Motor Turat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    varianta e4 pe autostrada soarelui na luat 200 km/h iar varianta e5 doar 190 km/h k dc ti pedala, la fund se limiteaza,si trebuie sa o ti u constant din pedala))

    ma refeream dc schimb si la cea e4 tot la 5500,dc ii dai 6000 o i.a nitel in fata.testul l.am facut asa sa vad dc cea e4 la 80000 km trage k cea noua la 8000 km
    Last edited by razvan_rvi; 3 September 2012, 13:04. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #32
      Ti se scrie defapt tii, si na se scrie cu linioara ca sa nu spun cratima...n-a...sau macar lasa un spatiu

      Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

      Comment


      • #33
        si apropo la cea e5 m.i sa aprins si mie de 2 ori becul ala de bujie,(cititorul de combustie de pe piston,din cate am auzit),o data era in a 1 si am ridicat piciorul de pe ambreaj crezand ca e pe liber,nu sa porit motorul k mi.am dat seama si am calcat inapoi ambreajul,si inca o data cand dupa 2 sapt de stat in garaj(cred ca sa decantat benzina) la mers normal de oras 2500-3000 ture sa aprins dupa nici 5 km deodata. I.am tras putina viteza de fiecare data (5400 ture in 1,2,si a 3) si s.a stins singur. knd o sa ma duc la revizie o sa ii anunt poate pot sa.i faca ceva,vrun soft mai smeker,sau.......

        eu de fapt vr sa vad dc se mai limiteaza si altele la 5500? sau dc a.ti mai auzit pe cineva ca sa plans de lucru asta?
        Last edited by razvan_rvi; 3 September 2012, 13:23. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          Oricum cam devreme intra limitarea asta, la 5500rpm ?

          Comment


          • #35
            Am mers in treptele 1 2 3 pana la limitare adica 7 000 de ture in a cincea n-am incercat

            Comment


            • #36
              poti sa incerci cat vrei, in tr5 nu pupi 7000rpm decat cu roti pe 13 iar limitare la 7000 inseamna ca masna ta e chipuita, iar noi vorbim de masini stock. care masini stock ar trebui sa aibe puterea maxima la 5750rpm, deci limitarea la 5500 nu-si are nici o logica.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Intr-adevar daca accelerezi constant si usor 1.6 16v e5 se plafoneaza la 5500 rotatii, daca mergi cu acelaretia la podea merge pana la 6500 rotatii. cel putin a mea asa face.

                Comment


                • #38
                  Da in 7000rpm cu a cincea nici bmw-urile nu ajung,eu nu inteleg faza asta cum adica daca ii dai blana se palfoneaza la 5500rpm si daca ii dau usor se plafoneaza la 6500rpm,esti primu de la care aud asa ceva

                  Comment


                  • #39
                    Invers domnu, citeste atent, daca esti cu piciorul la podea merge 6.500
                    Last edited by puiuC; 5 September 2012, 15:57.

                    Comment


                    • #40
                      poate ai tu probleme cu senzorul pozitie pedala sau altceva, ca nici o masina nu face asa.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #41
                        Invers ne invers sigur ai problema de la pedala de acceleratie.

                        Comment


                        • #42
                          am si eu un renault megane coupe 1.6 16v (acelas motor ca pe logan) si am o mare problema.
                          Cand pornesc motorul si e rece masina sta in 2000rpm in relanti.daca apas un pic de tot acceleratia urca motorul in 3000-3500 si sta asa pana se incalzeste. si apoi merge normal 10-20 minute si apoi incepe sa'mi fluctueze relanti intre 2000 si 2500.
                          Am mai citit pe forum-uri si am schimbat motorasul pas cu pas si senzorul MAP(senzor de turatii) si am aceeasi problema.
                          Renuntant in cele din urma si nervos ca masina parca pierde benzina din rezervor am fost cu masina la sicaro.Cei de acolo nu au gasit nimic, au pus masina pe teste au scos au pus au facut erori le'au resetat si am exact aceeasi problema.Nu stiu ce sa mai schimb la ea.A mai intalnit cineva problema asta? un sfat va rog?

                          Comment


                          • #43
                            Senzoru Manfiold Absolute Pressure n-are nimic a face cu senzorul de turatii. E bine sa cureti motorasu pas cu pas, dar cablajul sau e ok? Map cu motorul cald la ralanti cat e? Poate nu e etansa admisia.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Sir Andrew View Post
                              Difera la ce ii aduga. Si Mol vinde benzina de la Petrom insa conteaza ce aditivi ii baga. Eu pe masina veche, cand puneam de la Petrom dardaia la relanti din toate incheieturile. Cand puneam de OMV sau Mol nu mai zicea nimic.
                              iti zice cineva "cu legaturi" cu OMV-ul. Cisterna care alimenteaza petromurile alimenteaza si OMV-urile. statiile nu adauga nimic in carburantul livrat.

                              Comment


                              • #45
                                motorasul pas cu pas a fost schimbat.si tot la fel face.cand e motorul rece imi sar pistoanele.Acum mai nou mi'a sarit capacul de la tacheti.dupa ce a fost schimbat si etansat motoru am avut record la relanti: 5000 rpm.cei din service nu isi dau seama ce are motorul meu.spun ca e prima data cand vad asa ceva.
                                mentionez ca cablajul este ok, si nu sta prea intins, este ok
                                Dar daca o las 10 minute fara sa apas acceleratia isi revine la normal
                                Am utat sa mentoinez ca daca deconectez senzorul MAP motorul se opreste, iar daca deconectez motorasul pas cu pas nu se observa nici o diferenta.ca si cum nu ar exista
                                Alte idei?
                                Last edited by godtrunks; 9 March 2013, 07:37.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google