Salutare. Am si eu un megane 2, 1.5 si imi face si mi eprobleme la pornire de ceva timp. Am observat ca am aer pe conducta care pleaca din filtru spre para si daca misc de acesta, imi apare si pe conducta de retur (cea care pleaca din pompa de inalta spre filtru).
De la ce sa fie oare? Exista in acele mufe care se clipseaza la filtru, respectiv pompa niste oringuri de cauciuc sau mufa in sine e considerata asa?
De pornit porneste la prima cheie, insa dupa 4-5 invarteli si scoate un fum alb de zici ca e raba; fluctueaza putin relantiul la pornire, insa se stabilizeaza dupa 4-5 secunde. Fumul se opreste dupa 15 secunde.
Eu am avut reparate injectoarele, insa nu s-au pus pe stand pentru a se calibra si pentru a se introduce acele coduri in calculatorul masinii. Are o importanta majora aceasta operatiune?
De la ce poate fi?
De la ce sa fie oare? Exista in acele mufe care se clipseaza la filtru, respectiv pompa niste oringuri de cauciuc sau mufa in sine e considerata asa?
De pornit porneste la prima cheie, insa dupa 4-5 invarteli si scoate un fum alb de zici ca e raba; fluctueaza putin relantiul la pornire, insa se stabilizeaza dupa 4-5 secunde. Fumul se opreste dupa 15 secunde.
Eu am avut reparate injectoarele, insa nu s-au pus pe stand pentru a se calibra si pentru a se introduce acele coduri in calculatorul masinii. Are o importanta majora aceasta operatiune?
De la ce poate fi?
Comment