de condus ,am condus numai eu masina,comparatie am facut cu alte masini(la altele vibratia de diesel este dulce,la mine caroseria "topaie" ca si cum relantiul ar fi mai mic decat normal),la rece (frig,ger,dimineata)pornirea este la sfert de cheie,cum se zice,motorul merge "rotund"datorita si faptului ca intra socul la treaba,dar apoi dupa ce se reduce si se incalzeste motorul apare aceasta topaiala la caroserie.treaba cu injectorul ma pune pe ganduri(lipsa de fonduri)dar oricum trebuie facut si asta.sambata mi-am propus sa vin si eu la intalnirea loganistilor,sa va si cunosc si cu ocazia asta se poate discuta fata in fata si cu "fenomenul" etalat.multumesc pentru ajutor si sfaturi .cand rezolv problema o sa va tin la curent cu cauza,pana atunci numai de bine.era sa uit;nu merg cu ea subturata tocmai sa evit tot felul de depuneri pe unde nu te gandesti.
Trepidatii Caroserie La Relanti 1.5 Dci
Collapse
X
-
am rezolvat problema cu trepidatia de la caroserie.in urma unei verificari pe stand a injectoarelor(metoda de testare pe retur, cu borcanelele gradate,este un test aproximativ),s-a putut constata care din injectoare nu lucreaza la parametri.unul din ele nu mai tinea presiunea,fapt pentru care am decis sa inlocuiesc acea supapa( nu cunosc denumirea exacta a piesei respective) si masina a revenit la mersul ei normal.
avand aceasta problema ,am tot cautat cauze si eventuale remedii ale injectoarelor delphi,pe net sau alte surse, si am fost surprins(neplacut) sa gasesc pe un site in care se spune ca DELPHI recomanda schimbarea diuzelor la fiecare 50 000 km si a injectorului la fiecare 100 000 km.atunci apare intrebarea:de ce ne mai miram ca apar defecte ale injectoarelor la km putini ,cand cei ce le fabrica, recomanda schimbarea lor asa devreme.
copy/paste a celor scrise pe acel site.
"Duze si injectoare
Duzele si injectoarele delphi sunt montate ca echipament de origine de catre mari producatori de autovehicule (printre care Renault, Ford, perkins, Volvo, Isuzu, LDV), acoperind o gama large de autoturisme si autovehicule comerciale, precum si utilaje agricole si camioane.
Delphi recomanda inlocuirea duzelor de injector la feicare 50.000 km, iar injectoarele la 110.000 km.
Inlocuirea acstor componente in termenele mentionate asigura urmatoarele avantaje:
- mareste timpul de functionare a autovehiculuilui;
- reducerea consumului de combustibil;
- reducerea emisiilor de noxe in concordanta cu legislatia Europeana ;
- imbunatatirea parametrilor de functionare a motorului.:
Comment
-
Acum suna din nou la "vocea clientului" si spune-le ceva despre parintii lor si alte rude de gradul I-II si III...Nesimtitii ! Cum suni sa ii intrebi ceva iti si trintesc raspunsurile : "e normal..." sau "asa fac toate..." sau "e probabil din exploatarea necorespunzatoare...". Din cite am citit, problema injectoarelor este una cronica, pandemica in rindul motoarelor de Logan diesel Euro3. Am citit in EVZ ca un concitadin de-al meu a reusit schimbarea acestora dupa o reclamatie la OPC ! Daca s-ar stringe (desi cred ca Uzina cunoaste aceasta problema, data fiind inlocuirea injectoarelor la motoarele Euro4) mai multe reclamatii, probabil s-ar schimba si atitudinea lor vis-a-vis de cei care le-au dat banii pe o masina care - teoretic - ar trebui sa mearga (mult) mai mult decat 35 kkm pina la inlocuirea unor piese de la motor, care nu prea cred ca se inscriu in categoria "consumabile". ...scuze de postul lung...Numai bine !Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)
Comment
-
si eu am aceeasi problema , trepidatia se simte in bord o miscare sus-jos de o mica intensitate dar enervanta . cand pornesc AC-ul , dupa un drum mai lung sau dupa o perioada cand merg mai tare ( schimbat viteze la 2500 - 3200 depinde de posibilitate ) , aceasta trepidatie dispare instant.
daca turez motorul sa zicem cu 100 de rotatii nu se mai simte si trepidatia nu revine decat dupa aprox. un minut , chiar daca motorul este cald sau rece . aceasta trepidatie o am de pe la 28 000 ...
la fel ca in cazul de mai sus , meridian a ridicat din umeri , dacoserv se uitau ca la masini straine ... bagata pe tester de 2 ori si nici o problema. ca un facut in prezenta mecanicului aceasta trepidatie nu apare
1.5 , 65 ponei , 47 000km , revizii la fiecare 10 000 , verificat personal daca au schimbat totul.
