Pocnitura La Ridicarea De Pe Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pocnitura La Ridicarea De Pe Acceleratie

    Salut,
    Am un logan ambition 1.5DCI din 2006 cu 47000km in bord. Am urmatoarea plroblema: daca accelerez puternic cu pedala fund pana pe la 3000-3500rpm in momentul in care ridic de pe acceleratie pentru a schimba viteza sau pur si simplu intru un frana de motor se aude o pocnitura metalica infundata(seamana foarte mult cu zgomotul facut de compresorul de AC in momentul cuplarii). Ce e drept nu se aude foarte tare. Am fost la service iar cei de acolo abia au auzito si s-au uitat la masina dar au zis ca totul e in regula(inclusiv tampoane motor). MEntionez ca se aude numai in sarcina daca accelerez cu masina scoasa din viteza si apoi eliberez acceleratia nu se aude nimic. Aveti idee ce ar putea fi?

  • #2
    pot fi mai multe cauze...daca tu simti ca se aude de la motor pot fi suportii, supape sau verifica radiatorul sa nu joace. de asemenea eu am avut o problema la scut care juca era destrans
    bafta
    MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

    Comment


    • #3
      poate sa fie prinderea de la motor sau jugul cutiei de viteze.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Fa o incercare:
        Masina stationata, frana de mana trasa ferm, trepta I, mana pe schimbator (sa simti eventualele jocuri) si incepi sa il turezi usor, cat sa simti rotile actionate (nu sa pleci de pe loc!);ai grja sa nu "decolezi" in ceva din jur (ma gandesc sa fie doar asfalt/ciment jos, sa nu iti derapeze rotile). Fa cateva asemenea manevre; urechea sa iti fie ciulita la zgomote. In situatia asta ai putea sa iti dai seama de niste jocuri intre motor-CV-caroserie si este mult mai usor sa localizezi zgomotul respectiv
        Te asteptam cu "diagnoza" si...Flipper: "ualcam in za clab"!
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #5
          77sky ms pt sfaturi o sa incerc ce mi-ai zis tu, desi am mai incercat ceva asemanator. E cam greu sa iti dai seama exact de unde e ciar si pt cei din service. Am fost la service abia au auzit acea pocnitura pt ca nu se aude foarte tare, s-a uitat mecanicul dar n ua vazut nimic in neregula. Ce e drept nu a insistat prea mult. O sa incerc saptamana asta sa imi fac timp sa ma duc la at service dacia din GL ceva mai rasarit ca celalalt la care am fost. Acea pocnitura se aude duar daca accelerez puternic in sarcina pana undeva pe la 3000rpm si apoi ridic brusc piciorul de pe acceleratie. Daca turez motorul i ngol (masina stationata) nu se aude nimic.

          Salutare,
          Am fost azi dimineata la serviceul nalba galati, a facut un inginer test de drum cu ea, a sesizat acea pocnitura, apoi s-a uitat la motor, pe sub masina dar nimic. A zis ca totul e in regula si mi-a recomandat sa schimb motorina ca e posibil sa fie de la motorina euro5. O sa schimb si motorina, acum am Efix si numai deasta am alimentat de cand am luat masina, o sa alimentez de la mall sau omv sa vad daca dispare acea pocnitura desi nu cred. Cam in 2 saptamani consum plinul actual. Va tin la curent.
          Last edited by Flipper; 9 March 2009, 11:28. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Va salut domnilor! Flipper am si eu un Golan tot din 2006, tot Ambition si nu am avut aceasta problema cu toate ca mai schimb si eu pe la 3000-3500 rot/min vitezele . Sincer sa fiu cred ca ai undeva un joc pe la cutia de viteze (joc intre dintii de la pinioane,saibi elastice tocite) sau pe la ambreiaj (butuc disc ambreiaj cu unu sau doua arcuri slabite). De aceea se aude acel zgomot numai in sarcina. Fa testul care ti la propus 77sky si apoi spune-ne ce ai auzit si simtit. Iar despre inginerul care aude rateuri la motorinare ce sa-ti mai spun "e pe ele si pe mama lor". Sanatate si sa auzim numai lucruri bune!

