Marius nu prea am inteles ce ai vrut sa spui ,un lucru este sigur ,eu schimb singur filtru de motorina si nu fac decat sa il montez si dupa sa amorsez din pompita pana se intareste si dupa porneste la prima cheie ,este adevarat cu faza cu bulele de aer dar alea se duc in cateva porniri si cativa km.
Aer Pe Conductele De Motorina
Collapse
X
-
daca o sa scoateti oringurile din interiorul capetelor de teava care se mufeaza la filtru si la pompa, le verificati sa fie ok, suflati locul respectiv cu motorina, nu benzina sa orice altceva, le bagati la loc si le mufati la filtru dar sa fie umede de motorina, nu sterse si uscate, atunci o sa VEDETI ca NU MAI VEDETI aer pe instalatie, pt ca o sa dispara in citeva secunde ,nu kilometrii...
......iar cu mecanici plini de clienti pt supape unisens...
Daca trebuiau asa ceva la masina le punea fabricantul, nu mekknicul plin de clienti, etc.
NU MAI PUNETI FRATILOR PROSTII PE MASINI ! CEI CARE LE-AU PROIECTAT AU FOST SI SUNT BAIETI DESTEPTI, NU MEKKNICI PLINI DE CLIENTI ! (ce-mi place expresia)Last edited by meggeo82; 13 May 2011, 00:05.
Comment
-
Or fi fost ei baieti destepti, nimic de zis, dar piesele sunt de slaba calitate. De exemplu eu am pus mastic la imbinarile pompei de amorsare(para) si am dat peste cu banda, ca sa nu cumpar una noua(in jur de 25 lei) si am montat dupa ea o supapa de sens unic(cu 20 lei). Dar tot am avut aer pe instalatie de la supapa neagra cu 2 stuturi a filtrului de motorina E3, pe care am incarcat-o iarasi cu mastic pana am acoperit-o cu totul in final si nu am mai avut probleme cu aerul pe instalatie. Ce am facut eu pote fi nummita "tiganie" dar a avut efect. Tin doar sa precize ca mi-am mutat filtrul langa baterie si am putut sa umblu linistit la toate furtunele si imbinarile(sa nu o luati drept reclama sau sfat, fiecare face cum doreste la masina lui), pe care le-am si schimbat aproape toate. Cele originale dupa cum stiti sunt cam rigide si greu de modelat.
In concluzie cauzele aerului pe instalatie trebuie eliminate treptat, incepand cu pompa(para)de amorsare, dupa aceea se moteaza o supapa de sens unic(asta nu-i obligatorie daca tine supapa din pompa de amorsare), in al treilea rand se verifica filtrul si mufele aferente(urmand sfatul colegului meggeo82) si pe ultimul loc as lasa injectoarele(cele mai costisitoare si mai greu de diagnosticat).
Comment
-
dragi colegi astazi un prieten si-a cumparat o solenza 1.9 diesel (are aer pe furtunul de la filtru de motorina) am observat o usoara umezeala la bujia incandescenta vizibila la partea superioara a acesteia unde se infileteaza in motor! sa fie bulele de aer de la oringuri??(nici nu stiu ces alea )ms! scuze de of
Comment
-
Originally posted by lau View PostScapa motorina inapoi pe tur !
Nu are voie sa aiba bule de aer !
Se pare ca e supapa de sens din pompita.
Monteaza o supapa de sens pina in pompita e cel mai ieftin lucru pe care il poti face.
Comment
-
Originally posted by gelica75 View PostAceeasi chestie am patit-o ,dar la mine a fost din cauza inelului de jos de la senzor se ciupise si prindea aer pe acolo ,partea proasta daca pot sa spun asa pt. un inel din ala trebuie sa cumperi tot senzorul ca nu gasesti pe nicaieri separat ,asa ca vezi daca nu ai si tu aceeasi buba daca nu verifica toate conductelele cum le-ai mufat la filtru de motorina de acolo este problema.
Multumesc
Revin cu o completare...
Eu am schimbat toate conductele, inclusiv cea cu para de amorsare, direct de la rezervor pana la filtru, am pus si supapa de sens si tot degeaba.
Prin urmare problema este la senzorul de apa din filtru, stiu sigur ca acolo e problema daca gasesc un inel(simering sau garnitura) perfecta am rezolvat problema.
PS: Am incercat alt simering asemanator, dar daca nu este aceeasi dimensiune degeaba. Inca prinde aer.
