If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am si eu urmatoarea dilema. Am observat de cateva luni mici scurgeri in zona aceea, cu rosu. Ma gandesc sa ma duc la service pe garantie sa vedem despre ce e vorba. Nu ma pricep foarte bine insa cred ca sunt ceva vapori de la benzina si trebuie inlocuit ceva pe acolo.
Cine s-a mai confruntat cu asa ceva, e o problema mare?
cred ca se scurge ulei pe la suruburile de la capacul de la chiulasa.din cauza "vantului" care bate in freza cand mergi el se prelinge.alta explicatie nu vad.verifica suruburile si vezi daca ai scurgeri.sau mai e o varianta ceva legat de turnarea uleiului,ceva pe la buson etc.
Am fost scurt la service Dacia si mi-am facut programare maine. A venit un mecanic s-a uitat si mi-a zis ca trebuie schimbat un simering. "Zeama" care este acolo, sunt de fapt de la vaporii de benzina care scapa. Mi-a zis ca au fost destule motorizari care au patit asa ceva. Mi-a zis ca pot astepta pana la revizie nu e nimic grav, dar mi se pare cam mult pana in septembrie sa stau. Maine ma duc si imi schimba simeringul. Sa vad daca doar asta ar fi problema.
@ andrew am avut o problema cu forumul si nu am putut sa raspund
ala este senzorul care citeste presiunea mai bine zis depresiunea din plenumul admisiei. cutia aia mare neagra cu 4 craci este repartitorul
injectoarele de benzina se alfa circa jumatate de metru mai jos si mie imi vine greu sa cred ca ar putea ajunge benzina colo. aerul circula de sus in jos
mai de graba sunt vapoti de ulei care intra in plenum printr un orificiu de recirculare al gazelor de chiulasa si de carter.
ce simering ar vrea ei sa verifice ? senzorul ala daca tragi de el pe verticala iese destul de usor si poti sa vezi 2 garnituri pe stutzul lui. si te uiti si tu sa vezi in ce stare sunt.
mie oricummi se pare pus prost ala acolo, se balanseaza in toate partile si are joc de voie.
iei un colier gen soricel mai lung, il treci pe sub el si peste bucata de plastic in care sta infipt, strangi bine sa fie fixat tzapan si ai rezolvat problema.
P.S. daca erau vapori de benzina nu se evaporau ? de ce a ramas murdar acolo ? sunt vapori de ulei toata ziua
sunt curios maine ce iti spun astia la reprezentanta
Corect ce spune Alessandro; nu am auzit ca etansarea unui circuit, sau alta zona in care se afla benzina sau vapori cum spun unii, sa se faca prin intermediul unui ...simering. In alte aplicatii se utilizeaza asa ceva.
Intr-adevar ulei pare sa fie.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Deci sa inteleg ca si la tine a curs. intr-adevar se balanseaza aiurea, stanga - dreapta, sus -jos. Nu inteleg de ce au lasat asa treaba cam neterminata. Probabil ca marea majoritate au patit asa ceva, cu 1,6 16v. In fine. O sa vad ce zic astia azi la reprezentanta.
Masina e in garantie, sa speram ca nu ma taxeaza, ca nu le platesc nimic.
Da am fost. Mi-a scos acel senzor si a dat partea care intra cu un fel de "mastic negru"(mi-a zis ce este, dar prins cu probleme ulterior am uitat) dintr-un tub, de jur imprejur. Mi-a zis ca au mai venit cu problema asta cativa si de acum incolo nu o sa mai iasa vapori de ulei. Acum sper sa nu fie o carpeala ceva. L-am intrebat daca pot prinde cu ceva sa stea fix si mi-a zis ca nu trebuie sa stea fix ci sa aiba o mica mobilitate. Nici nu am mai intrat in service. A iesit baiatul si in 5 minute mi-a dat drumul.
Dupa ce am iesit de la service am sters bine zona si astept o perioada sa vad daca mai iese ceva pe acolo.
Si la mine e la fel, era umed de ulei de cind am luat-o acum o luna, nu s-a agravat, masina era 300 km acum. Intr-adevar ala e senzorul de depresiune din galeria de admisie, acolo presiunea e mai mica decit cea atmosferica deci teoretic nu ar trebui sa iasa vaporii de ulei afara pe acolo. Am sters uleiul ala adunat acolo, vad ca n-a mai aparut mai mult. Daca apare ulei mult in zona asta cam nasol, inseamna segmentare, stiti cum era la D1300, scoteau furtunul ala de recirculare gaze carter afara de la motor prin scutul baii de ulei, in special taxiurile alea obosite scoteau fum pe acolo ca pe esapament !
nu pe la senzor curge ulei. degeaba ati izolat acolo. avea dreptate alex mai devreme, sub galeria de admisie e recuperatorul de gaze de carter/distributie si pe-acolo scapa vapori.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment