Provenienta Motor K4M? Megane I Sau II?, Loganul Cu K4M Are Fulie Defazoare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Provenienta Motor K4M? Megane I Sau II?, Loganul Cu K4M Are Fulie Defazoare?

    de pe ce Megane a fost preluat acest motor K4M, 1.6 16V? a fost preluat de pe Megane 1 sau Megane 2?
    Loganul are fulie defazoare?
    simteam nevoia sa deschid topicul, ca nu mai tine.
    m-am prins intre Megane-isti si s-au pus cu gura pe mine pana m-au determinat sa-mi iau jucariile si sa plec acasa!

    LE:
    m-am uitat in cartea masinii mele, scrie la tipul motor: K4M-F6... ce-o insemna asta?

    Last edited by mariannn; 7 September 2014, 21:51. Reason: Automerged Doublepost
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

  • #2
    Astea sunt motoarele 1,6 16V puse pe Dacia(toate modelele)

    1.6 16V
    K4M606 - Benzină/E10 4x4 Euro5 -V42
    K4M616 - LPG/E10 Euro5 (Duster)
    K4M690 - Benzină/E10 Euro4 - - Sirius 32 (EMS 3132) + Euro5 - Sirius 30 (EMS 3130)
    + K4M490 Lada Largus
    K4M694 - Ethanol E100 (America de Sud cu rezervor adițional)- Sirius 34 (EMS 3134) oder V42
    K4M695 - Ethanol E100 (America de Sud cu rezervor adițional) + BVA DP0 *
    K4M696 - Ethanol E85 Euro4 + Euro5 - Sirius 34 (EMS 3134) sau V42
    K4M697 - Benzină/E10, BVA - Sirius 34 (EMS 3134)
    K4M698 - LPG/CNG/E10 - Sirius 34 (EMS 3134)
    Duster Phase 2:
    K4M642 - Benzină/LPG 4x2
    K4M646 - Benzină/E10 4x4
    K4M842 - Benzină/E10 4x2
    K4M884
    K4M896 - Benzină/E10

    Din codul de pe plăcuța ovală(LS0M ?) găsești și motorizarea, apoi dialogis
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      nu are fulie defazoare.

      Comment


      • #4
        Marea mea nedumerire, se refara la cate posturi ON va avea acest topic; in rest nu pot sa spun decat ca motorul de 105 cp, de pe Logan, in speta K4M-690, nu are fulie defazoare.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Din spusele unui mecanic asv brasov, motorul de 1.2 16v are doua (2) fulii defazoare, nu imi vine sa cred, dar na... el asa a spus.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #6
            dar de pe ce masina a fost preluat? Megane I sau Megane II?
            @IancuMIC, aflam raspunsul si apoi il inchidem! parerea mea!
            @mumus, k4m este 1.6 16V, nu 1.2!
            @Torquemada, LSDBSP spune ceva? parca sa zic ca pe undeva am vazut LSOP...
            Last edited by mariannn; 7 September 2014, 22:20.
            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

            Comment


            • #7
              Megane 2 e cu fulie defazoare, cel putin cel de 113cp detinut anterior de mine. Pe megane 1 parca nu era fulie defazoare.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #8
                Pe codul tău ai doar:

                K4M690 - Benzină/E10 Euro4 - - Sirius 32 (EMS 3132) + Euro5 - Sirius 30 (EMS 3130)
                K4M697 - Benzină/E10, BVA - Sirius 34 (EMS 3134) : ăsta pică nu ai cutie automată

                IancuMIC are dreptate 690-ul nu are fulie defazoare.
                Attached Files
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Pe Fluence modelul Authentique ala de la promotie ( a fost promotionat toata vara ) e motor K4M 110 Cp, ala sigur e cu fulie defazoare, se observa din puterea marita fata de codul motor Logan 1 ultimile au fost K4M-696 ( al meu de ex ) cod Dialogis LS1S , Vin incepe ca la mariannn tot cu LSDBSP......

