Evacuare Inegrita 1.6 16v E5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Evacuare Inegrita 1.6 16v E5

    Salut, stimati colegi forumisti, am si eu o dilema, la loganu meu am observat ca pe evacuarea finala sunt niste depuneri de culoare inchisa gen funingine, e normal ? mentionez ca am schimbat locul de unde alimentez, am facut si ceva drumuri mai lungi si tot nu a dat semne sa se curete.

  • #2
    e normal. cele cu 8v isi mentin mai curate evacuarile, din ce-am observat. (masini stock, nu remapate)
    internal combustionizer

    Comment


    • #3
      Cam cati km ai???
      Nu ar cam fi timpul sa schimbi uleiul si filtrul de ulei???
      Eu cel putin asta am patit ma apropiam de 15 000 km si am observat aceeasi negreala pe tzeava de esapament apoi a disparut pur si simplu

      Comment


      • #4
        depinde si cat o alergi...varumeo cand merge la 5000 de ture si o calca...si tipsu ii to afumat...daca mergi normla nu cred ca ar trebui...
        MY CLA

        Comment


        • #5
          Mersi de rapunsuri, dar tot nu sunt 100% lamurit, acum masina are 9.500km de 2 saptamani i-am facut revizia de 1 an, problema cu negreala a fost si inainte si dupa schimbul de ulei, mentionez si faptul ca weekend-ul trecut loganu a vazut Transalpina, cu turatiile de rigoare (tot traseul 500 km,7.4% consum, viteza medie 44.5 Km/h).

          Comment


          • #6
            Eu cred ca se intimpla cind mergi subturat.dar oricum daca masina merge eu zic ca nu trebuie sa iti faci probleme, eu unul numai evacuarea nu am supravegheat.Pune benzina si bucurate de condus nu iti mai face probleme din toate nimicurile,miine poimine o sa ne facem probleme ca se invirt rotile cind rulam pe drumurile scumpei noastre patrii.Fruntea sus si dai jar ca ii place!

            Comment


            • #7
              Tot nu ma-am lasat pagubas, in seara asta am scos bobinele, bujile si am constatat ca bujiile nu sunt renault cu unu sau doi electrozi, sunt champion cu un electrod, sa fie din cauza lor ? cu toate ca nu erau inegrite sau colmatate.

              Comment


              • #8
                ai printre cele mai bune bujii pe masina, lasa-le linistit la locul lor. renault nu fabrica bujii, ci unii producatori trec numele clientului pe ele, recte renault, in cazul nostru.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  stai linistit colegul si a mea inegreste finalul la toba dar nici eu nu am reusit sa imi dau seama a mea e E4 si am 100000 km dar ulei nu consuma de loc, e din ciclul asa face toate by dacia renault nu te impacienta da-i talpa si sa ne auzim la 100000 km parcursi de tine cu loganelul tau.

                  Comment


                  • #10
                    " ... din ciclul asa face toate ... " nu sta in picioare.
                    A mea tot 1.6 16v E5 nu afuma de loc, si merg cu ea complet subturat, mers oras preponderent.
                    Afumarea esapamentului cu negrelala inseamna amestec combustibil bogat, asa ca ar trebui verificat, daca e in garantie du-te si enerveaza-i pe aia la reprezentanta...

                    Comment


                    • #11
                      Si eu zic ca ceva nu merge (bine) de-i afuma tzava. Dar fum scoate?

                      Comment


                      • #12
                        dupa ce citesc pe aici, sincer, nu ma mai intreb si nu ma mai mir de ce unii intreaba daca e omologat, cand vad VR6 pe Logan

                        asta e ca aia cu pata de ulei pe la busonul de umplere.

                        Comment


                        • #13
                          si al meu e negru (1.6 16v e4)am schimbat filtre si bujii la timp si tot asa afuma.am observat ca la drum intins face asta.daca merg doar local si fac drumuri scurte evacuarea e curata.asa fac toate si consider ca nu e nici o problema.poate si benzina are un pic de inflenta. dar chiar si asa nu consider sa fie ceva de bagat in seama prea tare.asa ca stati linistiti si sa aveti voi bani de benzina multa m,cat sa afumati "tava" aia.
                          Last edited by margelatu; 10 August 2012, 13:03.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #14
                            Un motor stock intr-o stare tehnica buna, turat si condus normal (2500-3500rpm) nu trebuie sa afume esapamentul. La al meu (e4), teava de esapament este bec si am aproape 100k. Bine, daca bagi degetul pe teava, te murdaresti putin, normal. Are o culoare caramizie si se vede foarte clar chiar si cordonul de sudura al tevii.

                            Comment


                            • #15
                              si eu am motor stock, stare tehnica ireprosabila, turat si condus acolo unde ii place, trage foarte bine si consumurile.... sunt expuse aici pe site.

                              inegreste teava in 100 km dupa ce o curat. sa incep sa imi fac probleme ?
                              Last edited by alessandro; 10 August 2012, 13:47.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google