Originally posted by meggeo82
View Post
Aer Pe Conductele De Motorina
Collapse
X
-
-
Originally posted by Fyrestarter View PostDar am tras cu gura si am inghitit ceva motorina pana s-a amorsat sistemul.
Comment
-
Salutare si la multi ani. Am postat si pe forumul reno, dar am zis sa postez si aici pt o alta parere. Am un clio 1.5 dci 65 cp.[motorul fiind acelasi ca pe logan].
Cand am plecat la munte pe 29, cand am ajuns la un ambuteiaj la comarnic, simteam cum masina, cand plecam de pe loc, dadea sa se innece. Am crezut ca era de la greutatea din masina, masina fiind full. Totusi fenomenul persista si am oprit. SUpriza, pe furtunul care iesea din filtru de motorina, cel cu bulina rosie, multe multe bule de aer. Am dat la pompita, si au disparut, masina mergand impecabil pe urma.
Astazi la intoarcere am pornit-o dupa 3 zile. A luat-o la prima cheie, a invartit ca de obicei ,maxim 3 ori, mentionez ca nu erau bule pe niciun furtun. Pe la azuga iar a facut asa. Am oprit, am dat la pompita si a mers pana la Bucuresti impecabil, fara alte bule aparute. Intrebarea mea: Poate sa fie de la filtru? e schimbat acum o luna jumatate[aprox 1500km cu el]? si de ce bulele apar doar, dar doar pe furtunul cu rosu?;cred ca acesta este returul de la alimentare, dar nu vad cum ar influenta motorul, din moment ce celelalte furtune nu au nici macar o bula oricat de mica.
O alta posibilitate la care m-am gandit este aceea ca de la mufa sa fie problema, ca daca era sa faca bule din filtru, facea pe toate furtunele. Intreb ca sa stiu de unde ma apuc cu rezolvarea, ca sa nu fac vreo boacana si sa evit meseriasii nostri.
Comment
-
Salutare, banuiesc ca filtrul de motorina e cu senzor pe el. Cu siguranta im momentul in care ai montat senzorul, pe el are un oring care probabil s'a ciupit. Solutia ar fi sa ori schimbi oringul , ori pui pe el 2,3 ture de teflon si poi va intra mai fortat. In mod normal pe acolo trage aer. Sper ca ti'am fost de folos cu indicatiile date.Personal m'am mai intanlit cu astfel de probleme si s'au rezolvat astfel.
Comment
-
Multumesc. Acest oring il gasesc la magazine?sau are o alta denumire ca sa stiu ce sa cer. Filtrul are senzor dar nu l-am montat eu, pentru ca stiu ca trebuie data o gaura pentru senzor. Nu prea stiu cum se scoate, si nu prea as vrea sa fac vreo boacana mai mare. Vreo sugestie cum scot toate mufele inclusiv pe cea de la senzor? ca sa stiu cum trag de ele. Mersi frumos. Un ajutor personal mi-ar fi si de mai mare ajutor,vazand ca esti din bucuresti; bine asta contra cost evident, dar mai bine la un cunoscator, de cat la un meserias de imi zice ca e de la cauciucu spate faptul ca am bule pe traseu.Last edited by alexme24; 3 January 2013, 03:01.
Comment
-
Sa revin cu niste noutati. Am scos toate mufele de la filtru, inclusiv senzorul. Oringul de la senzor este intreg, nu are nici cea mai mica zgarietura. Am pus la loc toate mufele , senzorul, am amorsat, a luat-o la sfert. Am oprit-o si bulele erau iar acolo prezente. Ca o noua informatie, am observat scotand capacul motorului, ca doar atunci cand motorul merge, sa zic odata la 10 secunde, trece o bula mica dinspre motor spre filtru[pe furtunul cu mufa albastra] si apoi aceasi bula se intoarce pe furtunul cu mufa alba, iar pe restul nu am nicio bula. Daca opresc motorul dispare orice bula de pe furtune, si apar pe cel cu mufa rosie[returul].daca dau la para cat timp motorul este oprit nu am bule decat pe furtunul de retur. Nu stiu de la ce poate sa fie.
Comment
-
de la injector/injectoare este. nu inchide bine supapa de retur a injectoarelor si intra aer in circuit. aerul ajunge in filtru iar din filtru se reintoarce catre pompa. uneori am avut aer numai pe retur uneori pe retur si alimentare alteori deloc. spre exemplu, la ultima verificare nu mai dadea deloc bule. masina merge bine si cu si fara bule. ideea e ca bulele pe alimentare nu fac bine.....
Comment
-
Pai da, dar de ce daca amorsez circuitul dupa ce opresc masina si o las 1 zi 2 , cand am duc la ea am bule deja pe returul spre rezervor, dar pe restul nu, si masina o ia la sfert?
Daca o bag pe tester rezolv ceva? sau supapele de retur de la injector nu apar pe el si trebuie facut testul cu bidonase?
Comment
-
nu inchide bine supapa de retur a injectoarelor si intra aer in circuit.
verifica rampa de la returul injectoarelor, crapaturi,material imbatrinit, mufare, etc, si mufa de legatura dintre teava de retur si pompa de injectie. acolo ai si un oring.
succes!
Comment
-
a deci foarte probabil sa fie de la o mufa ceva si nu din injectoare. Oricum ma gandeam sa ma programez pe luni marti si la un test de injectoare, desi sper sa nu fie cazul. O sa verific maine si acele mufe. Se declipseaza la fel ca si cele de pe filtrul de motorina?
Comment
-
Originally posted by meggeo82 View Postnu are nici o legatura.
verifica rampa de la returul injectoarelor, crapaturi,material imbatrinit, mufare, etc, si mufa de legatura dintre teava de retur si pompa de injectie. acolo ai si un oring.
succes!
scenariul spus de tine s-ar intampla numai daca pompa ar trage motorina de pe retur..... dar oare se intampla asta....??
Comment
-
cred ca ai postat doar asa..., nu ca sa ma contrazici. daca ai postat sa contrazici, inseamna ca stii si functionarea pompei,implicit si circulatia motorinei macar pe portiunea dintre filtru si pompa. ca sa te convingi, totusi, ca nu sunt rau intentionat in privinta ta, scoate rampa de la returul injectoarelor din mufarea cu teava de retur de la pompa si o sa vezi ca se produce fenomenul de ABSORBTIE. implicit, daca pe acolo vre-un oring e ciupit, trage si aer. e doar o posibilitate si zic eu ca ar trebui verificat.
ce-ar insemna ca la n-spe mii de sfaturi sa stau si sa le contrazic pe cele gresite? doar am pus o posibila cauza pentru alexme24.
Comment
Comment