Comment
-
trebuie sa revin cu noi informatii:am schimbat supapa injector si fenomenul a reaparut,am schimbat o supapa de presiune de pe pompa de injectie(imv-diagnosticata prin "deductie matematica"de cei de la service dacia) si fenomenul tot este prezent.imi cer scuze fata de cititori, ca dupa schimbarea supapei de la injector am anuntat ca s-a rezolvat problema.ea este prezenta si inca nu am reusit sa-i fac o diagnoza exacta(nu am gasit mecanic priceput)totul la service se discuta la genul;se poate sa fie aia sau aia dar nu garantam,stiti motorina este cum este......adica noi(dacia)am vandut masina,voi spalativa pe cap cu ea. fenomenul este exact ca cel al lui skandal,daca el a facut si alte schimbari de piese ,sa-mi spuna si mie.
Comment
-
Mie mia zis cineva ca e posibil sa fie de la tamponul hidro elastic cel de langa distributie. Cica la DCIurile mai vechi acel tampon e sursa vibratiilor. DCI urile astea euro 4 am inteles ca au tamponul putin diferit. Asta am auzit de la mai multe persoane nu garantez ca dupa schimbarea tamponului vibratiile dispar.
Comment
-
Si la mine tremura la relanti de pe la 32000km, adica la o saptamana dupa ce a iesit din garantie...vazand k nu face tot timpul si k masina porneste la sfert, am lasat-o asa, nu am mers pe la mecanici, mai ales k atunci cand se incalzeste motorul bine, acesta nici nu se mai simte k merge, adica trepidatia dispare....acest tremurat la relanti, uneori e mai accentuat, alteori abia e sesizabil.....logan laureat dci 2006 65cp E3 + bmw 525d 2002 163cp E3.
Comment
-
in afara de cele 2 tampoane care sunt sus la vedere mai aveti unul sub masina mai pe mijloc ala daca e lovit sau strimb da vibratii caroseriei,care aveti probleme si posibilitate de a urca pe rampa incercati sa puneti mina pe el si sa al apasati sau trageti si sa vedeti cum va dispare trepidatiile
cele 2 tampoane de sus sunt pt a nu batai motorul in sus sau in jos si pt stanga dreapta cel de dedesupt e pt a nu batai motorul in fata si in spate
incercati asa si reveniti cu raspunsuri ce s-a intamplat
DRIVE SAFEsigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
aceste trepidatii le am si eu de ceva timp ( am 85miikm) dar nu mereu. am cumparat si aditiv si degeaba. eu in schimb stau mult pornita la relanti cate o data si 2-3 ore.
am si cip la motor cca 15-20 caiuti putere. in service spun ca daca porneste la sfert nu e nici o problema cu injectoarele, posibil de la motorina.
am sa ma uit si la tamponul de sub motor
Comment
-
sal stefan si eu am aceiasi problema dai stiu mai multe daca vrei sa vb mai multe intra te rog pe id-ul meu ca nu prea am timp sa stau pe forum ....oricum sunt multe masini cu problema asta si inca nu s-a gasit leacul .....si nu da banii pe prostii adik pe tampoane si alte chestii daca intri pe id-ul meu iti explic ...id-aliashec
Comment
-
salut baieti'
nu stiu daca ma adresez unde trebuie dar am o problema;
1,5dci 25000km,alimentat numai de la rompetrol,masina porneste usor la rece dar pana se incalzeste apar usoare fluctuati de turatie vizibile pe torometru,cat si sesizabile la auz,face asa de cand am luato.. o km;am fost la servis la revizia de 15000km cei de acolo zic ca este normal sa apara astfel de oscilati la rece,au puso pe calculator si zic ca la injectie este totul inregula;masina a fost condusa numai de mine,exploatata cat se poate de normal poate usor subturat
[QUOTE=antonica_78;494876]salut baieti'
nu stiu daca ma adresez unde trebuie dar am o problema;
1,5dci 25000km,alimentat numai de la rompetrol,masina porneste usor la rece dar pana se incalzeste apar usoare fluctuati de turatie vizibile pe torometru,cat si sesizabile la auz,face asa de cand am luato.. o km;am fost la servis la revizia de 15000km cei de acolo zic ca este normal sa apara astfel de oscilati la rece,au puso pe calculator si zic ca la injectie este totul inregula;masina a fost condusa numai de mine,exploatata cat se poate de normal poate usor subturat astept sfaturi si pareri
Comment
Comment