Filtru Magnetic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Silviu cu riscul de a te supara pe mine vreau sa-ti spun o chestie. In primul rand prin injectoare niciodata nu se recircula nimic. Prin injectoare doar se duce motorina/benzina in camera de ardere . Acum pilitura aia este produsa de pompa de injectie , care furnizeaza motorina cu o anumita presiune catre injectoare . Adevarat ca o parte din motorina asta furnizata de ea se recircula , fiind trimisa catre rezervor . Iar motorina care vine iar la pompa de injectie trece prin didamai filtrul . Mie personal imi este greu sa cred ca pilitura aia trece de filtrul stoc al masini.
    Cu stima, Flo , si scuze ca m-am bagat sa-ti explic, ok?
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #17
      Ai dreptate.
      Sunt cu mintea-n rezervor.

      Concluzia.... ori intre pompa si rampa ori deloc.
      Last edited by $$ilvviu; 26 May 2009, 22:48.
      ECUFix
      Please don't visit my homepage!

      Comment


      • #18
        Eu am pus magnetii aia TOCMAI PENTRU CA AVEAM PILITURA PE TRASEU. Normal ca daca vrei sa previi de la inceput problema, idea e sa ai intre pompa de joasa si cea de inalta, adica in interiorul corpului pompelor, care e comun. Din pacate, chiar daca pui filtru magnetic pe rampa, posibilitatea aparitiei problemelor in pompa de inalte, datorita impuritatilor, ramane. Resturile metalice au provenit de la galetii care asigura presiunea si care nu mai culisau corespunzator. In momentul aparitiei piliturii aceasta a parcurs tot traseul retur-tur, trecand prin injectoare (si infundandu-le) si infestand tot in cale. Eu am pus acei magneti pentru a culege eventualele urme ramase (pentru ca nu am schimbat toata instalatia din motive financiare ci am curatit-o) schimband doar pompa si injectoarele.
        Filtrul MAGNOM mini din pacate nu are o presiune sustinuta de functionare prea mare (<200bari) si de aceea nu prea poate fi folosit pe rampa. De studiat daca pot sa imi bag pur si simplu un magnet in pompa nu am studiat si sper sa nu am ocazia prea curand
        In rest, daca instalatia e curata si alimentarea se face cu grija, nu are sens sa pui filtru magnetic... Parerea mea.
        Numai bine

        Comment


        • #19
          pt a fi eficient acest filtru magnetic,el ar fi trebuit sa fie montat intre pompa de injectie si injectoare,dar nu vad un asemenea filtru de marimi acceptabile cat sa poata fi adaptat si sa aibe puterea de a retine pilitura la viteza si presiunea care se formeaza in acest traseu,ar putea fi montat asa ceva in rezervor dar tot ineficient ar fi,parerea mea
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #20
            Pompa aia oare nu se poate demonta intr-un atelier specializat si sa se refaca tratamentul termic al galetilor care produc pilitura, astfel incat sa nu mai fie probleme?

            Comment


            • #21
              dar oare are magnetul ala putere sa opreasca pilitura care circula cu ceva viteza?? ma indoiesc.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #22
                Magnet In Filtru De Motorina.

                Salut
                Ieri am fost in service pentru a schimba discurile de frana , placutele si un cap de bara.
                Discutand cu un mecanic de acolo despre revizia care urmeaza sa o fac (110.000 km) mi-a spus ca poate sa puna un magnet in filtrul de motorina unde se afla senzorul de apa , pentru a retine eventuala pilitura sau span nu stiu cum a zis el.
                Ce parere aveti ati mai auzit de asa ceva ? ,A practicat cineva aceasta metoda?

                Ms

                Comment


                • #23
                  ia sa-l intrebi pe meseriasul cu magnetul:
                  =de unde vine pilitura respectiva in filtru?
                  =daca stie traseele de circulatie a lichidului in TOATA pompa
                  =cine produce pilitura si mai ales DE CE ?
                  eventual, intreaba-l si SF-uri pentru el: daca stie si ceva valori de presiuni specifice turatiei. Asta a fost pentru tine,ca sa stii pe viitor. oricum, la asa afirmatie, schimba-ti mecanicul ca bate cimpii rau de tot

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google