Salutare!In spatele filtrului de aer este o teava destul de groasa pe care exista un senzor(zic eu ca sar ocupa cu aerul).Pe acel senzor este o pata de ulei care cred ca a supurat pe acolo.Intrebarea este :e normal asa aveti si voi?Sau trebuie sa ma duc la service(este inca in garantie).
Ulei Pe Senzor
Collapse
X
-
Sa fie furtunul care se duce in turbina? Pune o poza sa ne dam seama.
-
Nu am cu ce poza.Furtunul este in forma de za la care sa taiat unul din capete.Putin mai sus de acel senzor este si un furtunas de diametru mic care vine de undeva de jos si se infige in acea teava(furtun).Acest furtun este pus in pozitie orizontala de sus in jos(nu stiu daca mam exprimt bine).
Si cred ca se duce in turbina.
Comment
-
Exact ce intuiam. Nu e normal sa fie ulei acolo, trebuie neaparat o vizita in service pentru a schimba furtunul.
Comment
-
Am reusit ,sper.
Originally posted by decrvl View PostAm reusit ,sper.Last edited by Seba; 21 April 2009, 10:50.
Comment
-
da. daca se refera la vana de recirculare sau absorbtia gazelor de carter, da e normal sa fie atmosfera bogata un vapori de ulei. dar nu e normal sa dea pe dinafara...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Dupa ce am scris la vocea clientului exact ce vam povestit si voua,am fost sunat sa ma duc inca odata(asta fiind luni)iar miercuri mia fost inlocuita piesa cu totul pe garantie(am fost la un alt nene dacotec care a hotarit pe loc schimbarea piesei).Piesa tin sa va spun ca a fost trimisa miercuri dimineata cu serviciul rapid(am fost surprins cit de repede sau miscat).Cam asta a fost.
A,la demontat cind a scos egr a mers usor dar cind a fost sal bage la loc sa chinuit vreo 20 de minute.A dat cu smirghel fin pe pereti a luat la perie corpul egr dupa care a intrat(a dat si cu putin ulei pe suparafata sa alunece). A procedat bine sau trebuie sa ma astept si la altceva?
Comment
Comment