            Comment


            • #7
              Grupul conic din cutie e, si eu am avut problema asta acu ceva timp in urma unor forje, l-am schimbat pe garantie.
              No, apoi blana
              Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
              ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

              Comment


              • #8
                Treaba asta se manifesta si la benzinar.
                In 42000 km am simtit asta de vreo cateva ori, credeam ca am vreun suport slabit sau ceva mai rau.
                S-a manifestat in momentul unei accelerari defectuoase (smucitura la schimbare de treapta, parca imi rupea schimbatorul ) sau pe decelerare puternica, facea un''taannnc'' infundat si parca se muta cutia intr-o parte.
                Repetat fenomenul pe ''simulator'', adica incercam sa reproduc, nu se intampla.
                Am patit chiar sa-mi sara (pe zapada cu denivelari mari) din viteza.
                Deci cred ca nu e ceva de ingrijorat, in ultimii 10000 km nu mi s-a mai intamplat.

                PS: Sky - cu frana de mana pot sa plec in fluierat de roti, nu rupe la schimbator nimic (la mine).
                Last edited by Octavian; 13 March 2009, 00:46.

                Comment


                • #9
                  sal, stiti cumva daca in cutiile kiturilor de distributie renault sunt piese renault sau alta marca. ast raspuns urgent plz.

                  Comment


                  • #10
                    Am fost azi la serviceul dacia apan braila si mia zis ca acea pocnitura e de la injectie, dar deocamdata masina merge bine ,porneste la prima cheie si sa nu imi fac probleme, am purjat si filtrul de motorina avea putina mizerie dar ziceau cei din service ca e normal ca daor deaia e filtru, mi-au facut si testul la injectoare acela cu furtunase pe retur si cica sunt OK. Nu mi-au luat nici un ban, baieti foarte de treaba si foarte amabili. Acum nu imi ramane decat sa astept sa vad ce o sa se buleasca. Am alimentat numai rompetrol efix de cand am masina.
                    Tot am auzit pe uni zicand ca ei au un tacanit la injectoare dar cica mai merg, poate cineva sa imi zica cum e acel tacanit si cum se aude pe ce tonalitate, la ce turatii etc, ce defect reprezinta?

                    Comment


                    • #11
                      Maneta schimbatorului se misca pronuntat cand lasi brusc acceleratia? Daca da, verifica bieleta de preluare de cuplu, care descarca grupul motopropulsor pe traversa din caroserie (este in spatele cutiei spre traversa )
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Am verificato acum 2000km era putin crapat cauciucul dar cica nu e nevoie sa fie schimbata. Dar daca acel inginer a zis ca e zgomot de injectie inclin sa cred ca asa e, ca am fost la alte 2 serviceuri dacai inainte si nu au stiut sa imi zica ce are desi au verificat tot ce se putea.
                        Stie cineva ce fel e acel tacanit de injectoare de care zic uni?

                        Comment


                        • #13
                          Daca e crapat cauciucul schimb-o! La injectie ce pocnet metalic ai vrea sa se auda. Injectoarele sunt piezoelectrice, nu ai cum sa auzi zgomot de pocnitura metalica la decelerare, in mod sigur ai o componenta mecanica uzata/desprinsa...

                          Comment


                          • #14
                            Pai in mometul cand ridic de pe acceleratie nu se inchid injectoarele poate la unu acea supapa care il inchide face zgomot. As fi foarte fericit sa nu fie de la injectoare ca, costa o avere dar deocamdata nu pot fi sigur de nimic. Am 5000km decand a aparut acea pocnitura si masina deocamdata porneste la cheie si merge bine, mai astept sa vad ce cedeaza, mai naspa e ca am de facut un drum in grecia in august si tare mie sa nu am vreo surpriza peacolo.

                            Comment


                            • #15
                              Daca injectoarele nu se inchid, intra in continuare motorina in cilindrii si masina nu decelereaza, deoarece explozia continua...
                              Eu zic sa verifici tot ce tine de prindere subcadru motor, scut si bieleta preluare cuplu...greu de crezut din simptomele descrise de tine sa fie un injector pe care sa-l auzi in masina...
                              A propos de ingineri, am avut o problema cu servofrana la unul dintre Loganuri, am dus de 3 ori masina in service (avea 12000 km), ultima oara am lasat-o la teste o zi intreaga, s-a dat cu ea inginerul 100 km, a spus ca nu are nimic. Am plecat din service cu ea si m-am intors dupa zece minute cu o roata usor franata (asta era fenomenul pe care il simteam eu), am ridicat-o pe rampa calda (numai la cald se simtea - daca statea 10 minute trecea) si le-am aratat, au schimbat pe loc servofrana...Deci nici ei nu sunt infailibili...
                              Last edited by detail; 17 July 2009, 20:01.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google