Deschid acest thread, chiar daca acest model este deja iesit din fabricatie.
Cautand in ultimele 2 saptamani cam la jumatate din dealerii Dacia din Romania, am reusit sa mai gasesc pe stoc Logan 1 1.6 16V euro 5 (masina noua ramasa pe stoc) - nivelul de echipare Laureate cu airbag-uri laterale --- la pretul de 8700 euro (38000 ron), ceea ce mi se pare foarte OK. Masina va fi achizitionata pentru cineva din familie.
Am fost la dealer pentru plata avansului si am dat o cheie. Am sesizat o diferenta fata de 1.6 16V euro 4 al meu - la accelerarea din relanti are un lag si prima reactie a motorului este o "opinteala" (da in nas). Cand o sa o ridic de la dealer, am sa vad cum se comporta la drum. Cred ca la schimbarea vitezelor, mai ales la mers dinamic trebuie dat un sprit intermediar inainte de ridicarea ambreiajului. Alta diferenta este servodirectia electrica, cu bazaitul caracteristic.
Am sa revin cu mai multe detalii dupa ce voi scoate masina la drum. Din pacate nu am gasit prea multe dezbateri despre aceasta motorizare - doar ceva probleme, pe care sper sa nu le "experimentez".
Multumesc anticipat pentru feed-back -ul vostru cu bune si cu rele pentru aceasta motorizare.
PS: Pentru cine aprecieaza motorul 1.6 16V (euro5) mai sunt cateva bucati disponibile. (Am gasit chiar si 1 bucata Logan 1 1.5 dCI 90 PS - tocmai la Iasi - desi motorizarile diesel nu mai sunt asa o mare atractie in ultima vreme - poate doar pentru cei care fac foarte multi km)
Cautand in ultimele 2 saptamani cam la jumatate din dealerii Dacia din Romania, am reusit sa mai gasesc pe stoc Logan 1 1.6 16V euro 5 (masina noua ramasa pe stoc) - nivelul de echipare Laureate cu airbag-uri laterale --- la pretul de 8700 euro (38000 ron), ceea ce mi se pare foarte OK. Masina va fi achizitionata pentru cineva din familie.
Am fost la dealer pentru plata avansului si am dat o cheie. Am sesizat o diferenta fata de 1.6 16V euro 4 al meu - la accelerarea din relanti are un lag si prima reactie a motorului este o "opinteala" (da in nas). Cand o sa o ridic de la dealer, am sa vad cum se comporta la drum. Cred ca la schimbarea vitezelor, mai ales la mers dinamic trebuie dat un sprit intermediar inainte de ridicarea ambreiajului. Alta diferenta este servodirectia electrica, cu bazaitul caracteristic.
Am sa revin cu mai multe detalii dupa ce voi scoate masina la drum. Din pacate nu am gasit prea multe dezbateri despre aceasta motorizare - doar ceva probleme, pe care sper sa nu le "experimentez".
Multumesc anticipat pentru feed-back -ul vostru cu bune si cu rele pentru aceasta motorizare.
PS: Pentru cine aprecieaza motorul 1.6 16V (euro5) mai sunt cateva bucati disponibile. (Am gasit chiar si 1 bucata Logan 1 1.5 dCI 90 PS - tocmai la Iasi - desi motorizarile diesel nu mai sunt asa o mare atractie in ultima vreme - poate doar pentru cei care fac foarte multi km)
Comment