Aer Pe Conductele De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    alta idee spusa de cineva dintr-un service, iei o pompita (mi-a aratat, nu stiu marca, modelul, o folosesc ei in service la golire, arat la fel ca marime, e vreo 30RON, + un colier) si o inlocuiesti pe cea originala; si cica are supapa mai buna, nu ramane blocata.
    eu neavand probleme nu la-m intrebat exact ce si cum, dar mi-a spus ce v-am relatat

    Comment


    • #47
      Supapa de sens

      Am schimbat pompa de amorsare(para) care are in interior supapa de sens si am mai pus suplimentar o supapa de sens pe tur dar problema persista.Dupa ce opresc motorul daca amorsez instalatia de la pompa de amorsare masina porneste la sfert iar daca o opresc normal dupa cateva ore daca verific furtunele(tur/retur)am aer pe ele si porneste mai greu.Sunt convins ca undeva imi trage aer si vreau sa schimb toata instalatia de alimentare(furtune)dar vreau sa stiu daca a mai facut asa ceva cineva de pe site ca sa ne dea detalii.

      Comment


      • #48
        salut si mii de scuze daca ma bag si eu in seama. te rog spunene si noua de unde ai luat supapa de sens,si ce fel de supapa,pentru ca si eu am aceeasi problema cu aerul pe conducte dar nu am gasit pe unde ar trage aer,daca dau la pompita de 2,3 ori porneste la sfert.am facut testul la injectoare este ok,pompa de injctie ok,nu stiu ce sai mai fac a era sa uit am inlocuit si rampa de retur cu una noua.Msina are 3ani 1,5dci 70cp
        Last edited by dorobantu; 19 November 2010, 12:16. Reason: am uitat sa va salut si sa va spun ca sunt nou pe aici

        Comment


        • #49
          salutare problema cu aerul este de la supapa,de retur, de pe filtru de motorina (E3).dupa inlocuire ei si o aerisire corecta, problemele dispar odata cu ele si obsesia ca poate sa fie iar si iar injectia.dar bine-nteles daca toata alimentarea si injectia este buna este buna.va salur si multa bafta.

          Comment


          • #50
            verifica semeringul (inel ) de pe sonda de apa care este montata pe fundul filtrului de motorina,eu am patit-o am ciupit inelul ala si am fost nevoit sa cumpar alta sonda ca semeringul ala nu l-am putut gasi,dar la mine pica motorina pe la filtru si asa mi-am putut da seama ca de acolo este buba.

            Comment


            • #51
              este normal da para sa se inmoie dupa 4-5 ore ?
              iar in mersul la relanti DECAT pe furtunul de retur,cel care iese din pompa sa dea mici bule de aer?
              multumesc

              Comment


              • #52
                surub pt presiunea comonrail

                ,marian oprea ti-am atasat o poza,ce e incercuit e surubul ce regleaza presiunea,dar e bine sa o faci la cineva specializat,de recomandat un centru pt centricubare
                Attached Files
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #53
                  salutare, in prim rand merci mult pt ca ai avut timp si pt mine,nu stiu daca de acolo este problema mea desi incerc multe variante.hai sa-ti explic si ce se intampla;pe filtru de motorina E3 pe conducta de retur exista o supapa de presiune care la mine imi cedeaza daca merg ceva timp la o turatie sa zic 3000-3500rpm si de acolo problema nu mai tine motorina si apare aer ,porneste greu dupa o zi pe alta si este deranjant .daca merg 2500-2800rpm totul este ok .Inca odata merci mult pt raspuns

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by marian oprea View Post
                    salutare, in prim rand merci mult pt ca ai avut timp si pt mine,nu stiu daca de acolo este problema mea desi incerc multe variante.hai sa-ti explic si ce se intampla;pe filtru de motorina E3 pe conducta de retur exista o supapa de presiune care la mine imi cedeaza daca merg ceva timp la o turatie sa zic 3000-3500rpm si de acolo problema nu mai tine motorina si apare aer ,porneste greu dupa o zi pe alta si este deranjant .daca merg 2500-2800rpm totul este ok .Inca odata merci mult pt raspuns
                    pai punei o supapa suplimentara de retur,cauta pe forum si vezi cat costa
                    duzele de retur din injector le-ai schimbat?
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #55
                      salut, supapa de sens nu vreau sa pun trebuie sa mearga si asa. am auzit si de asa ceva dar nu vreau .injectoarele le-am facut la 24mii acum am 40mii (le-am facut la turcu ,de pe cutitu de argint)pt ca nu stiam ce se schimba la un injector delphi ,si le-am mai verificat de cateva orisi da pe retur foarete putin ca de altfe si acum cnd mi se intampla asta . respect,

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by yanys78 View Post
                        Am desfacut motorul.....belea mare..pistonul 1 de langa cutie topit si cel mai curios este biela de piston indoita....dat comanda de piese ...mmmmm cam 1400 lei ...manopera sa vedem...ati mai auzit de asa ceva....turbina e curata..
                        pana la urma a avut dreptate !!! prietene nu am ce-ti face !! stii ce ti-a zis onciu_mircea; imi pare rau da asta e problema cu acest tip de motor. pacat ca a fost banat de administrator. chiar daca au un stil mai ciudat de a se exprima cei care au experienta ar trebui totusi lasati sa-si exprime parerile. mai cu o injuratura mai cu frumosul dar aveai ce sa afli de la el; pe cand de la ala care la facut betiv si din cauza caruia a fost banat; nu am invatat mai nimic!!

                        Comment


                        • #57
                          pana la urma a rezolvat cineva problema cu aerul in instalatie

                          acceasi problema am si eu,azi am schimbat si para cu furtunele aferente...aceeasi simptome

                          PS am mai schimbat si 2 filtre...acceasi treaba....maine o sa schimb si senzorul de apa(garnitura ,inelul de pe el arata foarte bine....dar mai stii)

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by kyo View Post
                            pana la urma a rezolvat cineva problema cu aerul in instalatie

                            acceasi problema am si eu,azi am schimbat si para cu furtunele aferente...aceeasi simptome

                            PS am mai schimbat si 2 filtre...acceasi treaba....maine o sa schimb si senzorul de apa(garnitura ,inelul de pe el arata foarte bine....dar mai stii)
                            DAca faci aerisirea rezolvi problema!! E simplu de tot!! Pornesti motorul; iei o cheie fixa de 17 si desurubezi incet conducta care alimenteaza injectorul(conducta care vine in curul injectorului) lasi sa curga putina motorina si gata!
                            Faci la fel la toate injectoarele! E foarte simplu.

                            Comment


                            • #59
                              o sa fac si treaba asta,tin sa precizez ca dupa 1 ora de stat trebuie sa dau din nou la para ca sa mi porneasca la sfert,se vede destul de bine bula de aer de pe turul pompei de injectie
                              Last edited by kyo; 14 January 2011, 22:48.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by kyo View Post
                                o sa fac si treaba asta,tin sa precizez ca dupa 1 ora de stat trebuie sa dau din nou la para ca sa mi porneasca la sfert,se vede destul de bine bula de aer de pe turul pompei de injectie
                                Pai atunci desfa para ca in interiorul ei sunt doua membrane special concepute pentru asa ceva; sa nu permita motorinei sa se retraga in rezervor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google