Pocnitura La Ridicarea De Pe Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cand cupeaza compresorul de aer conditionat de aude un "clag" metalic e exact asa se aude si la mine cadn accelerez puternic si ridic apoi brusc de pe acceleratie. Acel zgomot se aude chiar daca aerul conditonat e oprit sau pornit si se aude numai la accelerari puternice si apoi eliberz pedala de acceleratie. E o pocnitura metalica ascutita sa zic asa, nu se aude foarte tare, daca nu esti atent greu o sesizezi. Schimbatorul se misca cand accelerez sau decelerez dar eu zic ca in limite ca am vazut si la alte masini acesta miscare.
    Sper din tot sufletul ca acel inginer sa se fi inselat ca e o avere un injector, oricum deocamdata ramane un mister sursa pocniturii.
    Last edited by Flipper; 17 July 2009, 20:34.

    Comment


    • #17
      Originally posted by detail View Post
      A propos de ingineri, am avut o problema cu servofrana la unul dintre Loganuri, am dus de 3 ori masina in service (avea 12000 km), ultima oara am lasat-o la teste o zi intreaga, s-a dat cu ea inginerul 100 km, a spus ca nu are nimic. Am plecat din service cu ea si m-am intors dupa zece minute cu o roata usor franata (asta era fenomenul pe care il simteam eu), am ridicat-o pe rampa calda (numai la cald se simtea - daca statea 10 minute trecea) si le-am aratat, au schimbat pe loc servofrana...Deci nici ei nu sunt infailibili...
      Stii ce ma deranjeaza? Negarea vehementa, mai ales in fata unuia care are habar de tehnica. Si incep: "dom'le, vi se pare, asa face toate, e firesc"; degeaba le explici...
      Am patit-o eu cu o roata, echilibrata pe un stand al lor, dadeau vina pe orice, in loc sa spuna: Hai sa vedem, sa analizeze intai si apoi sa vorbeasca.
      Unii nu sunt instruiti sa vorbeasca cu un client cu o problema reclamata: sa aiba rabdare sa il asculte, sa ii inteleaga of-ul, sa realizeze daca e o problema reala ori imaginara (caci mai sunt si din astea); dar asta se invata greu, mai trebuie si ceva experienta tehnica...

      Si eu il sfatuiesc pe colegul sa verifice toate elementele de prindere, bascule, tampoane, mi-e greu a crede ca "pocnetul metalic" vine de la injectoare...
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #18
        fa proba cu turatia si in momentul decelerarii,incearca sa tii piciorul stang pe frana dar foarte putin cat sa fie franata masina si vezi daca mai face,eu am patit-o si din cauza placutelor made in turcia care joaca de cele mai multe ori in suportul lor ai senzatia asta ca loveste ceva la reducerea vitezei,dar poate sa fie si de la arcurile gen tablita care tin placutele de frana fixe
        incearca asa si vezi daca mai se aude
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #19
          Nu cred ca e de la placute ca eu cand leam schimbat am luat din service de origine placute noi.

          Comment


          • #20
            flipper am si specificat ca nu de la cele de origine ci turcisme,unele placute mai au joc in suportul lor cauzat fie de proasta calitate a produsului fie de tablitele de otel care tin placutele fixe pt a evita astfel de joc care da senzatia acustica ca ar lovi ceva,verifica placutele si revino cu detalii si stai linistit ca in service se mai pun si turcisme nu neaparat de origine,ai garantie 3 luni per lucrare indiferent daca esti sau nu in garnatie daca dupa astea 3 luni ai buba ei sunt scutiti de orice vina asa ca incerca sa faci testul meu ca nu te costa mult doar putina atentie
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #21
              Eu placutele leam schimbat la 40000km iar pocnitura a aparut pe la 47000km, acum am 53000km. O sa verific placutele sper sa fie deacolo si nu de la injectie.

              Comment


              • #22
                Am citit pe forumul reno la cineva care are un megane clasic si zicea ca are o pocnitura care apare exact in conditiile in care apare si la mine si cica la el era bucsa cu caneluri de la planetara. Unde este acesta bucsa, la roata sau la cutie? Cum arata? Cum pot sa imi dau seama daca intradevar deacolo provine pocnitura?

                Comment


                • #23
                  salutare , tuturor si au am aceasi problema la masina , cand decelerez face un zgomot metalic , eu am schimbat cutia de viteze ( mi sa blocat in ucraina , pentru ca la motoarele euro 3 se duce un semering si pierzi tot uleiul ) cutia care am pus-o nu e noua , eu tot cred ca e din cutie dar nu stiu ce sa ii fac .

                  Comment


                  • #24
                    Sa inteleg ca, cutia ti s-a blocat findca tia curs uleiul si ai mers fara ulei? CUm ai reparat masina in ucraina sau ai tractato pana in RO? Mai aveai garantie?

