Schimbare / Purjare Filtru Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by lord_wader View Post
    bun sfat asta cu punerea contactului de 2 -3 ori pe timp rece.mecanicii batrani au confirmat faza asta chiar si la papucul diesel
    Vezi ca esti off topic...si hai sa iti si raspund si incheiem off topicul...iarana daca pui de doua trei ori contactul vei avea surpriza sa observi ca becul de la bujii nu se mai aprinde si a doua oara/a treia oara...end offtopic.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Originally posted by valeriuciprian View Post
      Vezi ca esti off topic...si hai sa iti si raspund si incheiem off topicul...iarana daca pui de doua trei ori contactul vei avea surpriza sa observi ca becul de la bujii nu se mai aprinde si a doua oara/a treia oara...end offtopic.
      Daca iarna pui contactul de doua trei ori se poate sparge electrodul din cauza frigului o singura data e suficient [ nu recomand nu e un caz izolat ]
      mecanicii batrini erau buni o data acum e alta generatie de motoare

      Comment


      • #18
        @B 74 NYT spune-ne si noua cum iti dai seama daca hartia filtrului are apa, il storci, ii faci teste chimice? Cat despre purjarea filtrului de motorina... asta este cea mai mare prostie care s-a inventat vreodata (presiunea aerului nu se compara cu presiunea motorinei si apar microfisuri in hartia filtrului). Filtrul de motorina schimbat la maxim 15.000 km este sfant (prelungeste mult viata injectoarelor)!

        Comment


        • #19
          evident ca nu fac teste chimice iar apa din motorina ti-o arata un senzor pe care eu il am pe filtru la fundul lui,e afla de la mine ca eu purjej mereu filtrul de motorina la fiecare 5000 km si uite ca sfantul care schimba filtrele la 15.000 fara purjari au mai mari sanse de a strica injectoarele,de ce pt ca o data ce mizeria a trecut prin filtru sau chiar pilitura si a intrat pe conductele pompei si in injectoare adio arme se prapadesc injectoarele in cel mai bun caz sau pompa in cel mai rau caz
          cat despre tinerea contactului de 2-3 ori o faceam si pe golf 3 sau 4 si nu mi s-a spart niciodata nimic asta cu asa zic mosii iti zic eu ca o zic bine,spargere bujiilor o faci cand pui contactul si uiti sa al mai iei sau releul care dupa un anumit numar de scunde nu mai e functional si atunci decuplarea lor nu se mai face si iarasi se sparg,asa ca.....nu o zic in nume de rau nici nu ma supar si daca v-am suparat pe vreunu scuzele de rigoare




          DRIVE SAFE
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #20
            In ce consta purjarea? Doar se goleste filtrul de motorina si apoi se monteaza la loc? se mai sufla cu aer comprimat se mai face ceva?Cat costa purjarea in service?

            Comment


            • #21
              pur si simplu desfaci un fel de supapa pe filtrul de motorina care e special montat pt operatiunea de purjare,al lasi sa curga,apoi pui contactul sau o poti face si cu motorul pornit,dar desfaci mai putin acea supapa al lasi sa curga cat doresti sau daca ai posibilitatea a pune un tifon sa vezi si ce iese din filtru e ok,dar mai greu din cauza spatiului si asa se face o purjare,o zi buna tuturor
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #22
                De unde se poate cumpara un filtru de motorina(din acela de origine Dacia) ??

                Comment


                • #23
                  Originally posted by logan_diesel View Post
                  De unde se poate cumpara un filtru de motorina(din acela de origine Dacia) ??
                  de la orice dealer autorizat dacia,sau de la orice magazin de piese auto care vinde si piese de origine,sa nu cumperi altceva ca patesti ce a patit un coleg forumist,de a trebuit sa schimbe pompa injectore common-rail
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #24
                    Sper ca am postat pe un subiect de interes.
                    Am schimbat filtrul de motorina la 12.500 odata cu repararea unui injector.
                    L-am desfacut ca sa scot hartia filtranta. Cred ca e prima si ultima data cand mai fac asta, deoarece te murdaresti serios de motorina iar tabla aia cred ca are > 0.5mm si e greu de taiat iar aschiile rezultate iti pot intra in piele si de asemenea risti sa te tai.

                    Hartia arata asa:

                    Se observa ca in partea de jos e inchisa la culoare, span nu era, dar erau cateva resturi ca de ulei cleios inchegat, provenit de prin rezervor cred.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      ai alimentat numai din peco sau si din bidoane?
                      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by FLR View Post
                        ai alimentat numai din peco sau si din bidoane?
                        Cat a fost filtrul asta pe masina da. Nu am masina de noua. De obicei din iasi de la Petromul din baza 3 sau din Vaslui asta ca sa comparati cei care aveti curiozitatea, cu efectele altor carburanti de la alte statii.

                        Comment


                        • #27
                          Buna seara. Azi am fost la mecanic ptr schimb ulei , fitru aer , filtru ulei , filtru motorina, etc. Pe scurt , dupa ce a schimbat filtru de motorina , a dat la aceea para apoi am pornit , dar nu se mai stinge martorul de la bujie incsadescenta. Masina functioneaza normal , dar este problema aceasta. Ce poate fi ? Multumesc anticipat celor care o sa raspunda.

                          Comment


                          • #28
                            Doar o idee. Poate nu-i bun senzorul din filtrul de motorina. Asa am patit eu. dupa ce am schimbat senzorul s-a stins becul. Incearca sa-l schimbi cu cel vechi daca mai ai ala.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #29
                              Mersi pentru sfat , o sa incerc si asa.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by X@by View Post
                                Doar o idee. Poate nu-i bun senzorul din filtrul de motorina. Asa am patit eu. dupa ce am schimbat senzorul s-a stins becul. Incearca sa-l schimbi cu cel vechi daca mai ai ala.
                                din cate stiu eu nu pe filtru e senzorul de apa,ci pe cablul care se ataseaza prin rotire pe filtrul de motorina,nu contest ca nu ti l-a schimbat,dar dubios faptul ca ti-a ramas aprins martorul pt bujii si apa in motorina aprins

                                eu am schimbat filtrul de motorina prima data la 34.000km,acum urmeaza sa al schimb la 70.000 km,sa vedem ce gasesc si eu in filtru,sunt curios,eu am alimentat de noua numai si numai OMV sprint diesel,iar din 10 in 10.000 km am adaugat si un bidonas de curatare instalatie alimentare ,sa vedem ce oi gasi
                                sigpic
                                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google