Martor defect electric aprins la relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Reprezentantele lucreaza xu clip, pardon
    O sa aflu si xu ce m am conectat exact . Laptopul meu nu a mers
    Ecu era ca inexistent. Doar uch ul il vede.
    Dar da era ddt, daca nu cumva am uitat sa citesc.

    Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
    Last edited by alessandro; 13 August 2012, 20:14.

    Comment


    • #17
      pai si daca ecu era inexistent,cum ai vazut tu informatia de pe el ? Din uch ? )))
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Alt laptop alta interfata.

        Cu ddt ul meu am dat peste e3 si 4. La cre nu s a conectat

        Interfata e aia kkl care merge si la vag + fiat
        Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

        Comment


        • #19
          eroarea pe care o vad cei de la dacia "senzor viteza"
          REpet descrierea fenomenului:
          Ajung la semafor, opresc, scot din viteza si MOTORUL SE TUREAZA pana la 2000r/min, ramane turat si imediat se aprinde becul galben (daca opresc motorul si-l repornesc,sta turata la 2000, bec aprins)> ...Dupa ce bag in viteza si masine se pune in miscare ,imediat !, becul se stinge si fenomenul nu se mai repeta o zi sau doua, apoi , din senin IAR...

          Comment


          • #20
            eu cred ca la tine intre cabluri, cineva fura curent de la altcineva si de aia vede ecu avioane si merge ca ceaiul...nu vad nici o legatura logica intre senzorul de viteza si turatia motorului, pt ca din cate banuiesc, nu ai cutie automata. deci...cineva se alimenteaza cand n-ar trebui sau nu se alimenteaza defel.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              si eu primeam eroarea de senzor de viteza la clio cand aveam niste mufe care nu faceau contact bine,asta in situatia in care nici macar nu am senzor pe cutia de viteze,ci isi ia din ABS semnalul.
              La clio se stie ca interferentele sunt provocate in mare parte din cauza ca firul de plus e la un loc cu manunchiul de fire care merg de la ecu ...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                m.i sa aprins si mie de 2 ori becul ala de bujie,(cititorul de combustie de pe piston,din cate am auzit),o data era in a 1 si am ridicat piciorul de pe ambreaj brusc crezand ca e pe liber,nu s.a porit motorul k mi.am dat seama si am calcat inapoi ambreajul,si inca o data cand dupa 2 sapt de stat in garaj(cred ca s.a decantat benzina) la mers normal de oras 2500-3000 ture sa aprins dupa nici 5 km deodata. I.am tras putina viteza de fiecare data (5500 ture in 1,2,si a 3) si s.a stins singur. knd o sa ma duc la revizie o sa ii anunt poate pot sa.i faca ceva,vrun soft mai smeker,sau.......

                Comment


                • #23
                  Martor de bujii aprins

                  Am şi eu o problemă cu martorul de bujii sau de aprindere cum vreţi să îi spune-ţi care la prima revizie apărut că se rezolvă(rămânea aprins după pornire şi se stingea după ceva timp),dar la o săptămână de la revizie problema a apărut din nou.La revizie au spus că au găsit un contact imperfect.Cum a-ţi rezolvat problema cei care a-ţi avut oastfel de problemă?

                  Comment


                  • #24
                    Ne-am cumparat sonda Clip ca sa nu mai depindem de DaciaService, reprezentanta sau ce-o fi si sa rezolvam singuri ca nici aia nu stiu mai mult ca noi...

                    Mie mi-a zis sefu de service ca se blocheaza cablul de acceleratie si de asta nu sta relantiul fix, cind i-am zis ca e euro 5 cu clapeta electronica si e comanda " by - wire " ma intreaba " bai ce ? ".

                    Comment


                    • #25
                      am logan 1,6 16v e5 primele din decembrie 2010 acu are 41 000 iar chesti cu ralantiu la mine a putin altfel adica in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie masina mai prcurge cativa zeci de metri apoi intra in frana de motor asta nu se intampla tot timpul dar destul de des. Acul turometrului nu cade la 750 rpm decat atunci cand rotile sunt oprite,daca la 100 la ora scot din viteza turometrul sta aproape la 1000 de ture pana se opresc rotile apoi cade pe 750.De la dacia mi-au zis ca sensorul de abs face asta

                      Comment


                      • #26
                        Nu stiu daca postez bine dar am observat o chestie oarecum ciudatain sensul ca:-aflandu-ma in coloana pe un sector de drum in lucru stateam cu motorul la ralanti, datorita faptului ca ma aflam in panta la plecarile de pe loc decat lasam masina la vale fara a actiona ceva. In momentul cand prindeam ceva viteza acul turometrului crestea pana la aproape 1000 de ture cand se opreau rotile acul revenea la 750 e normal?

                        Comment


                        • #27
                          eroarea pe care o vad cei de la dacia "senzor viteza"
                          REpet descrierea fenomenului:
                          Ajung la semafor, opresc, scot din viteza si MOTORUL SE TUREAZA pana la 2000r/min, ramane turat si imediat se aprinde becul galben (daca opresc motorul si-l repornesc,sta turata la 2000, bec aprins)> ...Dupa ce bag in viteza si masine se pune in miscare ,imediat !, becul se stinge si fenomenul nu se mai repeta o zi sau doua, apoi , din senin IAR...


                          Salut,aceiasi problema,o am si eu de 2 ani zile,am cumparat loganul in decembrie 2010,1,6 16v euro5,cand o parchez si in special cand dau cu spatele pt a o parca,imi ramane turata la 1500 de turatii si mi se aprinde acel vestit martor in bord (cel portocaliu de la bujii) pana nu plec de pe loc sa fac cativa metri,nu se stinge.Cei de la apan mi-au schimbat cateva chestii si tot degeaba,intr-un final mi-au spus ca este facuta sesizare la uzina si ca se stie problema mea si ca nu sunt singurul,iar cand o sa apara un upgrade la soft,atunci o sa ma cheme pt o resoftare

                          apropo,cum pot face sa va arat si voua fenomenul,am un filmulet facut cu telefonul la acest simtom,merge pe acest site sa pun filmuletul?
                          Last edited by alexfas; 22 October 2012, 00:17. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Salut!
                            Am patit si eu asta imediat dupa ce am cumparat masina.
                            La mine s-a facut o resoftare, nu s-a rezolvat, dupa care mi-au schimbat "captorul de acceleratie" - cred ca e senzorul de la corpul clapeta acceleratie si nu mi s-a mai aprins sau accelerat aiurea, dar au aparut, sau existau deja , alte probleme (vezi topicul "motor oprit in mers").
                            La fel cum am spus si la topic-ul acela, nu va lasati si stati pe capul celor de la DACIA daca masina este in GARANTIE sa va rezolve problemele!
                            Succes!

                            Comment


                            • #29
                              Am avut aceeasi problema in noiembrie 2011, la jumatate de an dupa ce am cumparat masina (accelerare din senin, martor luminos aprins). S-a rezolvat la reprezentanta Dacia, prin resoftare.

                              Comment


                              • #30
                                Aceeasi problema si la masina mea rezolvarea la reprezentata Dacia cu un soft nou

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google