ulei diesel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atasez si poza din care se vad mai clar ambalajele.
    Attached Files

    Comment


    • Originally posted by lord_wader View Post
      ... nu am mai vazut pana acum la ambalaj de plastic.
      Uite încă o poză de control !
      Attached Files

      Comment


      • Ampt amesteci borcanele
        Filtrul tau (pentru euro 5) este f diferit (forma, dimensiuni) de cele pentru euro 3+4!
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • antonica_78 daca vrei motor silentios foloseste metabond gold.garantat mai silentios.
          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

          Comment


          • Originally posted by 77sky View Post
            Ampt amesteci borcanele
            Filtrul tau (pentru euro 5) este f diferit (forma, dimensiuni) de cele pentru euro 3+4!
            Discutam strict despre ambalajul sub formă de pungă de plastic, să stea colegul @lord_wader liniştit !
            Într-adevăr la euro 5 codul şi filtrul de aer este diferit, tocmai de aceea am ataşat o poză din care să se vadă foarte clar codul !

            Scuze dacă am creat confuzie !

            Comment


            • Originally posted by 77sky View Post
              Am luat si eu filtru din acela, cred ca sunt la al 3-lea de acest gen, original, France, 55 lei, cu pasla
              Daca are pasla e clar original, eu luasem pana acum tot cu pasla dar in cutie si la pret promotional 80RON parca
              Ultima data am luat de reno clio(asa scria pe cutie, si vanzatoarea m-a asigurat ca se potriveste) cu burete si a costat vreo 60, s-a potrivit bine, perfect chiar.

              Iar uleiul eram curios pretul, pt. ca in supermarketuri e 45-48RON/bidonul deci 5L ar insemna aproape 200RON ori eu gasisem in toamna cu 135RON si chiar eram curios daca a fost sau nu Fake.

              PS: Matei sa ne spui in cat timp(km) se innegreste uleiul, desi tu ai E5, la mine s-a innegrit ceva mai tarziu, unii zic ca nu e bine, altii ca e bine.

              Comment


              • Folosesc Aral 10w40 nu spun ca este un ulei "silentios" dar isi face treaba si acum la 80.000 nu am completat de la schimb la schimb . Parerea mea este ca motorul sa foloseasca de fiecare data acelas ulei , sa se schimbe producatorul doar in cazul in care exista probleme

                Comment


                • O sa spun in cat timp o sa se innegresaca uleiul. Eu am EURO 3.

                  P.S. filtrul de aer pe care l-am cumparat este cel cu burete.

                  Comment


                  • Originally posted by Claudeel View Post
                    Proasta calitate?
                    Eu unul tot Castrol Magnatec 10w40 i-am aruncat si acum nu imi mai "papa: ulei. Eu unul zic ca pentru cativa lei mai bine bagi ceva mai bun,sunt foarte multumit de castrol,darfiecare face ce vrea cu masina lui
                    Sunt de acord si eu am folosit elf pana pe la 70mii km acum am 110 mi km si si de la 70 mii km am trecut pe castrol Magnatec10w40 confirm papatul uleiului cam 100 de grame la 10 mii km inainte de 70 mii km cand foloseam elf...acum de cand folosesc castrol...masina e la fel din punct de vedere zgomot sau vibrati...ce pot spune e ca pun intotdeauan carburant aditivat si se simte e mai agila si zgomotele au disparut cu desavarsire...

                    Comment


                    • eu unu nu mai fac reviziile la serice de cand a iesit masina din garantie, nu are nici un rost si asa ce imi fac astia gratis imi faceau aia de la service pe o gramada de bani, iar ca ulei de 4 ani bag in masina numai mobil 1 10 w40 special pt diesel si pot sa va zic ca sunt super multumit de cum merge motoru.
                      sigpic

                      Comment


                      • Ce stiti de uleiul Mannol pt motoare disel?

                        Comment


                        • Ulei Recomandat Pentru Dci

                          Salut. A un logan 1,5 dci 65 cp din 2006 cu 230k la bord. Pana acuma am bagaat numai aral 10w40 si ulterior am trecut pe elf 10w40. Acuma vreau sa trec pe castrol 5w40 . Intrebarea mea ar fi daca as trece de pe 10w40 pe 5w40 exista vreun risc sa se intample cevaa la motor? Mentionez ca motorul si la kilometrii astia merge excelent, nu scoate gram de fum , porneste la sfert etc. Am mai citit in alte topicuri ca cica daca treci de pe 10w pe 5w ar exista riscu sa ai probleme cu presiunea. Va rog daca ati putea sa ma ajutati si pe mine cu un sfat. V-as ramane recunoscator daca m-ati ajuta . Multumesc anticipat si va doresc tuturor drumuri bune fara incidente
                          Last edited by 77sky; 23 April 2012, 14:40.

                          Comment


                          • cel mai bine 10w40

                            Comment


                            • La kilometri tai chiar e recomandat 10w40. E mai gros.

                              Comment


                              • OK. Multumesc frumos. Si daca as pune castrol Magnatec 10w40 ar fi mai bun decat elf? Cinevaa cu vreo parere? Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google