Supapa de sens
Am schimbat pompa de amorsare(para) care are in interior supapa de sens si am mai pus suplimentar o supapa de sens pe tur dar problema persista.Dupa ce opresc motorul daca amorsez instalatia de la pompa de amorsare masina porneste la sfert iar daca o opresc normal dupa cateva ore daca verific furtunele(tur/retur)am aer pe ele si porneste mai greu.Sunt convins ca undeva imi trage aer si vreau sa schimb toata instalatia de alimentare(furtune)dar vreau sa stiu daca a mai facut asa ceva cineva de pe site ca sa ne dea detalii.
Aer Pe Conductele De Motorina
Collapse
X
-
alta idee spusa de cineva dintr-un service, iei o pompita (mi-a aratat, nu stiu marca, modelul, o folosesc ei in service la golire, arat la fel ca marime, e vreo 30RON, + un colier) si o inlocuiesti pe cea originala; si cica are supapa mai buna, nu ramane blocata.
eu neavand probleme nu la-m intrebat exact ce si cum, dar mi-a spus ce v-am relatat
Leave a comment:
-
Originally posted by lau View PostScapa motorina inapoi pe tur !
.................................................. ...
Monteaza o supapa de sens dupa pompita, e cel mai ieftin lucru pe care il poti face.
Leave a comment:
-
Bule aer pe conductele de motorina
Eu am avut probleme cu injectoarele dar am fost la un service autorizat si le-am reconditionat(piese originale 15mil) si acum sunt ca noi.Am observat ca daca amorsez pompita dupa oprirea motorului,instalatia ramane amorsata si porneste la sfert.Daca nu o amorsez dupa oprirea motorului se fac bule de aer pe conducte(tur ,retur).Cand dau la pompita de amorsare aud cum iese aerul pe undeva dar nu imi dau seama pe unde...pare a fi spre rezervor.Nu a mai intalnit nimeni astfel de probleme?
Leave a comment:
-
sa va spun si de la ce va mai poate da pe retur acele bule de aer?...am descoperit cu stupoare la un logan diesel al unui amic care m-a rugat sa ma uit de ce ai porneste greu,aerisita umblat foarte putin la surubul care mareste sau micsoreaza presiunea in pompa,desfacut injectoare,si puse pe rand in cate o sticla,doar 1 sprituia,restul de 3 pur si simplu scz de expresie,pisau ca pistolul cu apa,schimbat cele 3 injectoare,mers cu masina pe calculator sa fie introduse codurile de pe fiecare injector in calculator...DE RETINUT!!!,a pornit si porneste la sfert de cheie au disparut si bulele de aer de pe retur,scapat de fumul negru(motorina nearsa) care al scotea la relanti,asa ca ce ziceti,va vine sa credeti? va spun eu ca nu isi au rostul minciunile cand e vorba de asa ceva...stima all !!!Last edited by AGENTUL NYT; 7 September 2010, 08:57.
Leave a comment:
-
Am desfacut motorul.....belea mare..pistonul 1 de langa cutie topit si cel mai curios este biela de piston indoita....dat comanda de piese ...mmmmm cam 1400 lei ...manopera sa vedem...ati mai auzit de asa ceva....turbina e curata..
Leave a comment:
-
Originally posted by Ovyd View Postda...trebuie aerisit neaparat ...asa am auzit de la majoritatea prietenilor care au avut acceasi problema...
Acelasi lucru se intampla si la Loganul pe benzina?
la benzina dupa schimbare filtrului se tine contactul pus pina sunetul pompei de benzina se schimba(sunet care orice al poate deduce) atunci ai instalatia plina,pt mai multa siguranta ca ai benzina pina in rampa injectoarelo,desfa furtunul din capatul rampei),se poate sa dai de vreo 2-3 ori la automat dar scurtLast edited by AGENTUL NYT; 6 September 2010, 09:21.
Leave a comment:
-
Originally posted by Ovyd View Postda...trebuie aerisit neaparat ...asa am auzit de la majoritatea prietenilor care au avut acceasi problema...
Acelasi lucru se intampla si la Loganul pe benzina?
cred ca ajunge!!
