Salut,
De curand sunt posesorul unui logan 1,6 16v e5, in prezent are ~ 700 km efectuati in 14 zile.
Ce dilema am eu... astazi, dupa un drum de 3km in Bucuresti (acasa-serviciu), dupa ce am oprit motorul, in 30 de secunde a pornit ventilatia pentru ~2 minute, este a treia oara cand porneste ventilatia, dupa oprirea motorului, doar dupa drumurile efectuate in oras.
Tin sa precizez ca m-am purtat cu masina "ca la carte", fiind in rodaj, nu am avut reprize de acceleratii foarte bruste si nu depasesc 3000 rpm. Sunt fost posesor de logan 1,4 mpi, 93.000 km efectuati si in 6 ani cat am avut masina, cred ca a pornit ventilatorul, dupa orirea motorului, doar de 2-3 ori....
si...avand in vedere temperatura exterioara de ~ 17 grade, ma intreb ce se va intampla cand vor fi 38 de grade? O sa mearga ventilatorul 30 min, dupa ce opresc motorul?
Cred ca in ritmul asta o sa schimb bateria in 4 luni...
Aveti idee este ceva normal? Are rost sa ma prezint cu ea la dealer?
Multumesc anticipat!
De curand sunt posesorul unui logan 1,6 16v e5, in prezent are ~ 700 km efectuati in 14 zile.
Ce dilema am eu... astazi, dupa un drum de 3km in Bucuresti (acasa-serviciu), dupa ce am oprit motorul, in 30 de secunde a pornit ventilatia pentru ~2 minute, este a treia oara cand porneste ventilatia, dupa oprirea motorului, doar dupa drumurile efectuate in oras.
Tin sa precizez ca m-am purtat cu masina "ca la carte", fiind in rodaj, nu am avut reprize de acceleratii foarte bruste si nu depasesc 3000 rpm. Sunt fost posesor de logan 1,4 mpi, 93.000 km efectuati si in 6 ani cat am avut masina, cred ca a pornit ventilatorul, dupa orirea motorului, doar de 2-3 ori....
si...avand in vedere temperatura exterioara de ~ 17 grade, ma intreb ce se va intampla cand vor fi 38 de grade? O sa mearga ventilatorul 30 min, dupa ce opresc motorul?
Cred ca in ritmul asta o sa schimb bateria in 4 luni...
Aveti idee este ceva normal? Are rost sa ma prezint cu ea la dealer?
Multumesc anticipat!
Comment