Pornirea motorului meu, la cald, dupa cca 520 km in afara si vreo 10-15 in Galati.
Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5
Collapse
X
-
Originally posted by gekaneu View PostSir Andrew : de cand ai oprit motorul dupa cei ~500 km in afara si 15 in oras si pana ai facut pornirea filmata, cat timp a trecut? ai oprit motorul si l-ai pornit imediat sau l-ai mai lasat la racit 10 15 min?Last edited by Sir Andrew; 25 April 2012, 12:36.
Comment
-
Originally posted by tasha View PostDragă CristiXP,problema pe care tu........bla bla bla......reglajele ulterioare sunt rezolvarea.
problemele mentionate pe aici le-am intalnit si eu, atunci cand ma apropii de semanfor de obicei o tin in frana se motor apoi cand ajunge la o turatie considerabila, pisc ambreiajul si o scot pe liber(in tot acest timp franez incet), observ ca turometrul scade rapid, motorul da sa se opreasca dar revine la turatia nominala de ralantiu(nu s-a oprit niciodata, doar s-a balbait).
chiar si cand stau la semafor se ma balbaie cateodata dar am ignorat si nu m-am impacientat ca ma duc la service si sa ma cert cu ei/sa primesc sfaturi de la un retard de maistru care se crede destept.
eu cred ca asa fac toate, pana acum alte probleme nu am avut.
Originally posted by gekaneu View PostAm inteles! Incalzeste o la mers normal, 4 linii la apa, opreste, las o 15 20 min sau timpul necesar pt ca temp la apa sa fie la 2 liniute, pormeste si vezi daca are fluctuatii de turatie.
eu nu stiu ce sa spun cu lasatul sa creasca temperatura apei, apoi sa plec...eu si iarna si vara, primul lucru cand ma duc la masina o pornesc, apoi deschid portile...daca e iarna pana dezghet geamurile pana curat eventuala zapada, e numai bine.
si de obicei pornesc motorul si nu prea plec pana nu ralantiul ajunge la turatia nominala 7-800 cat o fi....oricum cat faci treaba pe langa ea este deajuns...PAREREA MEA.
la 1310 era necesar creasca temperatura apei pentru ca iti dadea in nas cand o accelerai in sarcina....ce vremuri)Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Comment
-
Nici o problema cu pornirea, nici la rece nici la cald, mers frecvent prin oras, opriri si porniri dese, nici o ratare, la "sfert" cum se zice, or fi schimbat softul injectie dar n-am cu ce sa-l identific ca ecu e Valeo V42 numai pe CAN
De oprit motorul in mers sau la semafor sau la plecarea de pe loc, ce sa mai zic... Nici vorba de asa ceva. Cea mai buna Dacie pe care am avut-o pina acum, si am avut cite una din tot ce au scos de cind cu revenirea lui Reno la Pitesti.Last edited by alfabit; 8 May 2012, 15:57.
Comment
-
Vin si eu cu o problema pe care o consider destul de maricica. De cca 2 saptamani de cand sunt caldurile astea imi porneste greoi masina. 1 din 5 porniri imi face urat. Se invarte electromotorul mai mult decat e necesar dupa care porneste greoi si urca in turatii incet. Parca s-ar ineca. Astazi am facut drum in afara cca 100 km si am observat ceva dubios in bord. De la 100 km/h, cat arata acul, a facut o cadere brusca spre 80 intorcandu-se la fel de brusc la 100km/h. Ulterior, tot in mers, am zis sa mai arunc un ochi in bord, si acum acul de la turatie a coborat brusc de pe la 3500 sub 3000 rpm intorcandu-se inapoi la fel de repede.
WTF...e ceva in neregula??? Sa merg la service? Am zis ca e de la benzina. Am incetat sa mai pun de la OMV, insa la fel face. Are cineva vreo idee???
Comment
-
Cind s-a intimplat sa constati acea cadere a indicatiei de viteza de la 100 la 80 km/h tu ai sesizat prin simturile proprii o decelerare a masinii ? Ca si cind ai fi frinat ? Daca nu, este clar o problema electrica cu tabloul de bord ( probabil o masa imperfecta ), mai ales ca s-a intimplat si pe turatie ( indicatie gresita )
Parerea mea e ca este o problema electrica cu conexiunile la tabloul de bord, daca masina nu da semne de defectiuni mecanice, decelerari serioase in mers sau caderi ale turatiei motorului ( sesizabile prin auz si vibratii schimbate, nu privind la turometru ) atunci nu ai de ce sa te ingrijorezi prea tare, poti merge in service cind ai timp pentru verificari electrice daca nu te descurci singur.
Comment
-
Legat de pornire. Zilele astea am schimbat vitezele numai la peste 3000 chiar 3500 rpm si nu am mai avut problema cu pornirea.
Iar despre scaderea vitezometrului, turometrului nu am simtit nicio decelerare a masinii sau franare. Doar acul a scazut si a urcat. Atat. Nu a mai facut zilele astea, insa la un drum lung mai bag un ochi sa vad daca mai scade.
Comment
Comment