Leave a comment:
-
MULTUMESC DE SFATURI MIRCEA..MAINE DESFAC MOTORUL IN SERVIS SI ATUNCI VAD CAREI PROBLEMA... A TRECUT MULT TIMP DE CAND MA CHINUI CU EA..AM CEVA CUNOSTINTE DE MECANICA DAR NU UMBLU IN MOTOR PT CA NU AM UMBLAT NICIODATA AM DESFACUT TURBINA E CURATA IN AFARA DE CEVA FUNIGINA PE PALETE NU ARE NIMIK ...MAI AM O BELEA [cred eu] VANA EGR LUCREAZA CU INTRERUPERI ACUM MERGE BRICI FUGE NU SCOATE FUM SI DUPA 2 TRECERI DE PIETONI GATA NU MAI BAGA AER NU MI FUGE SCOATE FUM CA LA TRACTOR SI SE AUDE CUM BATE IN GOL LA 2000-2300 SE AUDE UN SUERAT SI NU URCA IN TURE....DE CE CRED CA E EGR-ul ...PT CA IN URMA CU UN AN INAINTE SA CURAT EGR-ul IN SERVIS DE CALAMINA [ca nu stiam cum se curata] AM BAGAT SURUBELNITA PE TEAVA CARE DUCE LA CHILOASA SI AM RACAIT INAUNTRU DUPA MONTARE LA RELANTI MERGEA BINE DAR CAND AM BAGATO IN SARCINA SA MAI TRAGA IOC...UN PRIETEN CU UN RENO MEGAN LA FEL MERGEA INTRERUPT DAR NU SCOTEA FUM ...A SCHIMBAT PARTEA ELECTRICA A VANEI EGR SI CEA MECANICA A CURATAT-O..ACUM BERGE BRICI...
ACUM O SAPTAMANA AM PLECAT LA MARE LA 650 KM AM BAGAT 8 LITRI ULEI...IAR MOTORINA MI-A CONSUMAT 4,7LA 100 KM SI O VITEZA DE 110-130 KM\ORA
Leave a comment:
-
Aer pe furtunul de motorina(tur/retur)
Imbinarile furtunelor de combustibil au o anumita perioada de viata(in functie de cat de des sunt montate si remontate la schimbarea filtrului de motorina) isi pierd elasticitatea si pot trage aer in instalatie.Pompa de inalta daca prinde gol de aer inainte de pornire va functiona in gol pana isi va trage motorina(pornire greoaie) iar daca se intampla in mers (in functie de cat de mult aer intra in instalatie)se poate ca motorul sa mearga aproape in parametri,sa dea suturi sau sa se opreasca...
Am schimbat filtru de motorina,pompa de amorsare si am montat pe tur o supapa de sens(19lei) din comert dar problema persista si voi fi nevoit sa localizez furtunul sau imbinarea lor pana detectez defectul.Intentionez sa schimb furtunele de motorina(la indicatia unui mecanic specialist in domeniu injectoare si pompe de inalta) cu unele din comert pt ca cele produse de Dacia au un pret nejustificat de mare.Aveti idee cat costa metru de furtun,unde se gasesc si daca a mai experimentat cineva acest lucru?Ma intereseaza si acele imbinari cu filtru de motorina,pompa de inalta daca a mai improvizat cineva...Pt orice sfat sunt bucuros sa va ascult iar pt o conversatie mai rpd adaugati id-ul axel_zuzu pt a discuta pe messenger.
Leave a comment:
-
Originally posted by AGENTUL NYT View Postti se pare tie ca ar conta data inscrierii,daca omul da o mina de ajutor,daca ai probleme ai un buton de raportare ,sunt altii desemnati sa critice,tu,eu,altii hai sa ne vedem de treaba noastra,intradevar onciu_mirce are un mod mai ironic de a explica ce trebuie facut si cum,dar eu cred ca spune lucrurilor pe nume si din cate vad are si cunostinte...daca te-as intreba pe tine ce trebuie facut intr-o anumita situatie,as stii sa imi explici?...nu trebuie sa mi-o iei in nume de rau,dar hai sa lasam pe cei abilitati sa isi faca treaba pt care sunt pusi,moderatori administrator si altii,noi cu albastru,usurelnu stiu ce se intampla da parca dau de "gigi contra"
) eu le vreau binele si ei ma critica
explic fir in par cum sta treaba si ei rad de mine
domane ce-mi place smileul asta
seamana cu base
))
Originally posted by cri307 View PostChia mi-a placut descrierea facuta de onciu_mircea , si cam are dreptate.
Cred ca in trecut si nu numai a lucrat la dieselurile astea mari de prin romania.) sunt electronist de meserie
) dar de cand am un clio 1.5 dci ; parca am renascut
) masina asta m-a invatat mecanica
daca am desfacut singur motorul(am dat chiuloasa jos in parcare) am un an de atunci si culmea merge
nevoia te invata!! am dat cu bani in stanga si in dreapta dar degeaba. pana nu am pus eu mana nu am rezolvat problema. da sa stii ca este foarte complicat acest motor!! si cand iti spun ca este complicat este
pe cat de banal pare pe atat de complicat e
). dar asa-i frumos ; sa fie complicat
Leave a comment:
-
Chia mi-a placut descrierea facuta de onciu_mircea , si cam are dreptate.
Cred ca in trecut si nu numai a lucrat la dieselurile astea mari de prin romania.
Leave a comment:
-
Originally posted by Flipper View PostFrate lasane ca se vede ca esti nou pe forum numai aberatii debitezi.
Leave a comment:
Leave a comment: