Originally posted by onciu_mircea
View Post
off bai fratilor daca nu aveti cunostinte minime de mecanica nu va mai luati logan; treceti la bmw, audi, opel, ford, volkswagen sau mercedez. hai sa te ajut si pe tine sa scapi de belea. cu cheia fixa de 17(nu sunt sigur da aia cred ca e)si cu motorul pornit desfaci usor; da usor cand zic usor desfaci; orice conducta de presiune ce vine in injector(cu precadere foloseste cele 2 injectoare din dreapta cum te uiti la ele asta ca sa ai acces mai usor). ai inteles ce trebuie sa desfaci?? USOR?? stii cum se desface?? rotesti cheia de la stanga la dreapta) iti spun si asta ca cine stie poate le strangi mai tare). deci desfaci usor conducta ce alimenteaza injectorul cu motorina sub presiune, pana incepe sa iasa motorina; lasi sa curga cam juma de rezervor)(glumeam)lasi si tu sa curga 10 secunde si strangi la loc.asta e tot si scapi de belea. daca o sa mai observi bule de aer pe retur nui nicio problema. important e sa nai bule de aer pe tur. prin ce ti-am descris mai sus scapi de bulele de aer pe tur. de alea pe retur nu te intereseaza. dupa care te duci la mecanicul care ti-a schimbat filtrul de motorina si il inveti si pe el)
pentru yanys78 in legatura cu segmentarea motorului 1.5 dci. daca doar vrei sa schimbi segmentii o poti face in 2 insi(bine stiu ca deja te gandesti la prostii), in fata blocului; in parcare; sau in curtea casei; ori pe trotuar. ideea e ca nu-ti trebuie un service doar pentru segmentare. dar daca vrei sa schimbi cuzineti vrei sa rectifici vibrochen si chiuloasa iti cam trebuie un service. doar pentru segmentare se da chiuloasa jos si atat. bine trebuie sa scoti si distributia da aia se pune usor. bagi un cric sub motor il ridici desfaci tamponul din stanga cum te uiti la motor, scoti distributia, scoti injectoarele, desfaci capacu de la culbutori si desfaci chiuloasa. trebuie neaparat sa ai o cheie dinamometrica ; o garnitura noua de chiuloasa; ulei de motor; antigel si suruburile care prind chiuloasa de blocul motor. toate astea trebuie sa fie noi. nu mai baga suruburile vechi ca alea sunt mai lungi si risti sa le rupi ca ele au fost odata torsionate. ele se strang cu cheia dinamometrica pana se torsioneaza cu alte cuvinte ai grija de fapt trebuie sa setezi cheia cum spune la carte. si cam asta e tot. dar daca vrei sa umbli la vibrochen e putin mai complicat.trebuie sa pui motorul pe masa) adica sa-l dai jos de pe masina.
daca umbli la vibrochen ai grija de toate reperele(cele mai importante de fapt toate sunt importante); sa ti cont de fulia ce vine prinsa in capul vibrochenului care angreneaza si face parte din distributie. acolo ai mare GRIJA. dupa ce dai jos vibrochenul dai fuga la o firma ca sa-l rectifici impreuna cu chiuloasa (asta numai daca e nevoie) costul rectificarii unei piese nu are voie sa depaseasca 250 ron. rectificat vibrochen+chiuloasa=500 ron. segmentii te costa cam 150 de ron pe piston=600ron toti. cuzinetii pana in 300ron toti; distributia cam 350 ron; garnitura de chiuloasa 150ron; semeringuri oringuri+suruburi chiuloasa=300ron. verifica si ambreiajul daca tot esti cu pacientul desfacut. ulei+antigel=200 ron. ia sa vedem totalul)
tragem linie si la prima strigare=2500 ron!! ieftin ) da dupa operatie poti sa te lauzi ca esti in rodaj)multa bafta si indemanare ca de aia ai nevoie!!
pentru yanys78 in legatura cu segmentarea motorului 1.5 dci. daca doar vrei sa schimbi segmentii o poti face in 2 insi(bine stiu ca deja te gandesti la prostii), in fata blocului; in parcare; sau in curtea casei; ori pe trotuar. ideea e ca nu-ti trebuie un service doar pentru segmentare. dar daca vrei sa schimbi cuzineti vrei sa rectifici vibrochen si chiuloasa iti cam trebuie un service. doar pentru segmentare se da chiuloasa jos si atat. bine trebuie sa scoti si distributia da aia se pune usor. bagi un cric sub motor il ridici desfaci tamponul din stanga cum te uiti la motor, scoti distributia, scoti injectoarele, desfaci capacu de la culbutori si desfaci chiuloasa. trebuie neaparat sa ai o cheie dinamometrica ; o garnitura noua de chiuloasa; ulei de motor; antigel si suruburile care prind chiuloasa de blocul motor. toate astea trebuie sa fie noi. nu mai baga suruburile vechi ca alea sunt mai lungi si risti sa le rupi ca ele au fost odata torsionate. ele se strang cu cheia dinamometrica pana se torsioneaza cu alte cuvinte ai grija de fapt trebuie sa setezi cheia cum spune la carte. si cam asta e tot. dar daca vrei sa umbli la vibrochen e putin mai complicat.trebuie sa pui motorul pe masa) adica sa-l dai jos de pe masina.
daca umbli la vibrochen ai grija de toate reperele(cele mai importante de fapt toate sunt importante); sa ti cont de fulia ce vine prinsa in capul vibrochenului care angreneaza si face parte din distributie. acolo ai mare GRIJA. dupa ce dai jos vibrochenul dai fuga la o firma ca sa-l rectifici impreuna cu chiuloasa (asta numai daca e nevoie) costul rectificarii unei piese nu are voie sa depaseasca 250 ron. rectificat vibrochen+chiuloasa=500 ron. segmentii te costa cam 150 de ron pe piston=600ron toti. cuzinetii pana in 300ron toti; distributia cam 350 ron; garnitura de chiuloasa 150ron; semeringuri oringuri+suruburi chiuloasa=300ron. verifica si ambreiajul daca tot esti cu pacientul desfacut. ulei+antigel=200 ron. ia sa vedem totalul)
tragem linie si la prima strigare=2500 ron!! ieftin ) da dupa operatie poti sa te lauzi ca esti in rodaj)multa bafta si indemanare ca de aia ai nevoie!!
Comment