la mine este euro 5
Evacuare Inegrita 1.6 16v E5
Collapse
X
-
cu scuzele de rigoare, ca am intarziat cu raspunsul, se pare ca de vina pt evacuarea inegrita a fost sonda lamnda amonte cu defect intern (necitiind corespunzator, a rezultat amestec prea bogat, benzina nearsa , funingine etc...) mi-a fost inlocuita in garantie si sa rezolvat problema.
Comment
-
mie mi.a spus un mecanic de la dacia ca se inegreste teava la viteza(turatie de 4000-4500) pt ca se curata catalizatorul. bujiile le am foarte bine arse, dar teava are funingine. daca merg la 3000-3500 ture, luceste teava, e ca in prima zi cand am luat masina noua. altul mi.a spus ca ar fi din cauza benzinei proaste... nu stiu pe cine sa cred, ideea e ca teava se innegreste numai la turatie mare, peste 4000...
Comment
-
De cand o am a avut evacuarea inegrita, dupa 47k, este la fel. In rest nici o problema legata de motor sau consum de ulei. La ultima revizie a fost pusa si pe tester 2 ore ( la cerere ), nici o problema. In rest benzina si talpa,( in oras nu vede a 4-a, se incadreaza intre 2500si 3000, extern in depasiri 4000-5000 rpm ) consum mixt ~7%.
Numa bine
Comment
-
Ma bag si eu in seama pe aici, chiar daca nu mai am logan, dar ca fost posesor(7 ani) m-am lovit de aceeasi problema, daca e o ,,problema'' cu teava neagra. Am rezolvat-o relativ ieftin si comod printr-o asa zisa remapare(chiptuning). Imediat dupa operatiune am constatat ca urmele de funingine au disparut definitiv. Recomand o astfel de operatie, ea fiind benefica si pentru un consum mai scazut si un cuplu putin mai mare dar perceptibil. Cand am vandut masina teava era impecabila, la aproximativ 90.000 km.Last edited by MARCI; 6 July 2015, 18:13.
Comment
Comment