ulei diesel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by culaurentiu
    Pana acum am facut revizia la Adras de pe Caravanei.[...] M-au jupuit de bani la revizie
    Spune-mi te rog daca stii , astia din Caravenei te lasa cu uleiul ales de tine la schimb, in perioada de garantie ?

    Comment


    • #17
      Am uitat sa precizez. Reviziile in afara de ultima le-am facut la Adras din Caravanei. Pana acu m-au lasat sa vin eu cu uleiul. Cand au zis ca nu se mai poate, plus altele, am renuntat la ei. Ultima revizie, la care m-au si jupuit de bani, a fost la Meridian Vest.
      Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

      Comment


      • #18
        Asa e la Meridian, la ei orice lucru costa mai mult ca la alt service, nu mai zic de accesorii, care sunt duble la pret.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Am facut si eu la Meridian de 2 ori si m-am lecuit. Zici ca au piesele poleite cu aur la ce preturi practica!

          Comment


          • #20
            Atunci va intreb, si voi unde faceti reviziile? va lasa cu uleiul vostru? cat costa o revizie sa zicem de 30 000 km?
            Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

            Comment


            • #21
              La Dacoserv, te lasa cu uleiul tau, te lasa sa stai langa masina si daca ai noroc iei piesele mai ieftine, de la baieti.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Saru' mana de informatie. M-am dus la Meridian ca mi-a recomandat cineva, ca nu stiam la Dacoserv ce si cum. Desi inainte de recomandare la ei vroiam sa ma duc.
                Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

                Comment


                • #23
                  Revin cu informatiii!!! Sa nu va duceti la Meridian. Is sub orice critica.
                  Cand m-am dus premergator reviziei, le-am semnalat ca am un furtun la motor la care e strapunsa protectia, si sa vada daca trebuie schimbat ceva, si pana la revizie sa vina piese, s-a dovedit a fi furtunul de la recuperare vapori de ulei. Era strapunsa teaca de protectie, e cu insertie metalica parca si furtunul era mancat dar nu strapuns. Au zis ca nu are nimic, si atunci le-am zis, ca daca e trapunsa protectia, pa si la revedere, sa-l inlocuiasca. NU si NU ca garanteaza ei ca nu are nimic, ca imi da tel lui (mecnaicu) si vine si ma ridica si rezolva problema daca se intampla ceva (in Italia ) ca nu au acu pe stoc, etc. Nu au vrut in ruptul capului sa-l schimbe, o panarama de furtun, care costa sub 50 000 ROL. Dupa revizie idiotul care mi-a pus calculatorul pe masina mi-a dereglat contactorul de la STOP, si se aprindeau foarte tarziu stopurile desi masina frana destul de tare. Am mers ca cu oul, si pana la servici aveam "frigiderul plin" de la cei din spatele meu.
                  Aseara m-am dus sa rezolve problema. Si a zis ca intra in frana de motor (concluzia lui), ca se regleaza initial. Pe urma i-am zis ca stopurile trebuie sa se aprinda inainte de a frana efectiv masina si trebuie un delay ca cel din spate sa semnaleze din timp intentia. Pe urma zice ca nu se poate. La ITP te respinge pentru asta. Pe urma i-am zis sa-l schimbe, si zice ca nu are cum, de ce?, zice ca nu e tipu' respectiv de la magazie pe tura II. Ca daca vreau sa ma duc sa-mi cumpar unu', si m-a umplut de draci. I-am zis ca masina e in garantie si ca sa-l schimbe. El zice ca functioneaza acu, cum naiba sa functioneze daca el per ansamblu nu intruneste normele de securitate. A reglat ala mai bine, dar masina tot franeaza la apasare forate usoara fara sa se aprinda stopurile.
                  De mentionat ca la diesel sunt 2 conacte pe sist de frana, unu in pompa de frana, celalalt la pedala. In mom in care cel de la pedala se actioneaza transmite ECU-ului si intra in frana de motor. Tipu' cand a reglat prima data, mi-a zis abia aseara, a zis ca normal e sa actioneze intai cel din pompa si pe urma cel de la stopuri. Ne-am certat ca la usa cortului, ca sa nu mai zic ca NU AU VRUT SA-MI dea nici o hartie prin care sa se spuna ce s-a facut si in ce stare este. Cu alte cuvinte eu nu am nici o dovada ca am semnalat ceva si nu s-a facut nimic la ea.
                  O sa ma duc la Dacoserv sa rezolv problema cu furtunul si contactorul dupa ce revin din concediu.
                  Am sunat aseara si la VC (vocea clientului) si au zis ca trebuie sa investigheze si ca in minim 2 zile o sa fiu contactat. Le-am zis ca o sa fiu pe roaming cand o sa sune si sigur nu o sa raspund, iar tipa a zis sa revin cu sesizarea in ianuarie cand ma intorc pentru ca ei nu pot tine o sesizare deschisa pana atunci.

                  Regret enorm ca tara asta e locuita!!!
                  Regret ca au venit cei de la Renault, care ii doare in pix de romani!
                  Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Eu le-o faceam mai simplu daca eram inlocul tau. Le ceream numele tuturor celor care au lucrat la masina, luam telefonul si pe loc, in fata lor, sunam la VC. Sa-i fi vazut ce fete faceau...
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Se pare ca VC are ceva influenta. Asta ma bucura, pt. ca au totusi ceva control la ceea ce se intampla in service-uri.

                      Comment


                      • #26
                        eu am fost acum 2 saptamani la nesti si mi-a pus ulei mobil 5W-40.

                        Comment


                        • #27
                          Poti sa spui exact de care Mobil (sau sa faci o poza...)

                          Comment


                          • #28
                            din propria experienta va spun, am 40.000km , la prima revizie, la revizie mi-au pus Halvoline dar pe la 8000km au inceput sa se auda culbutorii la pormirea la rece, la 20.000km au pus ulei Oil Dacia pe la 26.000k "clantaneau" culbutorii destul de urat si ca sa nu mai fac schimbul pt 4000 de km i-am pus cel mai ieftin aditiv de ulei la 30.000 m-am suparat si nu m-am mai dus la garantie si mi-am facut-o singur si i-am pus ulei Castrol RS 10 W 60 si va zic ca sunt foarte multumit de cum de comporta motorul chiar si acum de cand a dat frigul. Mai am putin si fac 40.000 si ma gandesc sa ii bag Castrol Magnatec 5 W40. Are cineva de obiectat in privinta acestui ulei????

                            Comment


                            • #29
                              e un ulei foarte bun; la prima revizie (la 10.000 km) i am bagat castrol dynatec 5w40, la a-2a dacia oil (cam clantaneau culbutorii la rece) iar acum am castrol 5w40 magnatec, e ok uleiul, merge bine si motorul
                              Last edited by crististreulea; 24 December 2007, 11:29.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Octavian___28
                                Poti sa spui exact de care Mobil (sau sa faci o poza...)

                                parca sa zic ca dasta era...nu am mai pastrat cutia.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google