                  Practic K4M cele cu putere mai mare au fulie defazoare cele 110 cp, cele cu putere mai mica 105 cp sint fara defazoare.
                  Se obtin ~5-10cp in plus cu defazare ax came admisie ( motoarele VVT-i variable valve timing inlet )

                  Oricum mare buba la defazoarele astea, la Reno cad cam des, si-s scumpe ca draq...bine ca n-am asa ceva pe motor.
                  Last edited by bogdan_cr; 8 September 2014, 08:30.

                  Comment


                  • #10
                    @bogdan_cr, m-am nimerit cu cineva care are megane si zicea ca are distributia de schimbat. zicea niste sume de m-a speriat! spunea ca are fulie defazoare care costa cat cureaua+pompa de apa si se gaseste doar varianta originala.
                    pe urma a degenerat discutia cu provenienta k4m.
                    PS: el sustinea ca fulia defazoare este angrenata de curea si chiar nu-mi imaginam cum ar fi asta... acum am inteles, fulia defazoare este pe axa cu came pentru admisie...
                    la noi, la Logan cu k4m, s-ar putea pentru un plus de putere, sa montam astfel de fulie defazoare?
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • #11
                      Daca nu stii ce face fulia aia, de ce ti-ai putea dori una?
                      Nici o Dacie cu K4M nu are fulie defazoare, iar 1.2 16V de pe logan, ala de 75 de cai nu are nici o fulie defazoare.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #12
                        TCe-ul are fulie defazoare comandată electric, se poate observa de la 3,15 aici
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          pai tocmai aia e ca nițcaiva cai putere in plus, dintr-o simpla schimbare fulie, ar fi bineveniti...
                          deci pana la urma aceasta fulie defazoare, este la Renault ceea ce la Honda e VVTI, osi la Ford: TI-VCT....asa-i?
                          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                          Comment


                          • #14
                            Deci repet, daca nu stii ce face, de ce crezi ca "da" cai in plus? Te-ai gandit ca si calculatorul de injectie trebuie sa stie sa o piloteze ca sa faca ceva ? Cum sa o piloteze daca tu nu ai electrovana montata pe chiulasa?
                            La Megane 2 aia e comandata doar cand e motorul rece de exemplu, reduce poluarea.
                            Last edited by einstein1984; 8 September 2014, 09:42.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #15
                              Da, si la Reno exista VVT-i - inseamna acelasi lucru la tot ce ai spus Toyota, Ford, Honda ...etc.
                              VVT-i = Variable valve timing - inlet ( intake ) deci exista a decalare axului cu came pentru supapele de admisie fata de pozitia data de cureaua de distributie, decalare care se face prin presiunea uleiului care creste la turatii mari, acolo se obtin acei cai in plus, normal desigur la turatia de putere maxima ( unde unii dintre voi niciodata n-o sa duceti motoru la 6250 rpm sa nu se strice ... ... )

                              Pentru a avea pe masina fulia aia defazoare pentru un plus de putere, trebuie avut in vedere urmatoarele :

                              1.axul cu came admisie are un senzor de citire a defazajului in orice moment al functionarii, senzor care e citit de ecu injectie, deci trebuie alt soft in ecu la montarea fuliei defazoare daca motorul nu are;
                              2. daca toata lumea cu motoare K4M cu fulie defazoare se plinge ca e nefiabila, se distruge pina in 100.000 km, de ce as monta asa ceva pe masina ?

                              Se schimba odata cu distributia, crescind pretul si asa enorm la inlocuirea distributiei la K4M ? Si pentru ce ? 5 cai in plus ? Mai bine sa-i folosesc pe aia 105 cumparati odata cu masina, sa-i folosesc la adevarata lor valoare, cine nu foloseste cei 105 originali n-o sa foloseasca niciodata nici atit pe cei de la 105 la 110 !!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google