Feed-back Din Experienta Posesorilor De Logan 1.6 16V Euro5 (+/-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Feed-back Din Experienta Posesorilor De Logan 1.6 16V Euro5 (+/-)

    Deschid acest thread, chiar daca acest model este deja iesit din fabricatie.

    Cautand in ultimele 2 saptamani cam la jumatate din dealerii Dacia din Romania, am reusit sa mai gasesc pe stoc Logan 1 1.6 16V euro 5 (masina noua ramasa pe stoc) - nivelul de echipare Laureate cu airbag-uri laterale --- la pretul de 8700 euro (38000 ron), ceea ce mi se pare foarte OK. Masina va fi achizitionata pentru cineva din familie.

    Am fost la dealer pentru plata avansului si am dat o cheie. Am sesizat o diferenta fata de 1.6 16V euro 4 al meu - la accelerarea din relanti are un lag si prima reactie a motorului este o "opinteala" (da in nas). Cand o sa o ridic de la dealer, am sa vad cum se comporta la drum. Cred ca la schimbarea vitezelor, mai ales la mers dinamic trebuie dat un sprit intermediar inainte de ridicarea ambreiajului. Alta diferenta este servodirectia electrica, cu bazaitul caracteristic.

    Am sa revin cu mai multe detalii dupa ce voi scoate masina la drum. Din pacate nu am gasit prea multe dezbateri despre aceasta motorizare - doar ceva probleme, pe care sper sa nu le "experimentez".

    Multumesc anticipat pentru feed-back -ul vostru cu bune si cu rele pentru aceasta motorizare.

    PS: Pentru cine aprecieaza motorul 1.6 16V (euro5) mai sunt cateva bucati disponibile. (Am gasit chiar si 1 bucata Logan 1 1.5 dCI 90 PS - tocmai la Iasi - desi motorizarile diesel nu mai sunt asa o mare atractie in ultima vreme - poate doar pentru cei care fac foarte multi km)

  • #2
    Ar fi bine de stiut pe la ce dealeri mai sunt masinile astea, pt ca la 8700 euro e chiar o afacere foarte buna.
    Cam asta ar trebui sa fie titlul topilui: "Dealeri ce mai au in posesie logan 1"
    Sunt sigur ca mai exista oameni ce mai cauta primul model, avand astfel un avantaj financiar mare.

    Despre cum se conduce si cum se simte, parca mai era un topic, nu stiu sigur.

    Comment


    • #3
      Nu am gasit un asemenea thread despre 1.6 16V euro 5. Despre euro 4 sunt intradevar foarte multe threaduri.

      Mai sunt circa 5 bucati - dealerul este Auto Marcus Grup Bucuresti (iesirea spre Pantelimon) Toate masinile sunt nivel de echipare Laureate cu airbag-uri laterale, culoarea alba. Si eu spun ca la 8700 euro - fix 38000 RON e o achizitie destul de convenabila.

      @ Cezar - nu as schimba numele threadului, fiindca masini nu mai sunt practic, si threadul cu numele propus de tine ar trebui inchis imediat. Cu pareri referitoare la motorizarea 1.6 16V euro5 - threadul poate "trai" atata vreme cat sunt posesori care doresc sa-si expuna experienta acumulata. Multumesc!

