Pocnitura La Ridicarea De Pe Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut!
    Cred ca acelasi zgomot il am si eu (la 32000 km-cu 1.6 8V). Initial am observat pocanitul cand opream si bagam in marsarier, iar apoi am constatat ca se auzea si cand schimbam din treapta 1a intr-a 2a. Dupa ce am citit thread-ul acesta am verificat daca se aude zgomotul si in frana de motor si raspunsul este ca da, dar numai in treptele 1 si 2, daca accelerez brusc pana pe la 2500rpm si apoi iau piciorul de pe acceleratie. Zgomotul corespunde descrierii lui Flipper, in sensul ca se aseamana cloncanitului de la pornirea a/c. Inca o chestie ar fi ca se simte acel pocanit si in maneta schimbatorului, dar nu prea tare.
    Astazi m-am uitat sub masina si am constatat ca si la mine e rupt cauciucul de la bieleta de preluare cuplu, ca si la Flipper, deci tind sa cred ca asta e cauza!
    Stie cineva cam cat costa aceasta bieleta sau daca se poate schimba numai bucsa respectiva?

    Comment


    • #32
      Originally posted by Flipper View Post
      Sfatul meu e sa taci din gura ca esti vai de capul tau si nu ai nici cele mai mici cunostite in domeniul motoarelor cu ardere interna si mecanica. Daca taceai filozof ramaneai!
      stii ce urmeaza dupa zgomotul asta?? schimbatul turbosuflantei!! da asta e om trai si-om vedea pe pielea ta

      Comment


      • #33
        Vezi ca cine rade la urma rade mai bine.

        Comment


        • #34
          Salut. Deci acea pocnitura am avut-o si eu. De 2 ori. Si de fiecare data au fost injectoarele. La decelerare cand injectoarele ar trebui sa se inchida complet unul sau mai multe nu se inchid iar motorina care mai intra in piston(e f. putina) face explozie. Va spun in cunostinta de cauza pt. ca am patit-o de doua ori. Dupa ce am citit acest post am o intrebare pt. cei care au aceasta problema: puneti cumva toti motorina Efix pt. ca eu numai deasta am folosit si ma intreb daca nu cumva ea e de vina. A doua oara am reparat si pompa pt. ca dadea pilitura dar cei care mi-au reparat-o au zis ca nu au mai intalnit acel zgomot la injectoare. Ideea e ca acel zgomot se amplifica in timp(de obicei cand cade si al doilea si al treilea vei auzi doua sau trei pocnituri consecutive) iar in final vor da pe la retur motorina si masina va porni f. greu. Astept sa-mi spuneti ce motorina folositi.

          Comment


          • #35
            Eu numai exif puneam, dar masina nu o mai am, am vanduto, asa ca acum dorm mai linistit ca un bebelus... Nu cred ca motorina efix e de vina, rompetrol face dupa parea mea si a multora unul dintre cel mai calitativ carburant care se vinde pe piata din romania. Cu motorina efix nu am avut probleme la -30 grade masina pornea dimineata la sfert de cheie, alti prieteni cu motirina de la petrom de exemplu la -30 nu a vrut sa porneasca nici in ruptul capului desi aveau masini mai misto ca loganul. Deci nu motorina efix e de vina zic eu, ci calitatea execrabila a sistemuli de injectie delphi. Pentru posesorii de DCI sfatul meu prietenesc: scapati de ele pana nu ramaneti lefteri!!!
            Last edited by Flipper; 7 October 2010, 13:17.

            Comment


            • #36
              Nu ma gandesc ca e motorina proasta in sensul ca are apa sau alte balarii ci ca ar fi prea aditivata pt. sistemul asta de ***** delphi. Eu recunosc ca am bagat si bidon la greu chiar daca tot efix avea in el dar ce era pe la fundul acelor bidoane numai bunica stie. Eram curios daca apare acel pacanit indeosebi la cei care folosec efix sa stiu sa schimb peco.

