ulei diesel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ulei recomandat?!

    Originally posted by Octavian___31 View Post
    Da, nu are rost (numai daca esti ''killer'') sa schimbi uleiu la 5000.
    Daca vrei sa bagi un ulei performant in dieselu' tau, vezi ca este 10W40 full sintetic (din cate stiu, si pt. diesel). Nu e un motor de turatii in care sa bagi 5W40...Sau baga 10W40 de la Havoline, foarte bun.
    Tot citind pe forum am ajuns la concluzia că uleiul recomandat pentru un dCi este Castrol Edge Turbo Diesel 5w40 (și Mobil1, ori Elf), oricum 5w40... Tu spui 10w40. Până la urmă care e recomandat 5w40 ori 10w40 (sintetice amândouă bineînțeles) ? Mersi ;)

    P.S: Oricum pentru mine faptul e consumat, astăzi am luat Castrol 5w40
    Last edited by SiC41; 17 January 2010, 12:47.
    Succesul nu e determinat de ceea ce obţii când ajungi la destinaţie, ci de ceea ce devii de-a lungul drumului. [Zig Ziglar]

    Comment


    • #62
      10w-40 nu-i ulei semisintetic ?

      Comment


      • #63
        Originally posted by vily pisica View Post
        10w-40 nu-i ulei semisintetic ?
        ba da.
        totusi cine poate sa ne spuna ce ulei recomnda efectiv producatorul, 5w40 sau 10w40? ca ambele se cam incadreaza daca e sa ne uitam pe cartea tehnica a loganului
        ma refer la specificatiile API si ACEA
        Last edited by lord_wader; 23 January 2010, 11:52.

        Comment


        • #64
          Recomandari uleiuri
          Attached Files

          Comment


          • #65
            Raspuns: 5W40

            Daca ne uitam la diferenta de pret, nu merita sa ne complicam cu 10W40. Producatorul scrie si in carnetul de intretinere ca uleiul recomandat este 5W40 si ca este functie de temperaturile exterioare unde ruleaza masina. Sunt date si situatiile cand schimbul de ulei trebuie facut la km si/sau intervale de timp diferite fata de conditiile normale de utilizare.
            In schimb, tot producatorul sugereaza intr-un grafic ca gradul de ulei ce trebuie utilizat in functie de temperatura exterioara este: 5W40 pana la -25 grade Celsius pe cand 10W40 pana la -20 grade Celsius. Deci daca bagati multi km si faceti revizia de mai multe ori pe an, ar insemna ca vara puteti utiliza chiar si 15W40.
            Avand in vedere ca nu se scurge tot uleiul din motor la o revizie si ca 5W40 este full sintetic, iar 10W40 semi sintetic, aditivii care teoretic ar trebui sa influenteze doar temperatura minima la care uleiul isi pierde propietatile de ungere - acesta devenind prea vascos, mai au si unele propietati de curatare, combinare cu gaze, etc...merg pe ideea ca nu merita schimbat gradul, adica sa-l folosim pe cel indicat de producator, dar nici Marca de ulei.
            Am mers pe mana lor pana acum (ELF - produs la Lubrin Brasov) si nu am avut nici o problema (5W40 - 90.000Km pe diesel, 5W30 - 84.000Km pe un 1.4 MPI).
            Chiar merita sa faceti teste pe motoarele voastre?

            Comment


            • #66
              10W40 Castrol Magnatec diesel -87000km. fara probleme la motor ,atit la pornire la rece -18 grace celsius cit si la cald si bineinteles reviziile la timp.136lei -4 litri la Interex

              Comment


              • #67
                Buna seara. As dori sa intreb, la un dci ( 86.000 km ) , de 3000 de km a fost schimbat uleiul - MOBIL 1, 10W-40 semisintetic cu norma B3, ce este de facut , sa mai fie lasat pana la 10.000 de km ( afecteaza la ceva ? ) sau schimbat urgent cu un Castrol Magnatec Diesel 5W-40 sintetic sau Aral 5W-40 tot sintetic , acestea avand norma B4 recomandata de fabrica ptr diesel ? Multumesc.

                Comment


                • #68
                  Stai linistit ca si eu am mers 14000 km cu mobil super s 2000 ,si la fel ca tine am observat dupa vreo 2000 km ca nu are norma b4 si ca o ironie dintre dacia oil ,elf si castrol magnatec 5w40 cel mai mult mi-a placut cum se auzea turbina cu Mobilul.

                  Comment


                  • #69
                    Daca pe cutie scrie SM(API) si B3/B4(ACEA) si este 5W40 ar fi bun pentru diesel?Ma refer mai ales la ce scrie la norma API adica SM care se refera la benzina!

                    Comment


                    • #70
                      da, e bun colegule, acelasi castrol edge folosesc si eu, se merita
                      lipsa text

                      Comment


                      • #71
                        Multumesc pentru raspuns mariandci.

                        Comment


                        • #72
                          Norma API cf este numai pentru diesel
                          iar API sm,sj.....este pentru benzina
                          daca scrie amindoua norme pe cutie API sm/cf se poate folosi pentru amindoua motorizari

                          Comment


                          • #73
                            castrol magnatec 5w 40 se aude ca e foarte bun la dci urile noastre
                            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                            Comment


                            • #74
                              Ai dreptare e foarte bun
                              Care aveti posibilitatea propun sa faceti un test cu uleiul cumparat ungeti o tabla cu uleiul care lati luat
                              Apoi incercai sa spalati cu petrol uleiul de pe tabla unsa,uleiul care se spala mai greu acela e cel mai bun

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by alindincluj View Post
                                Buna seara. As dori sa intreb, la un dci ( 86.000 km ) , de 3000 de km a fost schimbat uleiul - MOBIL 1, 10W-40 semisintetic cu norma B3, ce este de facut , sa mai fie lasat pana la 10.000 de km ( afecteaza la ceva ? ) sau schimbat urgent cu un Castrol Magnatec Diesel 5W-40 sintetic sau Aral 5W-40 tot sintetic , acestea avand norma B4 recomandata de fabrica ptr diesel ? Multumesc.

                                Cand pui 5W dupa 10W ar trebui sa verifici si presiunea uleiului. Daca merge suficient de mult pe 10W arcul pompei se "obisnuieste" cu acest ulei si poti avea surpriza ca dupa un schimb cu 5W sa ai presiune foarte mica.
                                Nu spun din auzite, eu sunt patit.
                                ECUFix
                                Please don't visit my homepage!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google