Motorul Se Opreste In Timpul Mersului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Se Opreste In Timpul Mersului

    Buna ziua,
    Ma pregatesc sa ma duc pt. a treia oara cu masina (2010, 1.6 16V E5, 12000 km) la tester. Anul trecut in vara s-a oprit motorul de vreo trei sau patru ori in timpul mersului. Prima data m-am speriat, masina era noua, am sunat la Service si mi-au zis sa astept putin si apoi sa mai incerc. Am reusit sa o pornesc iar a doua zi mi-au spus ca este eroare de combustibil. De atunci am alimentat doar de la OMV Petrom (95). Am mai patit-o dar am zis ca din cauza benzinei. Acum vreo doua luni aceeasi poveste dar intr-un sens giratoriu vineri seara; am reusit totusi sa nu blochez circulatia. Dupa 30 de minute de incercari, cu cunoscuti care vroiau sa ma tracteze, cu politia care ma intreba ce-am patit, am pornit din nou ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. La tester n-au gasit absolut nimic, normal din moment ce motorul mergea. Mi-au pus un soft nou, asa cred, au umblat pe la relee, au mai apasat pe ici pe colo si mi-au spus ca daca se mai intampla in localitate sa sun si vin cu testerul si verifica la fata locului. Probabil ca intre timp va porni.
    Am observat ca fenomenul se intampla cand este caldura foarte mare si merge aerul conditionat.
    Va rog niste sfaturi de la cei care au mai patit asa ceva, pt. a fi macar pregatit pt. urmatoarea intalnire cu testerul care va fi luni.
    Am parcurs celelalte posturi cu tema dar era vorba de GPL sau alte tipuri de motorizari.
    Multumesc!

  • #2
    Am prieteni care din motive similare si-au cumparat un Clip si umbla dupa ei in masina cu Clipul si laptopul in permanenta sa-si dea seama ce are masina, atit de enervanti sint mecanicii astia de la Dacia care in situatii de-astea de defectiuni aleatoare nu stiu ce sa-i faca masinii !
    Mai ales la modelele astea " periculoase " care dau pe afara de electronica ( vezi problemele cu acceleratia " by wire " ) si injectia pe CAN

    Comment


    • #3
      senzori murdari,o simpla curatare si scapi de probleme

      Comment


      • #4
        Care senzori ? Mai precis sa se inteleaga te rugam, sau ii scoatem pe toti sa-i curatam ?

        Comment


        • #5
          Cred ca problema tine mai degraba de conectica, decat de senzori care nu-si fac treaba.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            Asa mi-a zis si mecanicul data trecuta si cand credeam ca nu mai sunt probleme a venit faza din aceasta saptamana, dupa care v-am scris, si pentru care ma duc maine din nou la tester. De data asta veneam din Cluj si a durat doar 3 minute oprirea. La a doua cheie a incercat sa porneasca si dupa mici pauze intre incercari, la a cincea cheie a pornit.
            Sa vedem maine: conectica, senzori, benzina sau ... ghinion?

            Comment


            • #7
              Electronica de minune...mie dupa drum de 50 km mi s a oprit de 4 ori cand ii dadeam cheie la 10 mi dupa oprirea motorului. am orit am lasat o 10 min si cand am vrut sa plec iar dadeam cheie, urca la 1500 rpm apoi se oprea ...de 4 ori..a cincea oara am tinut o din acceleratie ca altfel cred ca isi mai facea damblaua...eu sunt resemnat...ca o fi din soft, ca o fi pe citiri de temperaturi si legatura intre temp mot si injectia de benzina...habar n am...dar daca stiti firma de soft care a dezvoltat minunatul soft de pe E5 da ti i numele...seba zicea ca e din timisoara...mecanicul la care am fost eu (reprezentanta a se intelege) zicea ca e dezvoltat in franta...acum...nu stiu...daca voi aflati mai multe detalii faceti le publice

              numai bine

              Comment


              • #8
                Eu am un matiz cu care am avut probleme similare. Motorul se oprea in mers, cand apasam pedala de ambreiaj. Dupa multe teste si incercari s-a descoperit ca problema era un sensor de are defect. S-a schimbat in garantie si de atunci nu am avut nici o problema cu el.

                Comment


                • #9
                  Am stat in coloana 40min cu motorul pornit si AC in functiune iar cand s-a dat drumul la coloana surpriza motorul s-a oprit. De fiecare data cand am dat cheie a pornit la sfert dar nu se accelera deloc oprindu-se. Am impins-o din drum dupa care a pornit si a mers ok. O sa merg pe tester si va spun ce a fost

                  Comment


                  • #10
                    in ordinea sanselor: senzor pozitie motor, aer fals la senzorul de presiune, motoras ralanti.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Ceva asemanator, patea un amic la o honda accord , era din cauza contactulul de la cheie.Se chinuia cate de 10 minute sa o reporneasca dupa ce se oprea.Poate fi si asta o cauza.

                      Comment


                      • #12
                        bine, cauze pot fi multe. statistic, insa, cel mai intalnite sunt 2-3-4 dintr-o suta posbile la o anume problema. de acord ca nu trebuie nici una omisa, iar alimentarea cu curent e prima ce ar tebui verificata
                        @gekaneu: uita-te pe calc de injectie, scrie continental pe el? scrie made in romania? daca da, e clar unde e facut atat ecu cat si softul. eu stiam de cele e3/e4 ca sunt dezvoltate la siemens-vdo (actual continental) timisoara. cunosc oameni care au lucrat pe softurile alea, le-au dezvoltat si le-au testat. mai nou, tot la timisoara s-a deschis si fabrica de asamblare a ecu-urilor, de aia am zis ca foarte probabil sa fie facute aici. poate baza softului e facuta in germania,franta, dar ajustari si teste inainte de lansare in productie, se fac aici. iar dupa toate astea, la pitesti pe linia de productie se refac o multime de calibrari, care daca sunt prost facute, sau la limita, in anumite conditii pot duce la proasta fuctionare a motorului. la fel de adevarat e ca la pitesti, se poate rescrie complet softul, indiferent ce scriu ai nostri de la conti in ecu la momentul fabricatiei/testarii.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          posibil ca baza softului sa fie facuta la continental iasi. in iasi au sediu care se ocupa doar de partea soft/programare . nimic pe asamblare. n-ar fi de mirare de ce noile softuri dau rateuri.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #14
                            Am fost pe tester NIMIC. Mi-au zis ca a mers mult la ralanti si cu clima pornita. In rest merge ok

                            Comment


                            • #15
                              Astea sunt niste explicatii absolut aberante...nu este normal sa si faca treaba si motorul si ac ul?!...il punem pe masina doar ca sa punctam la capitolul dotari?!...sunt niste nemernici...in frunte cu aia din uzina

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google