              Comment


              • #37
                pe zi ce trece ma minunez ce idei au unii si ce mecanica cunosc altii
                pocnitura poate fi cauzata de la vreun tampon de sustinere a motorului(aici intra si tamponul de rasturnare al motorului care vine sub masnia,la unele masini e din plastic la altele din aluminiu,cele bune sunt din aluminiu cu care vine echipate daciile logan pick-up),de la vreuna din flansele amortizoarelor,sau chiar amoritzoare,de la tampoanele tobei,de la vreo bucsa antirulliu,pot fi si planetarele,eu cred ca e o diferenta intre cuvintul pocnitura la decelerare si detonatie sau rateu in compartimentul motor cauzata de vreun injector prost
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #38
                  Fratilor eu am avut 3 bc. dci si le-am vandut pe mai nimic la cate probleme am avut cu ele si alimentam de la peco consacrate miiiii de euro sa le ia dracu sistemul delphi acum am un prieten ce a cumparat din germania ford 2,0 tdci cind am vazut injectoare si pompa delphi iam spus o sa iti blestemi ziua cand ai cumparato si nu a trecut mult cam 15 zile si nu mai porneste cum trebuie nu poate sa depaseasca 150 ca se opreste motorul si multe altele.Bafta.
                  Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                    pe zi ce trece ma minunez ce idei au unii si ce mecanica cunosc altii
                    pocnitura poate fi cauzata de la vreun tampon de sustinere a motorului(aici intra si tamponul de rasturnare al motorului care vine sub masnia,la unele masini e din plastic la altele din aluminiu,cele bune sunt din aluminiu cu care vine echipate daciile logan pick-up),de la vreuna din flansele amortizoarelor,sau chiar amoritzoare,de la tampoanele tobei,de la vreo bucsa antirulliu,pot fi si planetarele,eu cred ca e o diferenta intre cuvintul pocnitura la decelerare si detonatie sau rateu in compartimentul motor cauzata de vreun injector prost
                    Bine mai tampon. Sper sa nu ai parte de nici o pocnitura dar daca o sa ai sa iti aduci aminte de mine. Dupa tine ce inseamna faptul ca dupa schimbarea injectoarelor nu se mai aude nici o pocneitura? Ca e tamponul influentat de cat de noi sunt injectoarele?

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by tavi_gg View Post
                      Bine mai tampon. Sper sa nu ai parte de nici o pocnitura dar daca o sa ai sa iti aduci aminte de mine. Dupa tine ce inseamna faptul ca dupa schimbarea injectoarelor nu se mai aude nici o pocneitura? Ca e tamponul influentat de cat de noi sunt injectoarele?
                      Lasal sa creada ce vrea daca se crede mare mecanic, mai bine ar tine cont de ce zicem noi ca suntem patiti si vorbim din experienta nu din auzite ca el.

                      Comment


                      • #41
                        pocnitura motor cauzata de injector zic unii

                        1 eu nu te-am facut in vreun fel,dar la cata educatie ai nu am vreo pretentie
                        2 injectoarele ti-au fost schimbate probabil pt ca te-au vazut cei din service ca esti vreun habarnist* in tainele mecanice si te-au halit de niste bani,daca ti le-or fi schimbat,poate ti-au schimbat altceva care intradevar pocnea,dar nicidecum injectoarele,iao logic,injectorul e controlat electronic,piesa care controleaza returul motorinei e dintr-un material nemetalic 100%,mai are un arculet si o duza,ce ar putea sa pocneasca la astea atit de tare in cat sa ai tu urechea asa de fina sa auzi ca pocneste

                        aici ai si o prezentare a unor colegi de forum care au avut curajul sa isi demonteze injectoarele si sa si explice ce si cum,
                        1. pt benzinar http://www.loganclub.ro/forum/tutori...mpi-t1204.html
                        2. pt dizal http://www.loganclub.ro/forum/cum_re...i+injectoarele

                        poze cu injectorul si piesa care calibreaza debitul motorinei pe retur,la injector ai la
                        1. duza unde motorina curge sub presiune,gen spray
                        2. acolo vine piesa care regleaza debitul returului
                        3. acolo e supapa controlata electronic care deschide si inchide debitul de motorina spre injector din ECU



                        *habarnist = unul care nu are habar ,necunascotor...in general acest tip de oameni sunt adesea pacaliti
                        STIMA ALL !!!
                        Attached Files
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google