      Referitor la Logan 1/Sandero 1 care mai exista pe stoc la dealeri, din pacate producatorul Dacia nu mai are un stoc centralizat, fiindca toate masinile Logan 1 ramase pe stoc la dealeri au fost cumparate de catre Dealeri --- deci trebuie intrebat la fiecare dealer in parte. La ora asta majoritatea masinilor ramase pe stoc sunt Sandero 1 1.5 dCI 75 PS, respectiv 1.2 16V.
      Last edited by ion_R5; 12 May 2013, 10:42. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Eu am 28k km cu ea. Chiar azi dim i-am facut. Masina e fabricata in martie 2011 si intrata in posesia mea pe 26 septembrie 2011.
        Probleme minore cu ea, micile nereguli ale turometrului, insa asta am inteles ca e de la norma Euro5, de cateva ori nu mi-a pornit. Am pus pe seama combustibilului, deoarece chestia asta a disparut. O problema mai serioasa a fost aparitia in jurul lunetei si la busonul de benzina a unor pete mici de rugina. Rezolvat pe garantie 3 zile lasata in service.
        In rest merge chiar neasteptat de bine. La ce drumuri avem si prin ce drumuri am mers ma asteptam sa pice. Serios, veneam de la mare anul trecut, iar drumul Constanta - Baia era in lucru. Nu am vazut drumul raschetat cu denivelare de cca unei borduri si patrata pe deasupra. Am redus cat am putut insa am zis ca imi zboara rotile in toate partile. Am zis ca raman acolo. S-a zguduit toata masina. La revizie mi-au zis ca totul e ok in prealabil rugandu-i sa verifice cu atentie stiind incidentul luarii acele denivelari imense. La o echilibrare a rotilor pe fata au intrat la una 10 g si la cealalta 15g. Nici macar jantele nu au avut de suferit. Deja fac 2 ani cu ea si sunt chiar foarte multumit pt banii care i-am dat eu, prinzand oferta la 6500 euro.

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru feed-back. Dupa pret, cred ca ai prins programul Rabla cu 3 tichete, iar taxa de mediu/inmatriculare a fost destul de mica, fiind euro5. Km cat mai multi si bani de benzina sa ai!

          Comment


          • #6
            Pretul masinii era de 10300 euro. Modelul Prestige. Masina avea discount Dacia de cca 1100 euro. Scazand si cei 2700 euro tichetele, ajungi la un pret de 6500 euro ce trebuiau depusi in contul Dacia. Mai adaugi cca 1000 euro cat m-au costat cele 3 tichete, cost total iesit pe poarta dealerului 7500 euro. Consider si acum ca a fost un best buy ce rar te intalnesti. Pachetul legislativ obligatoriu mi l-a facut cadou dealerul plus un plin de benzina. Chiar eram foarte incantat de afacerea facuta. Tin minte si acum ca m-am miscat foarte repede cand am luat-o, deoarece conditia sa o ieu in banii aia, era sa o achizitionez pana la sfarsitul lunii septembrie. Pe 7-8 septembrie m-am hotarat cand am fost in trecere sa ma uit la un Duster. Prima oara vroiam Duster. Am vazut-o in showroom, mi-a placut la prima vedere. Nu m-am indragostit niciodata de vreo femeie la prima vedere, insa de o masina da . Pretul de 6500 euro pus in geam a facut sa-mi atraga privirea.
            Attached Files
            Last edited by Archangel80; 17 May 2013, 21:30.

            Comment


            • #7
              Salut!

              Am si eu un logan 1.6 16V ca si Archangel80 fabricat in martie 2011 si achizitionat de mine in 26 August 2011. Masina era 9250 fiind varianta de echipare Laureate. am avut discount pentru aceasta motorizare 600 euro si cu ce am economisit de la tichete 11400 ron (~2600 euro) la care am adaugat 5300ron (~1200 euro) ar reiesi un pret de 7250 euro pentru o masina noua, buna fiabila. Am avut de ales intre opel astra clasic 3 motorizare 1.4 si loganul 1.6 16V si am ales loganul pt pret, costuri intretinere si mi-a placut mai mult ca aspect. Masina este foarte buna, probleme nu am avut pana acum, sper sa nu am de acum inainte. Singura deficienta este turatia la pornire la cald care scade sub turatia de ralanti, dupa care revine inregim normal. Am schimbat pe garantie corp clapeta injector, credeam ca de acolo vin rateurile alea dar nu a fost asa. Cred ca mai ramanea sa schimb ECU, ma gadeam eu in sinea mea. Nu stiu ce impact va avea in timp asupra motorului variatia asta de turatie la pornire, trebuie urmarite. Cred ca din acest motiv au acordat reducerile pentru motorizarea asta. Observ ca si la alti colegi pe forum s-a intamplat asa. Desi am facut nenumarate sesizari la Dacia, telefonic, in scris, cerut pdv de la dep. tehnic, nu am primit niciun raspuns. M-am resemnat. Cred ca asta a fost si tactica Dacia, sa ne lase sa plangem pana adormim. Pe partea de caroserie am avut o problemuta ca in parcare a deschis unu usa si mi-a infundat nervura de la nivelul manerului pe usa dreapta spate, rezolvata in service, cu indreptat vopsit toata usa, 824 lei. Diferente de nuanta nu sunt, nu se observa, dar tot buba are acolo, cand vrei masina intacta. Mor de ciuda. In rest, numai de bine! Per total o afacere buna.
              E mult mai frumoasa decat noul logan care are design de lada. Sper ca nu sunt prea subiectiv.

