Filtru Magnetic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru Magnetic

    Se poate monta asa ceva?Ma gandesc la filtrul magnetic care se monteaza pe instalatiile GPL...asa am inteles ca instalatiile gpl au asa ceva...Si daca da unde trebuie montat tinand cont de faptul ca pmpa de injectie ar fi cea care produce pilitura.
    Atasez si o poza cu pentru a indica mai precis locul unde se poate instala acest filtru.
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    Unu' la mana: ce continut chimic are pilitura? Daca sunt aliaje neferoase...
    A doua: circuitul motorinei este tur-retur. Asadar trebuie nici sa nu se mai duca in rezervor.
    Apoi, daca cele de mai sus ar fi indeplinite, ar mai trebui schimbat, curatat, nu?

    Eu ma gandesc si la fenomenul producerii "microelementelor" La cauza lor.
    E una strict datorata pieselor neconforme sau unor combustibili ori exploatare neconforma?
    Dileme...
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      Da...sunt cam multe dileme...
      Pilitura nu stiu daca e feroasa sau neferoasa...eu spun ca e feroasa...
      Aici am vazut ca cineva si-a montat un filtru magnetic...acum nu stiu...eu am motor de 70 cp dar parca tot mi-as minta un asemenea filtru daca as sti ca isi face treaba...macar asa preventiv.
      sigpic

      Comment


      • #4
        pilitura e data de pompa de joasa, aia din rezervor si ar trebui sa se opreasca in filtru. deci pe filtru ar trebui montat acel filtru magnetic.
        Fuarte Nervos !!!

        Comment


        • #5
          Numai ca la dci nu are pompa de joasa in rezervor.

          nu mai da "quote" la ultimul post!
          Last edited by Seba; 21 May 2009, 11:39.

          Comment


          • #6
            da unde e pompa? trebuie sa fie inainte de filtru de motorina.

            ideea de baza este ca acel filtru magnetic sa se monteze pe filtru, astfel incat sa poate fi scoasa din circuit.
            Last edited by NerviiMei; 21 May 2009, 11:11.
            Fuarte Nervos !!!

            Comment


            • #7
              (da unde e pompa? trebuie sa fie inainte de filtru de motorina)
              Nu este inainte este dupa filtru de motorina,e incorporata in pompa de inalta.

              Comment


              • #8
                Asta cam asa e. Chestia e ca acel filtru magnetic ar trebuii montat undeva pe partea de common rail , intre pompa de injectie si injectoare , asta daca vrem sa eliminam blocarea acestora cu pilitura produsa de pompa. Iar subansamblele pompei nu sunt in nici un caz din materiale neferoase (care sunt moi) , asta ar fi culmea.
                Montajul la filtrul asta nu ar fi o chestie imposibila, dar unde gasesti un astfel de filtru care sa reziste la presiuni mari . Iar schimbarea lui , cand va fi cazul , iti cam da motorul peste cap.
                , sunt cu ochii pe voi !
                :thumbsup:

                Comment


                • #9
                  Ma gandeam la un filtru magnetic folosit la instalatiile GPL...merge?Si daca da unde se instaleaza?Pozitionati va rog pe foto.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    mare lucru nu poti face pentru ca din pompa de injectie pleaca prin conducte,motorina direct in injectoare deci daca ar fi sa produca pilitura,pompa ar baga-o direct in injectoare fara sa poti interveni.Doar pe conducta de retur,sa filtrezi surplusul de motorina spre rezervor
                    bafta!

                    Comment


                    • #11
                      Eu am montat acel filtru magnetic DUPA ce am patit-o cu pilitura. A fost montat pe conducta de tur, pana in pompa, cat si pe conducta de retur catre rezervor. In acest fel am 'captat' ceva resturi pe zona de tur, catre pompa, resturi care numai bine nu mi-ar fi facut.
                      Dupa a doua interventie (constatare la service, curatare conducte, schimbare filtru), nu am mai agatzat nimic, de unde am dedus ca resturile era probabil ramase prin pompa de amorsare.
                      Pentru cei care vor sa monteze pe rampa, exista niste filtre facute de MAGNOM, (situl e la fel, cu .com), filtrul e cel cu versiunea mini.

                      Comment


                      • #12
                        Costin e ok ce ai facut tu , dar ..... eu cred ca varianta ta de montare a filtrelor nu te scapa si de belele , ci mai mult iti mentine un rezervor curat "in metale". Daca ai fi montat unul din filtre pe tubulatura de inalta dintre pompa de injectie si distribuitorul ala pt. injectoare (rampa comuna) , atunci ai fi facut o chestie super buna. In felul asta protejeai ce-i mai important , adica injectoarele.
                        Este parerea mea personala nu trebuie sa o iei ca pe o "cicaleala". Am totusi o mica rugaminte la tine , crezi ca ai putea sa ne faci si noua niste poze cu filtrele alea? Asa de curiozitate. Multumesc.
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca mai bun ar fi un magnet mare in rezervor.
                          ECUFix
                          Please don't visit my homepage!

                          Comment


                          • #14
                            Tocmai de aceea este foarte bine sa demontam banchetele (ambele, sezut si spatar) si sa montam niste boxe de bas cat mai mari.
                            Si sa dam drumul la muzik! Ca sa ne mearga instalatia...

                            Eu sunt sceptic la aceasta improvizatie. Cum bine a zis Floryn, ar trebui montat astfel incat sa nu ajunga in injectoare, iar la presiunea aceea a motorinei, pilitura o mai retine Sfantul Duh...
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #15
                              Ideal ar fi inainte de injectoare, daca gasiti un filtru cu carcasa de metal suficient de groasa sa reziste la 500-600 bari.
                              Altfel, cum spuneam mai sus, mai degraba bagati un magnet mare in rezervor, efectul e acelasi. Macar nu mai recirculati prin injectoare pilitura.
                              ECUFix
                              Please don't visit my homepage!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google