6000.
Comment
Comment