              Numai bine!

              Originally posted by Archangel80 View Post
              Pretul masinii era de 10300 euro. Modelul Prestige. Masina avea discount Dacia de cca 1100 euro. Scazand si cei 2700 euro tichetele, ajungi la un pret de 6500 euro ce trebuiau depusi in contul Dacia. Mai adaugi cca 1000 euro cat m-au costat cele 3 tichete, cost total iesit pe poarta dealerului 7500 euro. Consider si acum ca a fost un best buy ce rar te intalnesti. Pachetul legislativ obligatoriu mi l-a facut cadou dealerul plus un plin de benzina. Chiar eram foarte incantat de afacerea facuta. Tin minte si acum ca m-am miscat foarte repede cand am luat-o, deoarece conditia sa o ieu in banii aia, era sa o achizitionez pana la sfarsitul lunii septembrie. Pe 7-8 septembrie m-am hotarat cand am fost in trecere sa ma uit la un Duster. Prima oara vroiam Duster. Am vazut-o in showroom, mi-a placut la prima vedere. Nu m-am indragostit niciodata de vreo femeie la prima vedere, insa de o masina da . Pretul de 6500 euro pus in geam a facut sa-mi atraga privirea.
              Arata bine masina ta! Bine intretinuta! Ai garaj?
              Last edited by gekaneu; 18 May 2013, 11:10. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Te-ai hazard cu schimbarea corpului clapeta. Nu e de la aia. Totul e din soft. Deocamdata nu au solutii. Sper si eu sa nu afecteze in vreun fel motorul in timp, desi nu prea cred.

                Originally posted by gekaneu View Post


                Arata bine masina ta! Bine intretinuta! Ai garaj?
                Pozele alea sunt la 2-3 zile de la achizitionare. Asa arata acum dupa cca 1an si 6 luni. Nu am garaj.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Nu a fost rezolvata problema de soft? Tin minte ca am citit pe forum atunci in Decembrie 2010, postat de catre primii posesori de 1.6 16V euro 5 ca au avut mari probleme - masinile porneau, insa nu stateau in relanti - unele au fost trimise chiar inapoi la fabrica pe platforma, altele au fost resoftate la dealeri.

                  Totusi, motorul asta e inca disponibil pe Duster - sau pe Duster are alt soft? Stiu ca unii au recomandat sa se treaca pe clapeta mecanica si pe softul de euro4 - in acest caz ramanand cu o problema la verificarea ITP.

                  Comment


                  • #10
                    Loganul 1.6 16V euro 5 - nivel de dotare Laureate + airbag-uri laterale tocmai a intrat in familie

                    La ridicarea de la dealer - am constata problema deja comuna la toate motorizarile 1.6 16V - 0.4 l ulei in baia de ulei, peste nivelul jojei - pe care i-am extras pe la joja cu furtunas si seringa (s-au impacientat un pic cei de la dealer, dar n-au mai comentat cand le-am aratat nivelul pe joja)

                    In rest masina e OK. Comparativ cu 1.6 16V euro4 am observat urmatoarele diferente:
                    - servodirectia electro-hidraulica
                    - comanda cutiei de viteze realizata cu cabluri (nu pe tije)
                    - ambreiaj comandat hidraulic
                    - butonul de comanda pentru dezaburire repozitionat langa selectorul treptelor de ventilatie
                    - pedala de acceleratie "by wire"

                    La drum am constatat ca un comportament mai "lenes/ raspuns mai anemic la accelerare pana in 2000 rpm. Fata de varianta euro4 am constatat - conform indicatiilor CB - un cosum mai mic pentru euro5.