                    Comment


                    • #25
                      Si eu am un logan dci din 2006, are 45 000 km si la fel cand accelerez in sarcina si schimb imediat viteza, sau cand cade in bot la frana de motor clocane dar serios se aude tare o lovitura ca si cum ar bate metal pe metal,.... Daca il accelerez fara cuplu in cutie in gol nu se aude nimic .sigur are ceva pe la cutie, sau tampoane nestranse(nedescoperite) pe undeva fiindca am pus masina pe rampa si am ctr tot ce se putea ctr-la dar toate par a fi la locul lor. Astept sa vad de unde crapa......

                      Comment


                      • #26
                        Si eu patesc acelasi lucru dar destul de rar... cand accelerez brusc si schimb imediat viteza in momentul cand ridic piciorul de pe acceleratie se aude un clanc gen metal pe metal... nu vad de unde poate fi dar nu cred ca e foarte grav.

                        Comment


                        • #27
                          Planetarele mai mult ca sigur sunt cauza.Ar mai putea fi si din cutie sau tampoane dar foarte putin probabil pentru ca daca ar fi fost cutia ar fi facut zgomot,ar fi huruit ar fi agatat treptele...si cat despre tampoane ar fi trepidat motorul de se simtea in toata masina plus ca s-ar fi miscat si schimbatorul in timpul mersului.Incearca sa verifici si suruburile de la cadrul motorului daca sunt stranse bine.

                          Comment


                          • #28
                            Ciudat ca spui de trepidatii in toata masina ... de la o vreme a cam inceput sa tremure cu motorul rece si la relanti ... cand o turez si se incalzeste motorul trece :-? m-ai pus pe ganduri

                            Comment


                            • #29
                              salut! si inainte de a posta imi cer scuze daca o sa va simtiti jicniti dar asta e adevarul.e prima masina diesel?ai mai condus asa ceva? sti cum se conduce? te-ai interesat sa ai cunostinte minime in exploatarea motoarelor diesel?si acum date tehnice pentru motorul 1.5 dci. incepem de la cuplul motorului pe care fabricantul il da ca maxim la 2200rot/min. deci cuplul maxim ce este scris in manualul de exploatare este 2200rot/min. hai sa incepem de aici. aici se intra intr-o treapta superioara a cutiei de viteze(adica trebuie sa schimbi viteza). ce cauti tu la 3500 de rot/min?? pe un motor de 1.5 dci?? cand cuplul maxim este 2200 si turatia maxima este 4000de rot/min? unde te trezesti la itp?? tot ce depaseste 2200 de rot/min la acest tip de motor(nu este valabil pentru toate motoarele diesel el difera in functie de capacitatea cilindrica a lui), duce la uzura prematura si consum ridicat.ce stii despre turbosuflante si protectia lor in exploatare?? ai citit pe undeva ca trebuie sa dai talpa brusc pana la 3500rot/min. ca face bine la turbosuflanta?stii cum se porneste se exploateaza si se opreste un motor cu turbina?sigur ca nu!!da te miri cand auzi pocnituri!! sfatul meu e sa te documnetezi in exploatarea motoarelor turbodiesel daca nu vrei sa scoti cat de curand bani din buzunar.
                              Last edited by onciu_mircea; 20 July 2010, 17:48. Reason: greseala de tipar

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by onciu_mircea View Post
                                salut! si inainte de a posta imi cer scuze daca o sa va simtiti jicniti dar asta e adevarul.e prima masina diesel?ai mai condus asa ceva? sti cum se conduce? te-ai interesat sa ai cunostinte minime in exploatarea motoarelor diesel?si acum date tehnice pentru motorul 1.5 dci. incepem de la cuplul motorului pe care fabricantul il da ca maxim la 2200rot/min. deci cuplul maxim ce este scris in manualul de exploatare este 2200rot/min. hai sa incepem de aici. aici se intra intr-o treapta superioara a cutiei de viteze(adica trebuie sa schimbi viteza). ce cauti tu la 3500 de rot/min?? pe un motor de 1.5 dci?? cand cuplul maxim este 2200 si turatia maxima este 4000de rot/min? unde te trezesti la itp?? tot ce depaseste 2200 de rot/min la acest tip de motor(nu este valabil pentru toate motoarele diesel el difera in functie de capacitatea cilindrica a lui), duce la uzura prematura si consum ridicat.ce stii despre turbosuflante si protectia lor in exploatare?? ai citit pe undeva ca trebuie sa dai talpa brusc pana la 3500rot/min. ca face bine la turbosuflanta?stii cum se porneste se exploateaza si se opreste un motor cu turbina?sigur ca nu!!da te miri cand auzi pocnituri!! sfatul meu e sa te documnetezi in exploatarea motoarelor turbodiesel daca nu vrei sa scoti cat de curand bani din buzunar.
                                Sfatul meu e sa taci din gura ca esti vai de capul tau si nu ai nici cele mai mici cunostite in domeniul motoarelor cu ardere interna si mecanica. Daca taceai filozof ramaneai!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google