Comment
-
salut am o problema la un logan 1.5DCI din 2006 masina are cam 80.000 km pana acm nu a avut probleme dar azi dimineata cand am vrut sa plec cu ea nu a pornit.Am amorsato de la pompita dar in dupa 2 min se "dezamorsa intr-un fel
adica pompita era moale.Dupa amiaza am chemat un prieten si am pus testeru pe ea si imi arata ca presiune la motorina . DACA CINEVA A AVUT SAU STIE CEVA DESPRE ASTA VA ROG FRUMOS SA IMI SPUNETI ASTEPT RASPUNSURI.
Comment
-
Am schimbat filtrul de motorina dupa care am amorsat din pompita dar rezultatul a fost doar multe bule de aer pe conducte. Dupa mai multe incercari motorul a pornit dar aerul de pe conducte s-a incapatanat sa ramana. Am oprit motorul si am incercat o noua pornire dupa aproximativ 3 ore la -12 grade fara nici un succes . Am demontat filtrul si am descoperit ca surbul care serveste la golirea filtrului nu inchide oricat ar fi de tare strans . Am pus o bucatica de punga pe el si l-am strans la loc. Rezultatul a fost ca toate bulele au disparut si masina merge ca in zilele ei bune ! Mentonez ca filtrul de motorina este Delphi .
Comment
-
aer pe conducte
Salutare
am si eu un megane 2 1.5 dci de 60kw. Ma lovesc de aceiasi problema cu aerul de pe conducte.Am observat ca vin ceva bule mici de pe mufa de tur de langa pompa de injectie. si cateva bule de sub masina pe conducta de dinaintea parei. tin sa precizez ca am inlocuit oringurile cu unele verzi de la golf 4 cu dimensiunile de 2 x 7.8. nu stiu daca a mia inlocuit cineva sau nu acele oringuri . Eu am fost nevoit pt ca am descoperit la filtru de dinainte ( Vasco filter ) ca acele 4 cai ale lui erau cu bavuri si cu grosimi inegale ale peretilor. Aceasta era un a din cauzele pt care a trebuit sa umblu la oringuri , care reau de fapt ciupite. Atentie ! In acele mufe exista cate 2 oringuri: 1 verde mai in fund, dupa care urmeaza o saiba si apoi un oring galben. ( nu-mi dau seama daca la toate mufele e asa ). am sters noul filtru delfi ca sa fie uscat si mufele de pe pompa sa vad pe unde curge si ... nimic. Totul e uscat. cand e motorul pornit se aude un fasait undeva la pompa de injectie sub carcasa de plastic a curelei de distributie sau poate la mufa de retur de pe pompa de injectie . Nu-mi dau seama. Cert este faptul ca aerul e pe tur. Cum depistez exact pe unde suge aerul?
Si inca ceva - azi am pus 2 coliere pe para ca se invartea in partea de sus pe suportul ei din plastic. o sa vad maine dimi daca are sau nu efect.Last edited by carbon; 29 March 2012, 01:05.
Comment
-
Originally posted by mihai hutanu View Postsalut am o problema la un logan 1.5DCI din 2006 masina are cam 80.000 km pana acm nu a avut probleme dar azi dimineata cand am vrut sa plec cu ea nu a pornit.Am amorsato de la pompita dar in dupa 2 min se "dezamorsa intr-un fel
adica pompita era moale.Dupa amiaza am chemat un prieten si am pus testeru pe ea si imi arata ca presiune la motorina . DACA CINEVA A AVUT SAU STIE CEVA DESPRE ASTA VA ROG FRUMOS SA IMI SPUNETI ASTEPT RASPUNSURI.
Dar daca esti descurcaret o poti rezolva si singur!
-pompa este impartita in doua practic
-partea de joasa presiune si partea de inalta
-ambele au cate o supapa unisens (gata ai gasit defectiunea)
Rezolvare:
-se scot supapele si se curata; le bagi la loc si gata!!
-ieftin nu??
-daca te duci la service te jupoaie aia ca te pun sa cumperi o pompa noua care costa de la 16mil in sus
-urmatorul pas e sa-ti ofere ei una cu piesa veche la schimb si un discount de 50% si ups!! ai inghitit galusca. Deci de 10mil tot te usureaza si pentru ce?!
-daca ai ocazia sa desfaci o pompa de presiune vei vedea ca nu are ce sa se strice in ea SINGURELE PROBLEME CAUZATE FIIND DE LA SUPAPELE UNISENS!!
-si pentru ele nici macar nu trebuie sa desfaci pompa pentru ca ai acces la ele din afara(iti trebuie niste torsuri de 40 sau 45).
Comment
-
Originally posted by slim_daddy40 View Postmai cunoscatorule ...chiar asa nu are ce sa se uzeze in pompa? si spanul ala de unde este?ia vezi pe net niste filme puse de unul din baietii de la dacia shop si ai sa vezi uzura in pompa si de la ce este uzura!!
Comment
Comment