Aer Pe Conductele De Motorina
Collapse
X
-
nici eu nu funt fricit cu aerul pe conducte tur,retur. cineva mi-a spus sa mut filtrul mai sus sau cel putin la nivelul pompei .nustiu ce efecte va avea dar voi incerca
Voi ce parere aveti
Leave a comment:
-
filtru de motorina este terminat
chiar daca a fost nou,schimba-l.ideea cu supapa unicsens e f. buna dar e cam pe barba ta(tot filtru de motorina)
anu trecut am schimbat 3 filtre de motorima(la un citroen) la un plin facut la petrom, dupa care am decis sa-i montez o supapa unicsens(ai grija la montaj)
Leave a comment:
-
Para aia de amorsare e degeaba,nu are nici un efect,e goala,dau la ea si bula de aer face ca la cumpana de nivel.Am sa o schimb,cred ca acolo e beleaua.
Leave a comment:
-
Din cite stiu eu masina este dotata cu supapa de sens din fabrica si supapa se afla in para de amorsare,indicat ar fi sa mergi la reprezentanta sa-ti rezolvi problema nu cred ca ar costa prea mult .
Leave a comment:
-
exista supapa de sens care o bagi pe tur si nu mai ai treaba.E in jur de 10 lei ai montat-o si gata.O montezi inainte da pompa pe un furtun cu 2 coliere.
Leave a comment:
-
Exista supapa de sens sau ce naiba are ca am aer si pe tur si pe retur si nici pompa de mina nu amorseaza.Ori ii pun coliere pe conducte,ori le lipesc cu superglue.Am schimbat 2injectoare si filtrul de motorina si nu-i mau dau de capat, dupa 10 minute porneste greu din cauza ca se dezamorseaza.Precizez...toate mufele sunt bagate corect si toate inelusele de cauciuc sunt in locasul lor.
Leave a comment:
-
va scriu si eu cu mare intarziere
daca mai are cineva probleme cu aer pe instalatia de alimentare - motorina......sunt 2 cauze cel mai des si anume...
1 ori nu e filtrul original si atunci nu se mufeaza la cota, deci trage aer fals........
2 ori trebuie schimbata supapa de presiune de pe filtru (aia neagra din plastic, prin care trece returul)
daca mai aveti probleme intrebati-ma k eu am facut motorul la 70.000km
Leave a comment:
-
nu dauneaza cu nimik stai linistit,l-ai mai odihnit pe injector,si nu se dezamorseaza nici o data de la purjare daca nu ai pierderi de presiune pe instalatie,bine ca ai rezolvat problema
Leave a comment:
-
Ma mancat si pe mine undeva sa fac o purjare de filtru vineri si deatunci am facut 500km dar se dezamorseaza instalatia si pe conducte se vad bule de aer. Daca las masina cateva zeci de minute numai porneste decat daca fac amorsarea de la para. In rest merge bine. Cred ca prinde aer pe undeva pe la filtru. O sa ma duc azi la service sa vad ce are. Oare are ceva daca am mers asa mult cu masina prinzand aer pe undeva? Eu stiu ungere defectoasa a pompei de motorina?
Am fost la service aveam un furtun de retur la un injector spart si curgea motorina peacolo si lua si aer. Acum nu mai apar bule de aer pe conductele de motorina, sa vad i ntimp daca se mai dezamorseaza. Oare a daunat cu ceva sistemului de injectie faptul ca am facut vreo 500km cu acel furtun spart?
Leave a comment:
-
daca sunte-ti din bucuresti la p-ta 1 mai pe alexandru campeanu gasiti o mini fabricuta care face tot felul de semeringuri garnituri pt orice oringuri si alte componente pt etansare de cauciucuri
daca desfaci furtunele filtrului de motorina si le repui la loc poate ai noroc sa etanseze mai bine daca nu trebuiesc inlocuite acele garnituri cauciucate de pe filtrul motorina
cum poti descoperi incearca apa cu sampon si cu o pensula unge portiunile care se imbina pe la filtru sau alte imbinari si atunci iti dai seama pe unda da aer
Leave a comment:
-
Originally posted by gelica75 View Post... la mine a fost din cauza inelului de jos de la senzor se ciupise si prindea aer pe acolo ,partea proasta daca pot sa spun asa pt. un inel din ala trebuie sa cumperi tot senzorul ca nu gasesti pe nicaieri separat.).
E cam atipic acel o-ring, dar chiar asa greu se va fi gasind? (e in poza 4 de sus, numita "piese mici")
Leave a comment:
-
Originally posted by yanys78 View PostSalut, am un logan din 2006 ,115000km parcursi am schimbat filtrul de motorina si dupa un timp [cam o saptamana] am observat ca vine aer pe conducta ce duce in pompa si pe retur .Cum scap de problema ,merge un pik intrerupt
offtopic: Ai avut probleme cu injectoarele sau pompa de inalta in toti acesti km?
Leave a comment:
-
Aceeasi chestie am patit-o ,dar la mine a fost din cauza inelului de jos de la senzor se ciupise si prindea aer pe acolo ,partea proasta daca pot sa spun asa pt. un inel din ala trebuie sa cumperi tot senzorul ca nu gasesti pe nicaieri separat ,asa ca vezi daca nu ai si tu aceeasi buba daca nu verifica toate conductelele cum le-ai mufat la filtru de motorina de acolo este problema.
Leave a comment:
Leave a comment: