Ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salut, am si eu o rugaminte, daca cumva o sa cumperi kit Sachs si nu Valeo sa ne spui si noua daca se mai aude zgomotul de la cutie specific loganului. Asta ca sa lamurim problema zgomotului. Multi sustin ca e de la disc altii ca e din cutie, eu intru in a 2 a categorie. Ms
    sigpic

    Comment


    • #17
      zgomotul acela e produs cumva cand masina e calda,iar daca e sa calci ambreiajul nu se mai aude?...daca da acel zgomot al face rulmenut indiferent de ce kit iti vei pune asta e boala rulmentului la orice masina eu cunosc un caz la golf 5 cca 30.000km rulati in bucuresti si cate un drum afara,ca sa scapam de zgomotul rulmentului ar trebui sa ne punem automata,dar cred ca aici exagerez
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #18
        Schimbat la 140000, kit valeo 450 ron, cablu 50 ron, manopera 180 ron, supliment de viteza 50 ron, durata executiei 2,5 ore.

        Comment


        • #19
          Originally posted by B 74 NYT View Post
          iti da semne deja ambreiajul,waw ....(a se sublinia 135.ooo km)
          .....................
          Cati km ai cu a ta?
          Vad ca esti guru in ambreaje, ai cumva 200-300.ooo km fara sa schimbi ambreaju la Logan?

          PS: Banuiesc ca n-ai depasit nici macar 100.ooo km
          Last edited by Octavian; 7 September 2009, 21:52.

          Comment


          • #20
            Originally posted by cristi1970 View Post
            Schimbat la 140000, kit valeo 450 ron, cablu 50 ron, manopera 180 ron, supliment de viteza 50 ron, durata executiei 2,5 ore.
            ce intelegi prin supliment de viteza ? ca m-ai cam bagat in ceata.

            Comment


            • #21
              supliment de viteza stiam ca exista la tren platesti in plus pentru un pic de comfort ..

              Comment


              • #22
                cred ca se referea la ,,atentia,, pt. mecanic

                Comment


                • #23
                  Stim cu totii cum e in service, daca nu-i motivezi putin, mergi dimineata si mai pleci seara. Suntem rautaciosi poate si noi am face la fel. Numai bine.

                  Comment


                  • #24
                    am un logan 1.4 mpi si azi am facut un drum un pic mai lung si am impresia ca am ceva probleme cu ambreiaju. poate mi se pare mie...dar cateaodata cand apas pe el mi se pare ca e mai rigid uneori iar in rest e "normal". prin rigid vreau sa zic ca se apasa mai greu... ce poate fi? p.s masina este noua...o am de 3 luni 2000km

                    Comment


                    • #25
                      Ambreiaj..

                      Salut.

                      A venit timpul sa schimb si eu ambreiajul. Am un 1.5 dci 65cp cu chip pe la 80 - 85cp. As vrea sa stiu ce tipuri de ambreiaj se pot monta pe 1.5 48kw. Ar merge un kit de ambreiaj de 1.5 50kw de exemplu,sau exista vreo varianta sport pentru 48 kw?

                      Mersi.

                      Comment


                      • #26
                        daca nu ai schimbat inca ambreiajul uite ce iti recomand
                        valeo facut in franta. ca mai sunt valeo facute la turci sau cine stie pe unde
                        acela este cel mai scump in general dar si cel mai bun, totusi eu am gasit valeo la 5 mil facut in franta sigilat.
                        offtopic - nu va mai vaitati eu am schimbat ambreiajul la 70k ;;) si lam schimbat singur, fara sa dau cutia jos.
                        va trebuie un torx de 35 - din acela inclinat stil imbus si in rest putina rabdare.
                        turbo makes torque and torque makes fun

                        LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                        Comment


                        • #27
                          eu am 90.000 km si mecanicul mi-a recomandat ca la urmatoarea revizie sa am si un cablu de ambreiaj sa-l schimb, ca cica s-a lasat...
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by noyz View Post
                            daca nu ai schimbat inca ambreiajul uite ce iti recomand
                            valeo facut in franta. ca mai sunt valeo facute la turci sau cine stie pe unde
                            acela este cel mai scump in general dar si cel mai bun, totusi eu am gasit valeo la 5 mil facut in franta sigilat.
                            offtopic - nu va mai vaitati eu am schimbat ambreiajul la 70k ;;) si lam schimbat singur, fara sa dau cutia jos.
                            va trebuie un torx de 35 - din acela inclinat stil imbus si in rest putina rabdare.
                            dar cum ai reusit sa-l schimbi? ai dat motorul jos? sau ai facut o gaurica in carcasa cutiei (gen fereastra de vizitare ca la Cielo)?

                            Comment


                            • #29
                              Manopera Ambreiaj

                              Salut cristi1970 poti sa-mi spui si mie unde ai schimbat ambreiajul sau eventual un nr de tel.

                              Comment


                              • #30
                                @noyz si eu sunt f curios de cum ai chimbat ambreiajul fara sa dai cutia jos. Nu sunt deloc ironic, daca ai gasit o metoda suntem ochi si urechi la tine.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google