                    Comanda schimbatorului pe cabluri, fata de tije - da un pic senzatia de "agatare" - totusi n-as spune ca schimbarea nu este precisa. Ambreiajul fiind hidraulic este destul de moale - fara diferenta fata de cel pe cablu in privinta fortei de apasare - insa nu se mai "simt" frecarile mecanice/vigratiile, care la cablu in timp se accentueaza usor, sub forma unor "mici praguri"

                    Am mai observat faptul ca indicatia consumului de carburant pe CB este mai dinamica la varianta euro 5 fata de euro 4 - probabil datorat unui alt software care face monitorizeaza consumul, respectiv alt soft pt. injectia de combustibil. La numarul foarte mic de Km, comparativ cu euro 4, consumul este ceva mai mic in mers - insa in aglomeratii si in stationare "recupereza" sau chiar si depaseste consumul indicat la euro4 pe CB. Astept sa vad cum va evolua consumul in perioada rodajului si dupa realizarea acestuia.

                    Comment


                    • #11
                      Raspunsul mai "lenes" se datoreaza acceleratie electronice, care nu mai este pe cablu. Insa odata ce te obisnuiesti cu masina, si schimbi vitezele in zona a peste 3000 rpm, e ca si cum nu ar exista "lenevia". Eu nu prea o observ. Oricum, dupa 2500 rpm, e o cu totul alta masina. Comportamentul se schimba, si se tot duce. Ma sicana unul cu o Ceed in trafic. Eram la semafor unul langa altul. Am plecat cu a doua de la semafor, m-a luat in primii 20-30 de m iar eu m-am dus cu a2a pana in 80 el ramanand clar in urma sa schimbe viteza. Chiar trage masina. Are mult mai multa electronica pe ea, spre exemplu motorasul pas cu pas nu mai exista.
                      Daca merg cu ea sportiv in oras, imi ia si 10%. Daca merg decent normal, cu schimb de treapta pana in 3000 rpm, am avut si 8,5 l/100. In afara mers normal, pana in 90-100 km/h, schimbat molcolm si accelaratii usoare, am scos si 5,6 l/100. Mers sportiv, am avut si 8,8 l/100. Deci tu alegi cum mergi cu masina . Cu cat turatiile sunt mai mari, cu atat creste consumul mai mult.

                      Mie mi-au schimbat caseta de directie pe garantie saptamana trecuta. Troncanea pe drumuri cu denivelari cand viram stanga - dreapta. In rest sunt multumit. Singurul lucru ce il regret, este ca nu am prins un model cu airbaguri laterale. Dealerul imi gasise o masina in alta parte cu airbaguri laterale, tot Prestige, insa de culoare alba. Am preferat bleul asta electric fara airbaguri laterale.
                      Last edited by Archangel80; 28 May 2013, 13:05.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu am tot Euro 5 si intradevar pana nu te obisnuiesti un pic cu masina este dezastru dar dupa aia o sa fie ok.

                        Eu unul sunt multumit de ea atat de consum cat si de mersul ei.
                        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                        Comment


                        • #13
                          @ion_R5 ai sesizat diferenta la zgomotul motorului fara de cel euro 4 ?
                          Intreb pt ca mie 1.6 16V euro 4 (pus pe ph1) mi se pare mai zgomotor decat euro 5...acum nu stiu daca din cauza la norma euro e modoficat comportamentul motorului sau pur si simplu e mai bine insonorizat loganul ph2 decat ph1.

                          Comment


                          • #14
                            Eu zic ca e mai bine insonorizat.

                            Spun asta pentru ca eu am pus pe ea o toba sport si se aude un pic mai incet la fel si zgomotul motorului in habitaclu.

                            De afara are acelasi zgomot motorul.
                            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SYL40 View Post
                              @ion_R5 ai sesizat diferenta la zgomotul motorului fara de cel euro 4 ?
                              A mea euro 4 e tot faza 2 - iar motor/evacuarea e mai zgomotoasa la 3500 - 4500 rpm --- plaja de turatii pe care nu am atins-o cu cea euro 5, din motive de rodaj. Ramane sa vedem mai incolo.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google