ulei diesel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B-53-SDP View Post
    Eu am 51 000 km si de la 20 000 km merg numai cu ELF Evolution 5w40 SXR si nu am nici o problema cu motorul si este foarte silentios.
    Sustin ce ai scris tu. Si eu folosesc acelasi ulei de cand am masina (40 000 Km) , si niciodata nu am avut probleme. Tot timpul mi-a pornit "la sfert", indiferent ca afara au fost -20 grade sau + 40.
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • Eu am 5W40 la 200k km si e OK.
      Nu va grabiti sa bagati 10W decat daca aveti probleme cu consumul de ulei.
      ECUFix
      Please don't visit my homepage!

      Comment


      • Originally posted by onciu_mircea View Post
        eram sigur de aia am si scos o perla)eram sigur!!! da tot te prin eu in offside!
        Nustiu cum se face dar pana acum te-am prins numai eu in offside. Si nu mia scoate perle deastea ca induci lumea in eroare. Daca esti capabil sa dai sfaturi utile dale, dar daca nu te pricepi mai bine taci.

        Comment


        • Alo, mai usor ca nu aplauda nimeni. Daca e sa vorbim despre perle, atunci demonstreaza de ce un diesel e mai putin uzat la 100.000 km decat benzinarul. Dar explicatie tehnica nu subiectivism bazat pe turatia motorului.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Hai sa iti raspund si tie la nelamurie. In primul rand un motor diesel are durata de viata mai mare decat motorul pe benzina(ma refer stric la motor fara instalatie de alimentare etc, bloc motor, pistoane,chiuloasa atat) pentru ca:
            1. diselul funtioneaza la turatii mai joase decat benzinarul;
            2. diselul are compresia mai mare si implicit e construit din materiale mai dure/rezistente decat benzinarul si implicit sunt mai rezistente la frecare decat benzinarul
            Last edited by darksid3; 11 August 2010, 16:19.

            Comment


            • Ai explicat de te-ai rupt

              1. Turatiile sunt irelevante
              2. Faptul ca e construit mai solid, echivaleaza cu o durata de viata egala prin compresia si torque-ul mai mare al diferitelor parti aflate in miscare.
              3. Frictiunea are legatura mai ales cu rugozitatea materialului, rugozitate ce se masoara "microscopic". Treaba e ca, aceasta frictiune nu trebuie se aibe loc prin simplul fapt ca, ar insemna sa distrugi motorul in maxim 50 de km. Asta e motivul principal pentru care se pune ulei in motor. Ca intre suprafetele metalice sa nu existe contact, deci nici un fel de frictiune. D-aia nici mitul turatiilor ridicate care ia din viata motorului nu este plauzibil, decat in cazul in care pui ulei Floriol sau Bunica, caz care ar dauna la fel de mult si unui motor diesel. Indiferent ca e vorba de 1000 RPM sau 8000 RPM, cat timp uleiul isi face treaba, nu sunt probleme.

              Concluzia e ca ai insusit o serie de axiome fara acoperire tehnica si fizica.
              Pe viitor te rog sa nu-i mai iei pe altii peste picior daca argumentele nu sunt decat pur...subiective, cum am mai spus.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Da zi tu mai daca te crezi a tot siutor dc motorul diesel are viata mai lunga fata de benzinar?
                Si sa sti si tu o chestie: ca chiar daca exista ulei in motor piesel metalice tot se freaca dar aceasta frecare este foarte mult diminuala si in timp duce la uzura. Daca pui ulei bun, motorul tine mai mult daca pui ulei de 10ron/L normal ca la 50-60.000km incepe sa manance ulei si sa fie mia zgomotos.
                Last edited by darksid3; 11 August 2010, 16:18.

                Comment


                • Nu are treaba turatia cu longevitatea unui motor...astea sunt idei babesti. Punct ! Da-mi exemple unde motoarele diesel au durat mai mult decat benzinarele. Cifre oficiale.
                  Incepand cu garniturile si terminand cu unghiurile axelor cu came, sunt gandite pentru turatii specifice in functie de carburant, supraalimentare (daca e cazul), sarcina, etc.
                  Nu vorbim de ceara de albine si margarina vegetala.

                  Un mic offtopic: Hai sa-ti mai zic ceva. Ma lasa rece longevitatea unui diesel daca el functioneaza normal cu auxiliarele aferente, astea din urma picand de 2-3 ori intr-un milion de kilometrii. Tot la buzunar se va rezuma reparatia. Asta o spun ca posesor de benzinar si diesel, concomitent.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Cite masini de formula 1 ai vazut diesel?Asta vis a vis de piese rezistente

                    Comment


                    • o replica ce pur si simplu ma lasa tampit.

                      Comment


                      • Cred ca sa iesit mult de tot pe aratura si s-a deviat de la subiectul topicului.
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • Am cumparat CASTROL EDGE 5W 40 TURBO DIESEL, bidon de 5 Litri = 134 LEI , Made in Belgium - codul de bare incepe cu 541. Chiar daca o sa il schimb la 7500-8000 de km , sper sa fiu multumit de el. Era cat pe ce sa cumpar ELF EVOLUTION SXR 5W 40 , bidon de 4 Litri, Made in Romania - costa 134 LEI + ca mai trebuia un litru = 35 Lei, dar pretul nu mi se pare justificat.

                          Am cautat MOTUL 10W 40 TURBOLIGHT , dar nu am gasit prin magazine ( multi se uitau ciudat cand intrebam de acest ulei , habar nu aveau despre ce vorbesc ).
                          Numai bine va doresc si multumesc colegilor care m-au sfatuit.

                          Comment


                          • Originally posted by vily pisica View Post
                            Cite masini de formula 1 ai vazut diesel?Asta vis a vis de piese rezistente
                            ma doare parul cu ce comparatie ai facut tu acum colegule,nu uita ca masinile de formula 1 au motoare ce merg 1 cursa maxim 2,din cate stiu eu


                            eu am folosit ulei ELF pt dizalaru meu de 1,5 65 cp din 2006,ete si niste jpg-uri cu bidonul
                            Attached Files
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • Bună,am un dci de 65 cp, aş vrea să schimb uleiul, am 2 l de ulei Mobil synt S 5w 40, dar nu am găsit ulei tot de acesta şi am cumpărat Mobil 3000 5w 40, are ceva dacă le combin ambele sunt fullly sintetic, sau să iau numai de un fel.

                              Comment


                              • am avut si eu aceasta pb. pana la urma am pus doar Mobil 3000 5w 40, nu le-am amestecat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google